SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Andere jaren kreeg je kind natuurlijk geen diplomaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allen![]()
Het was heel leuk! Leuker dan andere jaren
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere jaren kreeg je kind natuurlijk geen diploma
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor mijn diploma-uitreiking van het HBO hadden ze een kerel ingehuurd om met iedereen uit de hele groep een leuk praatje te maken. Ik had die kerel precies één keer eerder gezien, de groep was te groot waardoor het erg lang duurde en ik vond dat hij domme vragen stelde. Voor de borrel na afloop kreeg je consumptiebonnen, afhankelijk van hoeveel mensen je had opgegevenGeef je duizenden euro's uit aan die school, gaan ze moeilijk doen als je meer dan twee drankjes p.p. wilt hebben.
Gelukkig kreeg ik de envelop van iemand anders waar meer bonnen in zaten dan ik had opgegeven
Slaap lekkerquote:
Top, kan ik nog even over mijn tarieven nadenkenquote:
Hahaha, dit zeg ik zo vaak als er bijvoorbeeld in huis iets gemaakt of geklust wordt. Ik ben zo'n stresskip, ik loop dan altijd weg terwijl ik roep 'ik kan het niet aanzien!'quote:
Neequote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Behoefte aan lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjes?
@F1gamer (toch?)en ik hebben ook een master gedaan in wiskundig gerelateerde studie. Toch opvallend 3 dames hier die dat doen/hebben gedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:23 schreef Guanabana het volgende:
@:koffieleuk, heb daar echt bewondering voor, dat je die studie gaat doen.Voor mij was wiskunde in de derde al veel te moeilijk. (Eigenlijk in de brugklas al, mijn eerste cijfer voor wiskunde ooit was een 3,8
) Altijd drama gebleven.
Oh jij ook! Wat heb jij gedaan?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
@:F1gamer (toch?)en ik hebben ook een master gedaan in wiskundig gerelateerde studie. Toch opvallend 3 dames hier die dat doen/hebben gedaan.
Met zo'n boek mis je ook behoorlijk wat tussenliggende stappen natuurlijk, dat helpt niet mee. En hij is dan weer niet goed in andere dingenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh jij ook! Wat heb jij gedaan?
Echt goed hoor, wiskunde staat echt zo ver van me afIk heb een ex die ook een echte bèta was, heeft aan de TU Delft gestudeerd. Ik sloeg voor de grap weleens een studieboek open van hem, en dan kon ik alleen maar denken, WIE SNAPT DIT, HOE DOM BEN IK.
Maarja, ieder zijn kracht
Mja, maar ik had dus al moeite met wiskunde vanaf het begin. Ik zat al snel aan mijn max qua wat ik kon begrijpenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met zo'n boek mis je ook behoorlijk wat tussenliggende stappen natuurlijk, dat helpt niet mee. En hij is dan weer niet goed in andere dingen
Ik heb wel Wiskunde B2 gedaan, maar bij sommige dingen (zoals een grafiek wentelen om de X-as) had ik weer geen flauw idee waarom je dat zou willen. Dan kon ik nog wel uit de berekening komen, maar dacht ik daarna alsnog 'Ja, en?'
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:37 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik me soms afvraag of ik, als ik nú weer zou beginnen met brugklaswiskunde en dan langzaam verder, ik het wel beter zou kunnen omdat ik nu ouder ben.
Ohja jij ziet die boeken natuurlijk nuquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnenIk heb nu met het voorlezen van die schoolboeken wel eens een moment dat ik denk 'Oh, dus DAT bedoelden ze 18 jaar geleden!'
Nee, het heeft voor jou (en voor mij ook) weinig toegevoegde waarde om nu eindelijk eens te begrijpen wat een molecuul apolair maaktquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ohja jij ziet die boeken natuurlijk nu
Ja, ik vermoed dat dat mij bij ook weleens het geval kan zijn, maar goed, ik ga het maar niet uittestenDat is voorgoed een gepasseerd station.
Oh wat ergquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ooit een tentamen gehaald in het vak waar ze dit soort vragen stellen:
[ afbeelding ]
Nou, daar zou ik nu ook niet meer uitkomen
De ABC-formule ken ik nog uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wat erg![]()
Ik kon de ABC-formule al niet.
Het is ook wat jij zei, je snapt gewoon niet wat je zit te doen en waarvoor.
Bij statistiek ook nogquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De ABC-formule ken ik nog uit mijn hoofd![]()
Al heb je bij wiskunde inderdaad soms dat je hooguit een trucje kan reproduceren, zonder enig idee wat het nut ervan is.
...maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:49 schreef Momo het volgende:
Mijn studietrauma zijn Navier-Stokes-vergelijkingen, dat zijn partiële differentiaalvergelijkingen voor de vloeistofdynamica
Als het helpt: ik begrijp er ook weinig van. Het gaat om een verschil in positie en in tijd denk ik, maar daarna ben ik het helemaal kwijtquote:
Er zitten geen fouten in zo te lezen.quote:
Ik heb 90% van die tekens al uberhaupt nooit gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het helpt: ik begrijp er ook weinig van. Het gaat om een verschil in positie en in tijd denk ik, maar daarna ben ik het helemaal kwijt
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb 90% van die tekens al uberhaupt nooit gezien.
Ja precies, ga weg met letters. Letters zijn om te lezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond wiskunde met letters al snel verschrikkelijk overigens
Ja, als je ver wil komen in wiskunde (en natuurkunde) moet je eerst nog het Griekse alfabet er bij leren. Die gekke p staat voor de Griekse letter rho en kan weer verschillende dingen betekenen, afhankelijk van wat je aan het doen bentquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb 90% van die tekens al uberhaupt nooit gezien.
Dat weet ik óók al niet, want geen gymnasium gedaan, man man man.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, als je ver wil komen in wiskunde (en natuurkunde) moet je eerst nog het Griekse alfabet er bij leren. Die gekke p staat voor de Griekse letter rho en kan weer verschillende dingen betekenen, afhankelijk van wat je aan het doen bent
Ik wel, maar daar vroeg bij een SO alsnog een van de leerlingen 'Mevrouw, welke letter stelt die palmboom voor?'quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet ik óók al niet, want geen gymnasium gedaan, man man man.
quote:Numerical models of the Navier-Stokes equations are also the basis for weather forecasts. Wait, I hear you say, aren't forecasts notoriously inaccurate? Correct, but that is due to the chaotic nature of the underlying physics which the Navier-Stokes equations mimic. It's the uncertainty of the initial conditions in weather forecasting that leads to inaccuracy. Compounding the problem is the need to produce a timely forecast – today's forecast is useless if it arrives tomorrow.
Global Warming
The Navier-Stokes equations also play a leading role in global climate modeling and its prediction of Global Warming due to greenhouse gases such as carbon dioxide. Unlike weather forecast models, climate models are not constrained to make a prediction about tomorrow's weather. Liberated from immediate predictions, climate models can take more time to compute results and can be tuned to match eons of existing data.
Met moeite kom ik ook nog een eindje in het Cyrillisch. Alsnog geen idee wat er staat, dus ik schiet er weinig mee op, maar tochquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Grieks lees ik dan wel weer vloeiend.
Niet dat het klinkt zoals het hoort of dat ik begrijp wat er staat, maar toch!
Zit ook wel veel herkenbaars in uit andere schriftenquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met moeite kom ik ook nog een eindje in het Cyrillisch. Alsnog geen idee wat er staat, dus ik schiet er weinig mee op, maar toch
Joh, ik denk oprecht dat ik je in een middagje vrij basic Grieks kan leren lezen. Niet dat je dat verder moet willen of er vervolgens wat mee kan, maar het zou kunnen!quote:
Ik denk dat het langer duurt voor het ook echt blijf hangen, maar het punt dat je er weinig aan hebt blijft staanquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Joh, ik denk oprecht dat ik je in een middagje vrij basic Grieks kan leren lezen. Niet dat je dat verder moet willen of er vervolgens wat mee kan, maar het zou kunnen!
Mooi dit te wetenquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:02 schreef Momo het volgende:
Trouwens als je wilt weten waar deze vergelijkingen voor worden gebruikt:
[..]
Om echt Grieks te leren kan je beter naar Bassie en Adriaan kijken inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat het langer duurt voor het ook echt blijf hangen, maar het punt dat je er weinig aan hebt blijft staan
Dat had ik zaterdag. Niets ondernomen wat heel inspannend zou moeten zijn, maar aan het eind was ik tegelijkertijd bekaf en kon ik niet slapen van de spanningquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik voel me vanavond mentaal en fysiek uitgeput.
Oh irritant is dat hè? En kon je de spanning wel plaatsen? Daar heb ik ook wel eens last van, spanning die ik totaal niet kan plaatsen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat had ik zaterdag. Niets ondernomen wat heel inspannend zou moeten zijn, maar aan het eind was ik tegelijkertijd bekaf en kon ik niet slapen van de spanning![]()
Ja denk het eigenlijk ook wel hoor, heb ook vrij snel Hiragana geleerdquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Joh, ik denk oprecht dat ik je in een middagje vrij basic Grieks kan leren lezen. Niet dat je dat verder moet willen of er vervolgens wat mee kan, maar het zou kunnen!
Er was niet echt wat, maar alles bij elkaar was de dag toch een stuk drukker dan ik vooraf had gedacht.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh irritant is dat hè? En kon je de spanning wel plaatsen? Daar heb ik ook wel eens last van, spanning die ik totaal niet kan plaatsen.
Ah ja dat kan nog wel even blijven hangen dan inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er was niet echt wat, maar alles bij elkaar was de dag toch een stuk drukker dan ik vooraf had gedacht.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om echt Grieks te leren kan je beter naar Bassie en Adriaan kijken inderdaad.
Lollige plaatjes.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie nog iets vermoeiends te zeggen?
Je hebt net je record 'aantal minuten op rij in leven' verbrokenquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt net je record 'aantal minuten op rij in leven' verbroken
Prem Radhakishun.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Máár, om dat steeds groter wordende getal wat te compenseren, wordt het aantal minuten dat je nog te leven hebt steeds kleiner!quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt net je record 'aantal minuten op rij in leven' verbroken
Ik heb, toevalligerwijs, een keer een website-domeinnaam voor een euro of 400 aan een dochter van hem verkocht. Dat maakt hem niet minder vermoeiend, overigens.quote:
Als je daar over na gaat denken slaap je helemaal niet meerquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Máár, om dat steeds groter wordende getal wat te compenseren, wordt het aantal minuten dat je nog te leven hebt steeds kleiner!
quote:
“Ik ben vandaag wat te laat, maar ter compensatie ga ik wat eerder naar huis.”quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Máár, om dat steeds groter wordende getal wat te compenseren, wordt het aantal minuten dat je nog te leven hebt steeds kleiner!
Heb je wel een hoop waakzame minuten voor terug.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je daar over na gaat denken slaap je helemaal niet meer
Dat vond ik wat te negatief om er meteen bij te zettenquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat ik altijd thuiswerk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Ik ben vandaag wat te laat, maar ter compensatie ga ik wat eerder naar huis.”
Vermoeiende kantoorteksten
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
timmert.quote:
Ja maar jouw stukje was ook al negatief en dubbel negatief = ?quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vond ik wat te negatief om er meteen bij te zetten
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Ik zeg doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug tellend naar 0quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vond ik wat te negatief om er meteen bij te zetten
Seconden tikken, blijven tikken, maar ik zie de wijzer niet. Ik hoor 'm wel, maar kan niet weten hoeveel me nog rest. 't Is beter zo, en eigenlijk misschien, ook maar beter als ik 'm naast hem niet te zien, ook niet hoor en zelfs niet voel. Ik weet dat hij bestaat, en die kennis voldoet.quote:
Ja ik weet het niet helemaal hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:32 schreef Strani het volgende:
Ik dacht kom, ik doe eens een ander genre dan Anja.
Toch maar weer terug naar de lol?quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet helemaal hoor!
Als je dit genre IRL ook gaat toepassen, zou ik daarnaast wel een verhaal over het Nederlands Elftal instuderen, mocht het niet echt succesvol landen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:32 schreef Strani het volgende:
Ik dacht kom, ik doe eens een ander genre dan Anja.
Komt goed, doe ik gewoon een biografie over Gijpie.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je dit genre IRL ook gaat toepassen, zou ik daarnaast wel een verhaal over het Nederlands Elftal instuderen, mocht het niet echt succesvol landen.
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... geen uniform antwoord. Op zich prima, want dan zie ik niks obvious over het hoofd wsl. Nouja, nog even over slapen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zeg doen, want weinig te verliezen
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm... geen uniform antwoord. Op zich prima, want dan zie ik niks obvious over het hoofd wsl. Nouja, nog even over slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Die twee zijn gewoon players niet naar luisteren je weet tog.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm... geen uniform antwoord. Op zich prima, want dan zie ik niks obvious over het hoofd wsl. Nouja, nog even over slapen.
[..]Wie niet waagt, wie niet wint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Die twee zijn gewoon players niet naar luisteren je weet tog.
En die hieronder is de ergste!
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Molloot iemand betast in de club legt hij gewoon een vrijstelling op tafel.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Molloot iemand betast in de club legt hij gewoon een vrijstelling op tafel.
Oh gelukkig, toch welquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom sowieso niet meer in de club de laatste tijd
Maar het zal wel een stuk schappelijker zijn dan dat Strani
Misschien was er wel een superspreader en heb je enorm mazzel gehadquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:48 schreef molloot200 het volgende:
Weet nog wel dat we vlak voor Corona met vrienden naar de kroeg wilden en dat er toen een pubquiz daar was en het helemaal vol zat, wat een deceptie
(Oh ja ik woon in een dorp en er is maar één kroeg dus ik heb ook niet echt keuze)
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien was er wel een superspreader en heb je enorm mazzel gehad
Da's ook wel apart hè, hoe dat zo selectief lijkt te gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]Toevallig zal dan het halve dorp besmet zijn waarschijnlijk, ons dorp kennende (lekker traditioneel en zo, beetje ons kent ons principe). En dat is niet gebeurd
Amper van besmettingen gehoord hier in het dorp. Wel het dorp naast ons heel erg getroffen
Pff aso zoiets.quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:58 schreef Momo het volgende:
Flat tegenover mij (50 meter!) heeft iemand een feestje en ik kan hier nu binnen nog horen welke nummers worden gedraaid. Ook allemaal flitsende lichten en lallende mensen op dakterras. Daar zijn meer dan 30 mensen sowieso. Kom op het is dinsdagnacht.
Oh ja dat vind ik niet zo kunnen neequote:Op woensdag 15 juli 2020 00:58 schreef Momo het volgende:
Flat tegenover mij (50 meter!) heeft iemand een feestje en ik kan hier nu binnen nog horen welke nummers worden gedraaid. Ook allemaal flitsende lichten en lallende mensen op dakterras. Daar zijn meer dan 30 mensen sowieso. Kom op het is dinsdagnacht.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou mense, ik ga slapenKom net van een feestje, hartstikke gezellig. Mannetje of 40-45 bij elkaar, maar gelukkig was er een dakterras. Ik vond die lichtshow wel vermoeiend overigens.
Anyway, slaap lekker
Trustenquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou mense, ik ga slapenKom net van een feestje, hartstikke gezellig. Mannetje of 40-45 bij elkaar, maar gelukkig was er een dakterras. Ik vond die lichtshow wel vermoeiend overigens.
Anyway, slaap lekker
Wilde een grap maken over Hof der Reflectie en zo maar zag toen dat de post niet van @Guanabana was maar slechts een reactie eropquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:58 schreef Momo het volgende:
Weet niet of dat voor privésfeer geldt eigenlijk. Maar het is ook gewoon asociaal in deze tijd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja dat vind ik niet zo kunnen neeZeker omdat het op een doordeweekse dag is. In het weekend is het meer dan een ander verhaal
En correct me if I’m wrong maar je mag inmiddels toch weer met meer dan 30 mensen bij elkaar?
Ik hoop voor jou dat het allemaal weer de goede kant op valt. Geen nieuwe piek o.i.d. dat je weer een stap achteruit moetquote:Op woensdag 15 juli 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook wel apart hè, hoe dat zo selectief lijkt te gaan.
Hier worden de getallen nu langzaampjes aan echt weer hoger dus ik ben benieuwd hoe het er de komende maanden uit gaat zien.
Ja vind ik ook. Gewoon dinsdagavond. En ja schoolgangers hebben al vakantie maar dan alsnogquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Weet niet of dat voor privésfeer geldt eigenlijk. Maar het is ook gewoon asociaal in deze tijd.
Ik ook! Sommige regio's moeten wel stappen achteruit maar de mijne vooralsnog niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het allemaal weer de goede kant op valt. Geen nieuwe piek o.i.d. dat je weer een stap achteruit moet
Daar heb je nog geluk mee!quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook! Sommige regio's moeten wel stappen achteruit maar de mijne vooralsnog niet.
Ja lastige kwestie hè. We weten gewoon niet goed wat er gaat gebeuren op korte termijn in Nederland. Als een vaccin opschiet dan hoeven we een schommeling in aantal besmettingen ook niet meer mee te maken denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:11 schreef Momo het volgende:
Denk dat corona ook wel weer jojo-en wordt. Mensen worden echt lakser. Verhalen van kroegen etc waar na middernacht echt niemand meer afstand houdt. In de supermarkt hebben mensen helemaal geen geduld voor. Inmiddels hebben alle landen in onze regio verplichte mondkapjes binnen in winkels etc.
Ja het toerisme is vooral een noodzakelijk kwaad. Ik had het ook liever niet gehad maar zonder toerisme gaat alles echt helemaal naar de vaantjes.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar heb je nog geluk mee!
Een maat van me gaat naar Mallorca over twee weken. Weet niet zo goed wat de regels daar zijn maar het klinkt allemaal heel vaag als ik hem moet geloven. Ze kunnen niet naar clubs maar verder is alles primaZeker om geld te verdienen maar lijkt me niet erg verstandig van de Spaanse overheid als ze nu in sommige plekken de aantallen weer zien verhogen (al geldt dat voor een eiland misschien heel anders)
Oh en truste!quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:14 schreef molloot200 het volgende:
En dat was mijn laatste bericht deze avond. Welterusten
Gaan ze echt handhaven met boetes op die feestbestemmingen voor jongeren en dronken Britten?quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het toerisme is vooral een noodzakelijk kwaad. Ik had het ook liever niet gehad maar zonder toerisme gaat alles echt helemaal naar de vaantjes.
Je vriend zal op Mallorca wel áltijd een masker moeten dragen als hij op straat loopt, geen uitzonderingen.
Dat is wel de bedoeling in elk geval. Ik begreep in elk geval wel van een bar in Benidorm dat die een torenhoge boete kan verwachten nadat er een video veschreen van feestende Britten daar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaan ze echt handhaven met boetes op die feestbestemmingen voor jongeren en dronken Britten?
Ben benieuwd hoe dat soort dingen uitpakken en of de toeristen überhaupt komen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling in elk geval. Ik begreep in elk geval wel van een bar in Benidorm dat die een torenhoge boete kan verwachten nadat er een video veschreen van feestende Britten daar.
En ik begreep vandaag dat een aantal café's in m'n eigen dorp boetes van tot 4000 Euro kunnen verwachten omdat personeel geen masker droeg.
Ja dat vraag ik me ook wel af hoor, die maskers zullen een hoop mensen afschrikken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat soort dingen uitpakken en of de toeristen überhaupt komen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Meke ik ben nu heel nieuwsgierig, laat het ons gauw weten![]()
@Strani hopelijk voel je je vandaag weer fitter in je hoofd en in je lijf![]()
Ik ben ook op alle fronten moe maar bij mij is wel duidelijk waardoor
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Waarom zo verbaasd? Dat is toch normaal bij mannen dat er ‘s ochtends een balk is?quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:05 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen.
WAAROM.IS.DE.FUCKING.BALK.TERUG?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom zo verbaasd? Dat is toch normaal bij mannen dat er ‘s ochtends een balk is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:20 schreef Dave het volgende:
@:ijs_beerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:33 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:52 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
De keukenboer is net gearriveerd en ik lig nog in bed zodat ik hem niet hoef te horen praten met mijn vriend en hem hoef zien te struggelen![]()
@:ijs_beerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:meke ik ben nu heel nieuwsgierig, laat het ons gauw weten![]()
@:strani hopelijk voel je je vandaag weer fitter in je hoofd en in je lijf![]()
Ik ben ook op alle fronten moe maar bij mij is wel duidelijk waardoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2020 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Die twee zijn gewoon players niet naar luisteren je weet tog.
En die hieronder is de ergste!
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
~Had dit niet gewoon in één grote multi-quote gekund ijs_beer?!![]()
Ja, eigenlijk wel ja.
Nou, dit had gisteren dus niet gekund hè?quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:29 schreef ijs_beer het volgende:
~Had dit niet gewoon in één grote multi-quote gekund ijs_beer?!![]()
Ja, eigenlijk wel ja.C’est Davie :o)![]()
Geen idee? Toen was ik een leven aan het hebben?quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, dit had gisteren dus niet gekund hè?
Maar quoten zal wel kaduuk zijn geweest zeker?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Maggie de Blok.quote:
Fantastische naam ook.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:37 schreef Dave het volgende:
Ik krijg dus net een melding op Facebook dat ik 4 jaar geleden ergens was.
Ik klik door de foto's en wat zie ik....?
[ afbeelding ]
@Dave is @Guanabana confirmed!
[ afbeelding ]
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Al ben ik waarschijnlijk voor mango gegaan of zo.
Want zoals het bekende spreekwoord luidt: "Voer wat Dave niets zegt, komt niet achter zijn huig terecht".C’est Davie :o)![]()
Goedemorgen
Ik moest vanmorgen die balk weer weghalen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat had ik ook, zit jij ook op een ander apparaat nu?quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik moest vanmorgen die balk weer weghalen.C’est Davie :o)![]()
Ja, nu op kantoor.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat had ik ook, zit jij ook op een ander apparaat nu?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Goedemorgen!!
@Strani hopelijk voel je je vandaag weer wat beter!
@ijs_beer en @Meke we verwachten wel uitgebreide verslagen hier natuurlijk he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Arizona succes met verstoppen voor de verbouwings-taferelen, wat gaan ze vandaag allemaal doen?
@HamlapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ADe setting wordt lokaal op het device opgeslagen, niet in je Fok-profiel.quote:
Even gechecked, maar de/het cookie verloopt in 2047, mocht Fok dan nog bestaan.C’est Davie :o)![]()
Logica leer vooral geleerd door cirkeltjes tekenen en te kleuren wat voldoet aan een bepaald statementquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ooit een tentamen gehaald in het vak waar ze dit soort vragen stellen:
[ afbeelding ]
Nou, daar zou ik nu ook niet meer uitkomenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ah, top, bedankt voor het uitzoeken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:47 schreef Dave het volgende:
A
[..]
De setting wordt lokaal op het device opgeslagen, niet in je Fok-profiel.
Even gechecked, maar de/het cookie verloopt in 2047, mocht Fok dan nog bestaan.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
DE MAIL IS EINDELIJK BINNEN:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
gefeliciteerd.
Fuck the EBU.![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
Over 2 uurtjes 2e sollicitatiegesprek.. Geen idee of ik goed voorbereid ben of niet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feli!!!!!
[insert your own Hyves glitter plaatje]Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Yeeeeeeeees gefeliciteeeeedquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
C’est Davie :o)![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
TOETERTJES JAAAAAAAAAA!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
Als je er maar eenmaal bent, zakt het vast af. Zo werkt het bij mij meestal in ieder geval.quote:C’est Davie :o)![]()
Ik ga eerst maar eens aan het werk.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Intussen een half uur op kantoor, maar nog niks gedaan.![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik heb me opgegeven om de corona maatregelen op kantoor uit te testen in de volgende maand.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen een half uur op kantoor, maar nog niks gedaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ohhh spannend. Heel veel succes!quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:49 schreef F1gamer het volgende:
Over 2 uurtjes 2e sollicitatiegesprek.. Geen idee of ik goed voorbereid ben of niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
gefeliciteerd
Koel en donker bewaren![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom zo verbaasd? Dat is toch normaal bij mannen dat er ‘s ochtends een balk is?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:14 schreef Meke het volgende:
[..]Ja hallo wat een cliffhanger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren![]()
@ijs_beerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@MMF93 van harte gefeliciteerd
@F1gamer heel veel succes met je gesprek!
Hier plaatsen ze vandaag de keuken, ik ben zo nerveus![]()
Ik ben nu even beneden. Er staan nu heel veel dozen en heel veel kastjes en ik hoop maar dat alles er is![]()
De kleur van de kastjes is wel fantastisch
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
[ afbeelding ]
Ik ving zojuist op dat ze twee pootjes missen, mijn wereld stort inquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:21 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona succes vandaag met de keuken!
Jij ligt nu naast je stoeltje?quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ving zojuist op dat ze twee pootjes missen, mijn wereld stort inOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Oh neequote:Op woensdag 15 juli 2020 09:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ving zojuist op dat ze twee pootjes missen, mijn wereld stort indat wil je echt niet horen inderdaad.
Hoop dat ze gewoon nog tevoorschijn komen en anders snel bij te bestellen zijn of zo!
Ik zou gewoon lekker wat anders gaan doen in the meantime.
Je gaat hightea'en met je dochter toch?Koel en donker bewaren![]()
Ja, vanmiddag! Ik ga haar straks naar de fysio brengen (wat een luxequote:Op woensdag 15 juli 2020 09:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh needat wil je echt niet horen inderdaad.
Hoop dat ze gewoon nog tevoorschijn komen en anders snel bij te bestellen zijn of zo!
Ik zou gewoon lekker wat anders gaan doen in the meantime.
Je gaat hightea'en met je dochter toch?) en dan koffiedrinken bij mijn ouders en dan dochter ophalen van de fysio. Dan een uurtje thuis boven zitten en dan naar de high tea
Jaquote:![]()
Heb ook wel zin in hightea
De laatste keer dat ik buiten de deur gegeten/gedronken heb was begin maart.
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Ik denk dat buiten de deur, in een restaurant, eten voor mij nog langer is geleden.
Wel enkele malen laten bezorgen.C’est Davie :o)![]()
@F1gamer heel veel succes straks!![]()
@Arizona succes vandaag met de keukenstressEn veel plezier bij de high tea!
@ijs_beerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Meke ooooohhhhhh nu ben ik HEEL benieuwd![]()
![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door ijs_beer op 15-07-2020 10:26:46 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb wel een aantal keer op terrasjes gezeten, maar buiten de deur eten is echt al heeeeeeel lang geleden volgens mijquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:07 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat buiten de deur, in een restaurant, eten voor mij nog langer is geleden.
Wel enkele malen laten bezorgen.![]()
Ik denk dat het de februari-meet is geweest
Voor mij dus nog langer, want daar kon ik helaas niet bij zijn!quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het de februari-meet is geweestC’est Davie :o)![]()
Ach gossiequote:Op woensdag 15 juli 2020 10:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Voor mij dus nog langer, want daar kon ik helaas niet bij zijn!Ben wel benieuwd naar jou
Om half twaalf krijgt mijn broer telefoon over voorlopige uitspraak w.b. gedwongen opname. Niet dat ik verwacht dat het snel gaat gebeuren, maar ben nu toch een beetje gespannenOok omdat ik alleen thuis ben en ik niet weet hoe hij dan gaat reageren.
En nu ben ik op zoek naar mijn mobiel, die ik ineens niet meer kan vinden
Lijkt me spannend ja, hopelijk reageert ie een beetje rustig.
Zit je niet gewoon te fokken op je mobiel, en was je dat vanwege de spanning vergeten?C’est Davie :o)![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd MMF93!
![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Succesquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
Om half twaalf krijgt mijn broer telefoon over voorlopige uitspraak w.b. gedwongen opname. Niet dat ik verwacht dat het snel gaat gebeuren, maar ben nu toch een beetje gespannenOok omdat ik alleen thuis ben en ik niet weet hoe hij dan gaat reageren.
Dat is niet handig dat je mobiel niet kan vinden.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Nee ik fok eigenlijk altijd op laptopquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:15 schreef Dave het volgende:
Lijkt me spannend ja, hopelijk reageert ie een beetje rustig.
Zit je niet gewoon te fokken op je mobiel, en was je dat vanwege de spanning vergeten?![]()
Geen idee waar dat ding is, want had hem vannacht nog wel. Heb net ook al mijn matras omgekeerd, want daar valt hij nog wel eens tussen, maar nee. Ook onder het bed niet.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Battles.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:24 schreef Dave het volgende:
Go Fest Battle Challenge levert een Absol op.
[ afbeelding ]
Die had ik volgens mij alleen nog maar uit raids, 2 jara geleden of zo.
Fuck the EBU.![]()
Dit zijn van die special researches, daarvoor hoef je alleen met Team Rocket te battlen, niet in een gym.quote:
C’est Davie :o)![]()
Oh, dat scheelt al. Zit er ook nog een bepaalde tijdslimiet op?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit zijn van die special researches, daarvoor hoef je alleen met Team Rocket te battlen, niet in een gym.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb nog een paar uur om de laatste challenge te voltooien. Dan ook nog wizards unite met nieuwe calamiteit uitdaging.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:24 schreef Dave het volgende:
Go Fest Battle Challenge levert een Absol op.
[ afbeelding ]
Die had ik volgens mij alleen nog maar uit raids, 2 jara geleden of zo.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Succes. Spannend.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, ik had net zo'n Meowth ballon, daarin zitten 2 battles (met Jesse en James).quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar uur om de laatste challenge te voltooien. Dan ook nog wizards unite met nieuwe calamiteit uitdaging.C’est Davie :o)![]()
Ik heb er inmiddels twee van de drie verslagen. Ik moet alleen die mafkees met de rare bril nog, en dan misschien nog Giovanni als ze die erin geprogrammeerd hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:30 schreef Dave het volgende:
Ik kan alleen die Team leaders en Bosses van Team Rocket niet aan.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ja, die had ik net, met wel leuke pokemon.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels twee van de drie verslagen. Ik moet alleen die mafkees met de rare bril nog, en dan misschien nog Giovanni als ze die erin geprogrammeerd hebben
Daarvoor heb je de super rocket radar nodig die je in stap 3 van die battle challenge krijgt.C’est Davie :o)![]()
Laatste keer dat ik Giovanni heb geslagen, heeft me dat echt heel veel pogingen gekost.
Blij dat het uiteindelijk gelukt was.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb nog niks met die ballonnen gedaan. Die zie ik niet wanneer ik speel.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Uitzoomen als je een vreemde schaduw op de kaart zietquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog niks met die ballonnen gedaan. Die zie ik niet wanneer ik speel.Oh, dat merken we dan vanzelf wel. Ik speel PoGo ook nog wel eens als ik op weg ben ergens naartoe, dan heb ik geen trek in zo'n lang gevechtquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, die had ik net, met wel leuke pokemon.
Daarvoor heb je de super rocket radar nodig die je in stap 3 van die battle challenge krijgt.Ik ben de kleur MAGENTA
Oh, misschien klopt dat van die super radar dan niet, als Luctor 'm al wel heeft gehad.C’est Davie :o)![]()
Ja, dat weet ik, maar geen zin in om daarvoor uit te zoomen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitzoomen als je een vreemde schaduw op de kaart zietAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Eerst 6 grunts, dan 1 van die andere 3 (Arlo, Sierra of Cliff), dan weer 6 grunts, nummer 2 van die ASC, dan weer 6 grunts en dan de laatste van ASC. En ten slotte Giovanni.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:39 schreef Dave het volgende:
Oh, misschien klopt dat van die super radar dan niet, als Luctor 'm al wel heeft gehad.
Maar ik vind de beloning te mager om me er echt veel tijd in te steken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oh, zit daar een patroon in, dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst 6 grunts, dan 1 van die andere 3 (Arlo, Sierra of Cliff), dan weer 6 grunts, nummer 2 van die ASC, dan weer 6 grunts en dan de laatste van ASC. En ten slotte Giovanni.C’est Davie :o)![]()
Iemand van hier die mijn nummer heeft en me even kan bellen?Heb echt overal gezocht naar dat ding, maar kan hem niet vinden
GEFELICITEERD!quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
![]()
Ik heb 'm niet, helaas! Dan had ik het kunnen doen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:46 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand van hier die mijn nummer heeft en me even kan bellen?Heb echt overal gezocht naar dat ding, maar kan hem niet vinden
Je mag 'm wel dm'en als niemand je nog heeft gebeld.Koel en donker bewaren![]()
Geprobeerd, ik krijg meteen je voicemailquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben de kleur MAGENTA
Oh daar gaat mijn poging om haar nummer te ontfutselen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geprobeerd, ik krijg meteen je voicemail
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
Heel veel succesquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Snel naar de high tea, ontvlucht de woonkamer waar je kan!quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:20 schreef Arizona het volgende:
Hier plaatsen ze vandaag de keuken, ik ben zo nerveus![]()
Ik ben nu even beneden. Er staan nu heel veel dozen en heel veel kastjes en ik hoop maar dat alles er is![]()
De kleur van de kastjes is wel fantastischSterkte alvast! Ik hoop dat je hem kan vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
En nu ben ik op zoek naar mijn mobiel, die ik ineens niet meer kan vindenOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Nee die is er al jaren niet meer!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie op Twitter dat De Jonge lijsttrekker is geworden maar zie het in de lame stream media nog nergens bevestigd?C’est Davie :o)![]()
Shit, dan is de batterij leegquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geprobeerd, ik krijg meteen je voicemailVerdomme
Maar bedankt voor het proberen!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Dat is op zich een fijn vooruitzicht. Voor de pensioenfondsen iets minder.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik dacht dat het pas om 12 uur bekend zou worden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:55 schreef Dave het volgende:
Ik zie op Twitter dat De Jonge lijsttrekker is geworden maar zie het in de lame stream media nog nergens bevestigd?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Vannacht in bed. Hij moet daar ergens liggen dusquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:50 schreef Dave het volgende:
Waar heb je 'm voor het laatst gebruikt? Probeer te backtracken.Maar hij ligt niet onder het bed, niet onder het matras, niet tussen de lakens, etc.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh daar gaat mijn poging om haar nummer te ontfutselen.
Ik heb m'n telefoon ook altijd op een vaste plek liggen als ik thuis ben, of onderweg in m'n broekzak.C’est Davie :o)![]()
HAAGSquote:
Mee naar het toilet genomen, en daar laten liggen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:56 schreef Aoibhin het volgende:
Vannacht in bed. Hij moet daar ergens liggen dus Maar hij ligt niet onder het bed, niet onder het matras, niet tussen de lakens, etc.
Vraagt een vriend.C’est Davie :o)![]()
Dan is het misschien gelekt, of iemand haalt een Dave'je uit op Twitter.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pas om 12 uur bekend zou worden.C’est Davie :o)![]()
Ik zie ook niks op CDA site. Als Hugo de Jonge wordt, dan ga ik niet op het CDA stemmen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pas om 12 uur bekend zou worden.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Tussen matras en de bodem?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vannacht in bed. Hij moet daar ergens liggen dusMaar hij ligt niet onder het bed, niet onder het matras, niet tussen de lakens, etc.
Ik ben de kleur MAGENTA
Achter het bed gevallen?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ook al gekeken, en neequote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Mee naar het toilet genomen, en daar laten liggen?
Vraagt een vriend.
Ik heb het hele matras eraf gehaald en mobiel was nergens te zienquote:
Verdommequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:01 schreef Dave het volgende:
Of misschien ligt die op De Balk die je hebt uitgezet!
Maar laatst in bed dus, en daarna niet meer het huis uitgeweest? Dan is ie in ieder geval nog ergens thuis.C’est Davie :o)![]()
Nee, hij moet in ieder geval hier ergens zijn!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:02 schreef Dave het volgende:
Maar laatst in bed dus, en daarna niet meer het huis uitgeweest? Dan is ie in ieder geval nog ergens thuis.
Hoop dat het echt zo is, in plaats van griezel Omtzigt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:55 schreef Dave het volgende:
Ik zie op Twitter dat De Jonge lijsttrekker is geworden maar zie het in de lame stream media nog nergens bevestigd?Koel en donker bewaren![]()
Niet dat Aoibhin daar iets aan heeft, maar ik ben mijn telefoon echt nooit kwijt
Ik heb liever Omtzigt. Ik vind De Jonge juist een griezelquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop dat het echt zo is, in plaats van griezel Omtzigt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik wel eens, maar dan ligt ie meestal toch op een van een beperkt aantal vaste plaatsenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Guanabana het volgende:
Niet dat Aoibhin daar iets aan heeft, maar ik ben mijn telefoon echt nooit kwijtIk ben de kleur MAGENTA
Ja De Jonge is ook niet alles, maar ik zag laatst Omtzigt voor het eerst echt op beeld tijdens een interview, en vond hem heel afstotend. Die mond, die stem.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb liever Omtzigt. Ik vind De Jonge juist een griezel
Weet dat het daar niet om gaat, maar om de inhoud, maar heel oppervlakkig gezien heb ik geen zin om daar tegenaan te moeten kijken
Ik ook niet, behalve dat keer dat ie 's ochtends bij het instappen uit m'n broek in de sneeuw op de oprit was gevallen. Hele dag piekeren waar ie toch kon zijn. 's Avonds was het dooi en kwam ik hem bij het uitstappen weer tegen. En hij deed het nog.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Guanabana het volgende:
Niet dat Aoibhin daar iets aan heeft, maar ik ben mijn telefoon echt nooit kwijtC’est Davie :o)![]()
Als de accu leeg is, schijnt ie weinig lawaai te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef molloot200 het volgende:
Maar je hebt het geluid van je mobiel dus uit staan? Of heeft nog niemand je proberen te bellen?C’est Davie :o)![]()
Ja kwijt als in, 'huh waar is mijn telefoon?' *kijkt in slaapkamer, kijkt in keuken* 'oh daar'.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wel eens, maar dan ligt ie meestal toch op een van een beperkt aantal vaste plaatsen
IK heb zo sollicitatiegesprek
Tot later
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wow, dan heb je wel mazzel gehadquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve dat keer dat ie 's ochtends bij het instappen uit m'n broek in de sneeuw op de oprit was gevallen. Hele dag piekeren waar ie toch kon zijn. 's Avonds was het dooi en kwam ik hem bij het uitstappen weer tegen. En hij deed het nog.
In je kussensloop?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vannacht in bed. Hij moet daar ergens liggen dusMaar hij ligt niet onder het bed, niet onder het matras, niet tussen de lakens, etc.
Fuck the EBU.![]()
Oh ja, dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Als de accu leeg is, schijnt ie weinig lawaai te maken.![]()
Heel veel succesquote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Nee, daar heb ik niets aan!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Guanabana het volgende:
Niet dat Aoibhin daar iets aan heeft, maar ik ben mijn telefoon echt nooit kwijtOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Succes!quote:
Oh goeie, weet niet of ik die al heb gehadquote:*haast zich naar boven*
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh goeie, weet niet of ik die al heb gehad*haast zich naar boven*
Fuck the EBU.![]()
Anders tussen je pyjama of onder je kat of tussen je kleren.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh goeie, weet niet of ik die al heb gehad*haast zich naar boven*
Heel veel succes @F1gamer !!
Heb je je telefoon al gevonden Jobi? Super spannend trouwens dat telefoontje van straks.
![]()
onder je kat?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Anders tussen je pyjama of onder je kat of tussen je kleren.
Fuck the EBU.![]()
Nou onze kat heeft de afstandsbediening wel eens lang verborgen gehouden onder zijn slapende lijfquote:
Niet in kussensloop
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou onze kat heeft de afstandsbediening wel eens lang verborgen gehouden onder zijn slapende lijfKan me niet voorstellen dat dat lekker ligt eigenlijk.
Fuck the EBU.![]()
Het kwartje viel echt net pas: ik ben gewoon afgestudeerd. Geen tentamen of scriptiestress meer, niet meer hele weekenden studeren en geen sociaal leven hebben, ik mag gewoon eindelijk gaan beginnen met werken en dan we kunnen straks eindelijk echt een huis kopen
. Heel bizar dit, ik heb hier zó naar toegeleefd
.
![]()
Jaa wat vet! Ander leven gaat starten inderdaad. Succes daarmee sowiesoquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:29 schreef MMF93 het volgende:
Het kwartje viel echt net pas: ik ben gewoon afgestudeerd. Geen tentamen of scriptiestress meer, niet meer hele weekenden studeren en geen sociaal leven hebben, ik mag gewoon eindelijk gaan beginnen met werken en dan we kunnen straks eindelijk echt een huis kopen
.
![]()
![]()
Geniet nog maar even van je vrije tijd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:29 schreef MMF93 het volgende:
.
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: