Nee dat ook niet, koude sauzen over het algemeen zijn gewoonquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:03 schreef mschol het volgende:
dat ken ik niet..
ik ken wel mayonaise en dat is goddelijk
jij eet zeker ketchup
zelf gemaakte bbq saus Flessie, zonder rook aroma.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
BBQsaus vind ik echt goor. Amorfe bruine drek met chemisch rook-aroma
Bij mij gaat de spelling van mijn straatnaam ook vaak verkeerd... Achternaam en voornaam ook wel regelmatig.. Terwijl het gewoon redelijk gangbare namen zijn..quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
Godver.
Krijg geen mail met een verzoek om mijn huisadres en naam.
Spellen ze m'n straatnaam én mn achternaam verkeerd. rukkers. Nu gaat dat laatste eigenlijk altijd foutmaar ok.
Hoeveel jokers zet je in?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nee, dat moet zijn "Amorfe drek van kleur" stop de tijd.
mja bij mij zijn voornaam en achternaam wel moeilijk.. maar achternaam gaat obviously altijd fout (ze schrijven eu terwijl het ue isquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij gaat de spelling van mijn straatnaam ook vaak verkeerd... Achternaam en voornaam ook wel regelmatig.. Terwijl het gewoon redelijk gangbare namen zijn..
EHm, dan kan het toch nog steeds fout gaan. Of moet je het spellen??quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja bij mij zijn voornaam en achternaam wel moeilijk.. maar achternaam gaat obviously altijd fout (ze schrijven eu terwijl het ue isen dat kent men niet)
toevallig was dat gisteren op TV dat LinkedIn de optie toevoegt dat je je naam kan inspreken. zodat men het niet meer fout doet.
Waarom heet je niet gewoon Kees Kist of zo manquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja bij mij zijn voornaam en achternaam wel moeilijk.. maar achternaam gaat obviously altijd fout (ze schrijven eu terwijl het ue isen dat kent men niet)
toevallig was dat gisteren op TV dat LinkedIn de optie toevoegt dat je je naam kan inspreken. zodat men het niet meer fout doet.
Daarom zei ik ook in zeer beperkte matequote:Op donderdag 9 juli 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
BBQsaus vind ik echt goor. Amorfe bruine drek met chemisch rook-aroma
Dan kan men nog steeds Cees gaan schrijvenquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heet je niet gewoon Kees Kist of zo man
ja maar konjosmerig is wat anders dan "in zeer beperkte mate lekker"quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook in zeer beperkte mate
Naja op je LinkedIn heb je t als t goed is alzelf goed geschrevenquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
EHm, dan kan het toch nog steeds fout gaan. Of moet je het spellen??
Davy Jones.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heet je niet gewoon Kees Kist of zo man
'de heer Frantik Heuheu'quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Cees Cystquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kan men nog steeds Cees gaan schrijven![]()
Ja maar had het nu over bbq-saus en niet over mayo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar konjosmerig is wat anders dan "in zeer beperkte mate lekker"![]()
Oh je ziet de naam er ook bijstaan?? Dan kan het toch nog steeds fout gaan mi. zoals Jansen als Janssen. Dat spreek je gewoon hetzelfde uit...quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja op je LinkedIn heb je t als t goed is alzelf goed geschrevendan is de uitspraak ook goed.
Kloptquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je ziet de naam er ook bijstaan?? Dan kan het toch nog steeds fout gaan mi. zoals Jansen als Janssen. Dat spreek je gewoon hetzelfde uit...
Das ist JanSSen mit SSquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je ziet de naam er ook bijstaan?? Dan kan het toch nog steeds fout gaan mi. zoals Jansen als Janssen. Dat spreek je gewoon hetzelfde uit...
Ik zie zo vaak Eric staan. Terwijl mijn e-mailadres erik bevat...quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Er zijn altijd van die Mongolen die ondanks alles, alles fout doen.
Nooit naar de Starbucks gaan danquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Genghis Khan did nothing wrongquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Of naar de Taco Bell. Ik zei ooit Erik met een K (doe ik altijd in dat soort gevallen) schrijft die buitenlander toch nog Eric...quote:
Wees blij dat die er geen Keric van maaktequote:Op donderdag 9 juli 2020 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of naar de Taco Bell. Ik zei ooit Erik met een K (doe ik altijd in dat soort gevallen) schrijft die buitenlander toch nog Eric...
Ejaculeerikinhetbos@yahoo.comquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie zo vaak Eric staan. Terwijl mijn e-mailadres erik bevat...
![]()
Rustig maar, jeetje zeg.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
Lekker hoor.
https://www.today.com/foo(...)rong-purpose-t105957quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of naar de Taco Bell. Ik zei ooit Erik met een K (doe ik altijd in dat soort gevallen) schrijft die buitenlander toch nog Eric...
Heb je hem toen geslagen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, gisteren gezien. Gewoon NL_er. verbastering van familie waarnaar hij vernoemt is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
er zit een boer bij op1 en die heet zwalastino
Dat is toch gewoon sociale werkvoorzieningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb toen guacemolo in zijn gezicht getyftquote:
Sowieso is starbucks gewoon troepquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit geweest.. en die heb je hier toch niet
Oh jee, dat is met extra @Molo element?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb toen guacemolo in zijn gezicht getyft
quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee, dat is met extra @:Molo element?![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De koekjes gaan nog wel.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook verwarrend voor die mensjes he als je erikdusgeeneric@yahoo.com opgeeftquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie zo vaak Eric staan. Terwijl mijn e-mailadres erik bevat...
Terwijl het in de VS een van de weinige plekken is waar je koffie kan halen die nog een beetje als koffie smaakt in plaats van homeopathisch aangemaakt waterquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.today.com/foo(...)rong-purpose-t105957
ja.. damn wat een slappe bende drinken zij daarquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het in de VS een van de weinige plekken is waar je koffie kan halen die nog een beetje als koffie smaakt in plaats van homeopathisch aangemaakt water
Ach ja, voor mij hebben ze er wel een Barbara van gemaakt. En ja, er zit een B en een A in m'n naam. Dat was het wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
(eerder gemeld) maar zo ken ik dus een Heather, waarvan tot 2 keer toe Hedder op haar beker verscheen..![]()
Er zijn maar weinig landen waar ik de koffie drinkbaar vind.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. damn wat een slappe bende drinken zij daar
en dan gaan er nog van die zakjes met aanmaak meuk bij in ook
Barbamama?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach ja, voor mij hebben ze er wel een Barbara van gemaakt. En ja, er zit een B en een A in m'n naam. Dat was het wel.
ik heb 3 maanden lang geprobeerd mijn adres te korrigeren bij de staatsdrukker hier in Frankrijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij gaat de spelling van mijn straatnaam ook vaak verkeerd... Achternaam en voornaam ook wel regelmatig.. Terwijl het gewoon redelijk gangbare namen zijn..
Jij heet toch Barbabob??quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach ja, voor mij hebben ze er wel een Barbara van gemaakt. En ja, er zit een B en een A in m'n naam. Dat was het wel.
Ja ze doen het bij iedereen. Geen idee waarom, enige wat ik kan bdenken is "negatieve publiciteit is ook publiciteit"quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
(eerder gemeld) maar zo ken ik dus een Heather, waarvan tot 2 keer toe Hedder op haar beker verscheen..![]()
Hoi Bas!quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Zie, Bos weet het ook.quote:
Komt denk ik ook omdat ze koffie daar altijd per halve liter serveren, een halve liter ristretto en je stuitert de hele dag rondquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. damn wat een slappe bende drinken zij daar
en dan gaan er nog van die zakjes met aanmaak meuk bij in ook
QFTquote:
Gelukkig ben jij een zonnetjequote:
Bijna, het is een Haisuli.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, mobiel niet![]()
Is het deze?
[ afbeelding ]
sociale werkplaats hobbies?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit hier iemand alle tramlijnen aan een collega uit te leggen. Christus
Maar ik vind het wel wat van Barbabob hebben...quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijna, het is een Haisuli.
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel wat van Barbabob hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oooooh een zelfquoterquote:
#triggerthosebuttonsquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooooh een zelfquoter![]()
Daar hebben mensen last van, sommige
oeh verteldquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb altijd werk voor je hoor Bitterbal
quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker!
OverigensDan moet je eigenlijk een witte UI HebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
bitterbal I choose youquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een Pokémon was
Mooi, reminds me of my highschool sweetheartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Waarschijnlijk wil die dat je aan zijn kaassoufflé sabbeltquote:
weet ik niet meer:pquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je bent onze eerdere onderhandelingen al weer vergeten?Toen liep het stuk op prijs
quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, reminds me of my highschool sweetheart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dat klinkt viesquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil die dat je aan zijn kaassoufflé sabbelt
jaaaaa @gianni61 triggeren door @Molo te mentionnenquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:molo heeft haar @:Molo mentions uitstaan.
@:gianni61
[..]
Zeker!
OverigensAh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken ook een Barbora trouwens..
kloptquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:48 schreef Leonos het volgende:
Kibbeling uit de oven is niet te vreten btw.
Goedemorgen!
Dat wit wordt zo snel vies altijd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk een witte UI Hebben![]()
k wil niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou dan bied ik deze keer twee keer de helft voor twee uur GFE!![]()
Dat wel,quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wit wordt zo snel vies altijd.
Wat is GFE? Groente-Fruit-Eierafval?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou dan bied ik deze keer twee keer de helft voor twee uur GFE!![]()
Geen Flamoes Etenquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is GFE? Groente-Fruit-Eierafval?
GoldFIngers Ejaculatie-afval.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is GFE? Groente-Fruit-Eierafval?
Oh ja daar hebben we een aparte term voor nodig inderdaad ja. Nucleair Toxisch Poeder is te algemeenquote:
Die heb ik nog nooit geprobeerdquote:
Ja of bij jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of bij jou
Great Frantic ExperienceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja 2 weken geheel onverzorgd naar La Gardenia?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
De voorspelling voor m'n tuinvakantie ziet er goed uit.
Ze gaat naar Nova Hangmatiaquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 2 weken geheel onverzorgd naar La Gardenia?Lekker joh
Geniet ervan!
Vakanties begonnen natuurlijk..quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik speelde met de gedachte om komend weekend gewoon wéér naar Bad Münstereifel te gaan. Maar er is bijna niks meer te boeken
vertelquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
De voorspelling voor m'n tuinvakantie ziet er goed uit.
Jupquote:
Droog, graadje of 20-23, niet zo belachelijk veel wind. Ideaal voor mij.quote:
Nee, dit valt alleen onder de dekking 'vriendendienst' van een aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:38 schreef Amarantha het volgende:
Nou Univé kan niks voor mij betekenen met mijn laptop.
bijna geheel verzorgd op la terassequote:
niet meer tot leven te wekken ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:38 schreef Amarantha het volgende:
Nou Univé kan niks voor mij betekenen met mijn laptop.
Ja ik heb een vriendin (zijn ex) maar weer gevraagd om het nummer van hem hehe.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit valt alleen onder de dekking 'vriendendienst' van een aansprakelijkheidsverzekering.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JE KAN HET! NIET OPGEVEN!!!!!!!
Jammer. Als hij een avp heeft, kost het hem verder niks.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb een vriendin (zijn ex) maar weer gevraagd om het nummer van hem hehe.Krijg hem alleen niet lol.
hmzquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Droog, graadje of 20-23, niet zo belachelijk veel wind. Ideaal voor mij.
Waarom twee keer dezelfde plek dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik speelde met de gedachte om komend weekend gewoon wéér naar Bad Münstereifel te gaan. Maar er is bijna niks meer te boeken
Volgens mij heeft hij mij geblokkeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Als hij een avp heeft, kost het hem verder niks.
Yup geblokkeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:49 schreef Amarantha het volgende:
Zie zijn foto niet meer en berichtje blijft op 1 vinkje staan.
Envelop met een onzinbrief en bedwantsen door zijn brievenbus heen laten schuiven.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij mij geblokkeerd.
Vond het daar heel leuk. Fijn hotel, leuk stadje en nog heel veel wandelroutes die ik zou willen doenquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom twee keer dezelfde plek dan?
Lijkt het wel opquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:49 schreef Amarantha het volgende:
Zie zijn foto niet meer en berichtje blijft op 1 vinkje staan.
Molotovcocktail er achteraanquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Envelop met een onzinbrief en bedwantsen door zijn brievenbus heen laten schuiven.
Of shit van www.dragondildo.com laten bezorgen op zijn werk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Z'n nummer op een gay website zetten werkte vroeger wel goed.
En glitters.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Envelop met een onzinbrief en bedwantsen door zijn brievenbus heen laten schuiven.
* Maakt mental note om telefoonnummer nooit aan CL te gevenquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Z'n nummer op een gay website zetten werkte vroeger wel goed.
Ander plekje zoeken als het daar al vol is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het daar heel leuk. Fijn hotel, leuk stadje en nog heel veel wandelroutes die ik zou willen doen
Ik heb verschillende plaatsjes geprobeerd, maar alle leuke en betaalbare hotels zaten volquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander plekje zoeken als het daar al vol is.
Dat spul vind je jaren later nog terug.quote:
Tja het zal drukker dan anders zijn daar in de geijkte vakantietijd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb verschillende plaatsjes geprobeerd, maar alle leuke en betaalbare hotels zaten vol
En als toegift nog even Enola Gay laten overvliegen met een verrassingspakketjequote:Op donderdag 9 juli 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kudde boze en geile neushoorns erachteraan jagen voor de Grande Finale
Zo ken ik iemand die flink wat yoghurt in de muurlatex gedaan heeft van iemand die hij terug wilde pakkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat spul vind je jaren later nog terug.
Halfuurtje een Stalinorgel richten op z'n huis.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als toegift nog even Enola Gay laten overvliegen met een verrassingspakketje
Boemskaquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als toegift nog even Enola Gay laten overvliegen met een verrassingspakketje
Jup, iedereen zoekt het dichter bij huis.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja het zal drukker dan anders zijn daar in de geijkte vakantietijd.
Honderdvijftig uitgehongerde sumoworstelaars vertellen dat er zalm onder zijn bed verstopt ligt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfuurtje een Stalinorgel richten op z'n huis.
Eén bitterbal vertellen dat er een fles cola en een bord speklapjes ligt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderdvijftig uitgehongerde sumoworstelaars vertellen dat er zalm onder zijn bed verstopt ligt.
En een pakje "niet verslavende en gezonde" Marlboro.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén bitterbal vertellen dat er een fles cola en een bord speklapjes ligt.
speklapjes ook al weer een dingetje ja?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja joh, halve kilo per dag toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
speklapjes ook al weer een dingetje ja?
Oh was dat het. En rauw toch, stel je voor dat het vet eruit looptquote:
Nee, wel gebakken dacht ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was dat het. En rauw toch, stel je voor dat het vet eruit loopt
Een nichtje van mij eet haar hele leven al dagelijks hard doorgebakken speklapjes, verder niets aan vlees.quote:
Zij liever dan ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een nichtje van mij eet haar hele leven al dagelijks hard doorgebakken speklapjes, verder niets aan vlees.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks een tosti maken. Nu al trek in
Heel af en toe, maar dagelijks?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:16 schreef gianni61 het volgende:
hard doorbakken speklapjes zijn wel lekker.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HOU OPquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een pakje "niet verslavende en gezonde" Marlboro.
alles gaat waarschijnlijk wel vervelen als je het dagelijks moet eten.quote:
Daarom, zij liever dan ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles gaat waarschijnlijk wel vervelen als je het dagelijks moet eten.
Ik ben kaasbroodjes aan het etenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
k heb zon treeeeeeeek in allemaal lekkere dingen
Ketting aan een touwtje?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
k heb een ketting aan een touwtje. Hoe kan ik het beste dat touwtje schoonmaken?
Zo'n veter-idee?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
k heb een ketting aan een touwtje. Hoe kan ik het beste dat touwtje schoonmaken?
opnieuw laten rijgen bij een juwelier. Kost paar centjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Internet zegt:quote:
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
En waarom is het nu de hele tijd al droog?heb ik voor niks gisteravond door de regen gefietst ..
Hmm zal zo ff wat proberen dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Internet zegt:
Ordinary liquid hand soap is the best choice as it dissolves quickly and is easily rinsed out. For extra heavy soil using a fingernail brush to work the lather in to the fabric can be effective. Dry with a clean towel or air dry.
Dan ga je dat toch haaaaalen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Iedere dag beste dag.quote:
Loempia alweer op. Denk zo nog wat boterhammen. Er is lekkere franse kaas in huisquote:
Ik moet het met 6 boterhammen met kaas doen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loempia alweer op. Denk zo nog wat boterhammen. Er is lekkere franse kaas in huis
Hmm.. Als ik er echt los mee ga, wil ik alleen nog maar walvissen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verslaafd aan die sappige zwarte grote glanzende zoete lustopwekkende bolletjes
Ik zit niets anders te doen vandaagquote:
Mja moet ik nog meer km's makenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit niets anders te doen vandaag
Merk je nu ook dat je aan bent gekomen nu je gestopt bent met roken?quote:
nou denk niet dat dat zo snel gaatquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk je nu ook dat je aan bent gekomen nu je gestopt bent met roken?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
kan trouwens niet meer poepen dus den ik dat als dat weer lukt ik daar toch 2 kilo mee win
@:Uitstraling
*gooit een handvol hongerige King Cobra's naar bitterbal.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
kan trouwens niet meer poepen dus den ik dat als dat weer lukt ik daar toch 2 kilo mee win
@:Uitstraling
Oeh slangetjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit een handvol hongerige King Cobra's naar bitterbal.
Oeh, ik nu +/- 90 dagen gestopt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk niet dat dat zo snel gaat![]()
heb wel echt zo fucking veeeel meer trek in alles
zeker tonnetje rond?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, ik nu +/- 90 dagen gestopt.
Lekker man, heel de dag vreten.
En dan ook nog de corona kilo's er bij.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, ik nu +/- 90 dagen gestopt.
Lekker man, heel de dag vreten.
Gewoon tijdens het lopen voer naar binnen proppenquote:
jepquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan ben je wel echt een magere junk
jepquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Windkracht 4 en je moet schuilen dus?
Laat gaan. Komt wel weer goedquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat volgens mij een goede vriendin nu ook boos is op mij.
wat heb je nou weer gedaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je ook figurant in strafkampen?quote:
Denk dat je de definitie van vriendschap niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 9 juli 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand jou nodig heeft roepen ze dan wel eens heeeeeyyyy lintworm kom eens even?
hoe gaat het met je worstenvingertjes?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand jou nodig heeft roepen ze dan wel eens heeeeeyyyy lintworm kom eens even?
Ik ook. En ik ben niet eens gestopt met roken. Misschien moet ik eerst beginnen en dan stoppen. Dan heb ik tenminste een excuusquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Ja goed plan manquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. En ik ben niet eens gestopt met roken. Misschien moet ik eerst beginnen en dan stoppen. Dan heb ik tenminste een excuus
Doe het nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. En ik ben niet eens gestopt met roken. Misschien moet ik eerst beginnen en dan stoppen. Dan heb ik tenminste een excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |