Daarom, zij liever dan ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles gaat waarschijnlijk wel vervelen als je het dagelijks moet eten.
Ik ben kaasbroodjes aan het etenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
k heb zon treeeeeeeek in allemaal lekkere dingen
Ketting aan een touwtje?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
k heb een ketting aan een touwtje. Hoe kan ik het beste dat touwtje schoonmaken?
Zo'n veter-idee?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
k heb een ketting aan een touwtje. Hoe kan ik het beste dat touwtje schoonmaken?
opnieuw laten rijgen bij een juwelier. Kost paar centjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Internet zegt:quote:
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
En waarom is het nu de hele tijd al droog?heb ik voor niks gisteravond door de regen gefietst ..
Hmm zal zo ff wat proberen dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Internet zegt:
Ordinary liquid hand soap is the best choice as it dissolves quickly and is easily rinsed out. For extra heavy soil using a fingernail brush to work the lather in to the fabric can be effective. Dry with a clean towel or air dry.
Dan ga je dat toch haaaaalen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Iedere dag beste dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |