SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Jaaaaa je bent gewoon wcht student af nuquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:29 schreef MMF93 het volgende: Het kwartje viel echt net pas: ik ben gewoon afgestudeerd
. Geen tentamen of scriptiestress meer, niet meer hele weekenden studeren en geen sociaal leven hebben, ik mag gewoon eindelijk gaan beginnen met werken en dan we kunnen straks eindelijk echt een huis kopen
. Heel bizar dit, ik heb hier zó naar toegeleefd
.
Dan ken je katten nog nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan me niet voorstellen dat dat lekker ligt eigenlijk.
Logan gaat ook altijd standaard op mijn telefoon of op de afstandsbediening liggenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef Arizona het volgende: [..] Nou onze kat heeft de afstandsbediening wel eens lang verborgen gehouden onder zijn slapende lijf
![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Die titel moest er nog van komen hè Guana
Ik heb dan ook telkens bedenkstress en dan komt het er toch altijd minder leuk uit dan ik denk dat het eruit komtquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Moest alleen snel iets bedenken, alleen 'Hof der Reflectie' vond ik niet leuk.
'Indifferent cats' is toch ook echt zo'n ding?quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:32 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Logan gaat ook altijd standaard op mijn telefoon of op de afstandsbediening liggen. En zet dan ook de tv uit of spoelt de serie ineens door
Ja ditquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook telkens bedenkstress en dan komt het er toch altijd minder leuk uit dan ik denk dat het eruit komt
Het Mysteriequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik hem op heb gegeten ofzo
'Schat, zet jij de TV op het darmkanaal?'quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
Nice.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
'Schat, zet jij de TV op het darmkanaal?'
Ja of ineens over het toetsenbord lopen en bijna mijn verhaal deletenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:32 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Logan gaat ook altijd standaard op mijn telefoon of op de afstandsbediening liggen. En zet dan ook de tv uit of spoelt de serie ineens door
Ja dat heb ik nu.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ditEn dan later krijg ik een ingeving met iets wat erop lijkt, maar toch leuker is
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben bijna rond voor jaar 2 hoor. 65 uit de 69 studiepunten nu binnen. Voor het laatste vak het tentamen net teruggekregen, een nette 7. Alleen de posteropdracht nog terugkrijgen (al verwacht ik daar geen onvoldoende voor) en dan kan ik echt vakantie gaan vieren
Die van ons ging ook regelmatig in de krantenbak zitten.quote:
Verdwaald in het Hof der Herinneringquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
'Schat, zet jij de TV op het darmkanaal?'
Ziet er niet uit alsof die kat het leuk vind.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:37 schreef Guanabana het volgende:
The Fine Art of Putting Stuff On Cats
Kijk dit, en je zult verstelt staan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben bijna rond voor jaar 2 hoor. 65 uit de 69 studiepunten nu binnen. Voor het laatste vak het tentamen net teruggekregen, een nette 7. Alleen de posteropdracht nog terugkrijgen (al verwacht ik daar geen onvoldoende voor) en dan kan ik echt vakantie gaan vieren
En jij doolt in het Labyrinth van de Mobilotaurusquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verdwaald in het Hof der Herinnering
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:37 schreef Guanabana het volgende:
The Fine Art of Putting Stuff On Cats
Kijk dit, en je zult verstelt staan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van ons ging ook vaak in de prullenbak zittenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van ons ging ook regelmatig in de krantenbak zitten.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van ons ging ook vaak in de prullenbak zittenEn ook nu nog kruipt ze in de Kliko als hij omgevallen is.
Wel een echt Avontuur hoor, die Ontmoeting!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij doolt in het Labyrinth van de Mobilotaurus
Met aan Apple moet dat kunnen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
Geen tentamen dus in augustus?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Ah, ja, dat cijfer kreeg je in juni toch?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Ja het is toch dan elke keer weer uitkijken dat we haar niet per ongeluk weggooienquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met aan Apple moet dat kunnen.
Zonder dollen: succes met zoeken, en sterkte met je broer vandaag
Thanks!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:44 schreef Guanabana het volgende:
Ja hoop op een goede uitkomst en reactie @:Aoibhin!
Ja, dat zou toch zonde zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is toch dan elke keer weer uitkijken dat we haar niet per ongeluk weggooien
Poster eind mei al ingeleverd jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ja, dat cijfer kreeg je in juni toch?
Moet het een laptop zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef Guanabana het volgende:
Voor de mensen die er iets vanaf weten, is 16 GB RAM-geheugen overkill? Ik ben wel van plan om Adobe After Effects weer op te pakken, dus denk dat ik het wel doe.
Met After Effects is meer RAM wil prettigquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef Guanabana het volgende:
Voor de mensen die er iets vanaf weten, is 16 GB RAM-geheugen overkill? Ik ben wel van plan om Adobe After Effects weer op te pakken, dus denk dat ik het wel doe.
Nee ik gebruik mijn laptop wel voor redelijk zware taken soms. Zit nu op 4GB met de laptop die ik nu heb, dus 8GB zou ook al een verbetering zijn though.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met After Effects is meer RAM wil prettigZit je eigenlijk alleen op Twitter, Facebook en Fok dan is het niet nodig
Ah, ok, met zelfde specs in een desktop ligt de prijs vaak wat lager.quote:
Mja, oke, dan wordt het 16GB.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ok, met zelfde specs in een desktop ligt de prijs vaak wat lager.
System requirements voor After Effects zijn: 16 GB minimum (32 GB recommended)
Maar ik ken After Effects niet, dus weet niet of dat verschil merkbaar is.
Hoeveel extra kost 16 ten opzichte van 8? En is het een laptop waar je zelf nog makkelijk extra RAM in kan doen of zit het allemaal vastgesoldeerd?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik gebruik mijn laptop wel voor redelijk zware taken soms. Zit nu op 4GB met de laptop die ik nu heb, dus 8GB zou ook al een verbetering zijn though.
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeveel extra kost 16 ten opzichte van 8? En is het een laptop waar je zelf nog makkelijk extra RAM in kan doen of zit het allemaal vastgesoldeerd?
Een verouderde versie, maar dat loopt maar matig.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Dave het volgende:
En je hebt dat ding waarschijnlijk voor een paar jaar, dus op zich ook toekomst gericht.
Gebruik je nu After Effects dan met 4 GB?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, broer is hem gesmeerdPaps was opgebeld door de advocate dat ze mijn broer niet te pakken kreeg. Paps nog even snel naar huis gekomen, maar eenmaal daar trof hij mijn broer niet meer aan, zijn racefiets stond er ook al niet, en zijn mobiel heeft hij thuis gelaten
Misschien even over nadenken in het Hof der Reflectie.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef F1gamer het volgende:
Net mijn gesprek gehad. Ik weet niet of ik het goed heb gedaan of niet.
Wat zegt je gevoel, ging het gesprek soepel?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef F1gamer het volgende:
Ik hoor eind deze week of ik ben geworden of niet.
Soepel: weet nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat zegt je gevoel, ging het gesprek soepel?
Zijn er veel gegadigden? Is het een interne vacature?
Het wel groter ssd dan mijn laptop, maar slecht daar er niet meer specs erbij staan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Kost ongeveer 200 euro meer.
Ik denk dat het deze wordt:
Kijk hoe mooi hij ook is!
Ja klopt. Dus heb op zich mijn keuze al wel gemaakt hoor, denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:04 schreef Dave het volgende:
@:Guanabana voor die 200 extra euro's heb je niet alleen 16GB ipv 8GB RAM, maar ook een 512GB SSD ipv 256GB.
Je hebt ook geen extra plek voor een los scherm van 24"? (Die is 100 euro of zo, en als je dan gaat After Efffecten gebruik je die)quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Het liefst wil ik eigenlijk ook een 17 inch scherm (heb ik nu ook), maar als ik dan ook nog 16 GB RAM wil en andere goede specs wordt het wel boven mijn budget.
17 inch is natuurlijk wel erg groot, maar vind het ook weer jammer om terug te gaan naar kleiner.
Spannend hoor! We duimen voor jequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef F1gamer het volgende:
Ik hoor eind deze week of ik ben geworden of niet.
Ja zou op zich kunnen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Je hebt ook geen extra plek voor een los scherm van 24"? (Die is 100 euro of zo, en als je dan gaat After Efffecten gebruik je die)
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb je tijdens de sollicitatie niet gezegd neem ik aan?
[..]
[..]
'Nee het is echt mijn passie om mensen weer aan een werkende internetverbinding te helpen! Daar leef ik voor!'quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd zo kut hè. Moet je helemaal doen of je enthousiast bent, terwijl je wil zeggen 'ja jeetje, ik wil gewoon geld verdienen en dit lijkt me niet zo heel kut om te doen!'.
Ja, dit inderdaad. En terwijl je ouders je altijd geleerd hebben dat je niet moet liegen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd zo kut hè. Moet je helemaal doen of je enthousiast bent en een harde werker, terwijl je wil zeggen 'ja jeetje, ik wil gewoon geld verdienen en dit lijkt me niet zo heel kut om te doen!'.
Feest!!! Feliciteerd!!quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
DE MAIL IS EINDELIJK BINNEN:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Nee, natuurlijk niet. Ik heb geen zin om aan mijn huidige werk te gaan. Iets met zenuwen af laten glijden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Het was een grapje hè, dacht dat dat duidelijk was. Zo niet, bij deze.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik heb geen zin om aan mijn huidige werk te gaan. Iets met zenuwen af laten glijden.
Hmm. Photoshop en Lightroom gaan prima met 8, maar After Effects is video-editing toch? Is volgens mij behoorlijk belastend wel ja.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef Guanabana het volgende:
Dat is mijn instelling. Geld verdienen om vaste lasten te betalen en leuke dingen doen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd zo kut hè. Moet je helemaal doen of je enthousiast bent en een harde werker, terwijl je wil zeggen 'ja jeetje, ik wil gewoon geld verdienen en dit lijkt me niet zo heel kut om te doen!'.
Ik durf wel te zeggen dat ik redelijk goed ben in overtuigend overkomen tijdens sollicitaties (na mijn vorige werd ik al gebeld dat ik het was geworden toen ik nog amper thuis was), maar probleem is dan een beetje dat daar qua enthousiasme en drive best veel gefake bij zitquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
'Ik doe niets liever dan een pensioenplan door te nemen en de beleggingsstrategie opnieuw onder de loep te nemen'
Kijk je ook verder dan Bol? [/bemoei]quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Kost ongeveer 200 euro meer.
Ik denk dat het deze wordt:
Kijk hoe mooi hij ook is!
Met het tegenovergestelde ben je niet echt beter af. Dan krijg je de baan niet eens en kan je niet bewijzen hoe goed je bentquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik redelijk goed ben in overtuigend overkomen tijdens sollicitaties (na mijn vorige werd ik al gebeld dat ik het was geworden toen ik nog amper thuis was), maar probleem is dan een beetje dat daar qua enthousiasme en drive best veel gefake bij zitWaar ze dan later wellicht achterkomen.
Niet heel veel verder, wel even Mediamarkt en CoolBlue, maar wat raad jij aan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk je ook verder dan Bol? [/bemoei]Die zijn vaak wel duur hoor.
shit hee.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, broer is hem gesmeerdPaps was opgebeld door de advocate dat ze mijn broer niet te pakken kreeg. Paps nog even snel naar huis gekomen, maar eenmaal daar trof hij mijn broer niet meer aan, zijn racefiets stond er ook al niet, en zijn mobiel heeft hij thuis gelaten
quote:In de nacht van vrijdag op zaterdag is Neowise het helderst en precies dan lijken er brede opklaringen boven Nederland te ontstaan, meldt Weeronline. „Soms belemmeren wolkenvelden het zicht, maar omdat Neowise urenlang aan onze sterrenhemel staat, is er altijd wel een moment waarop de komeet zich toont”, aldus meteoroloog Jaco van Wezel.
Dat heb ik nu.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik redelijk goed ben in overtuigend overkomen tijdens sollicitaties (na mijn vorige werd ik al gebeld dat ik het was geworden toen ik nog amper thuis was), maar probleem is dan een beetje dat daar qua enthousiasme en drive best veel gefake bij zitWaar ze dan later wellicht achterkomen.
Ik denk dat het vooral veel gaat schelen in zware projecten en bij het renderen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Photoshop en Lightroom gaan prima met 8, maar After Effects is video-editing toch? Is volgens mij behoorlijk belastend wel ja.
Kijk op Tweakers.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet heel veel verder, wel even Mediamarkt en CoolBlue, maar wat raad jij aan?
Wat je sowieso kan doen: google het typenummer van een laptop die je wat lijkt. Dan krijg je vaak meteen andere aanbieders te zien die hetzelfde verkopen, of je kan bij bijvoorbeeld tweakers.net kijken wat geschikte alternatieven zijnquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet heel veel verder, wel even Mediamarkt en CoolBlue, maar wat raad jij aan?
Nee dat weten we nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
shit hee.![]()
(weten jullie de uitslag nu wel?)
Dit.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:11 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is mijn instelling. Geld verdienen om vaste lasten te betalen en leuke dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |