Tja het zal drukker dan anders zijn daar in de geijkte vakantietijd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb verschillende plaatsjes geprobeerd, maar alle leuke en betaalbare hotels zaten vol
En als toegift nog even Enola Gay laten overvliegen met een verrassingspakketjequote:Op donderdag 9 juli 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kudde boze en geile neushoorns erachteraan jagen voor de Grande Finale
Zo ken ik iemand die flink wat yoghurt in de muurlatex gedaan heeft van iemand die hij terug wilde pakkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat spul vind je jaren later nog terug.
Halfuurtje een Stalinorgel richten op z'n huis.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als toegift nog even Enola Gay laten overvliegen met een verrassingspakketje
Boemskaquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als toegift nog even Enola Gay laten overvliegen met een verrassingspakketje
Jup, iedereen zoekt het dichter bij huis.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja het zal drukker dan anders zijn daar in de geijkte vakantietijd.
Honderdvijftig uitgehongerde sumoworstelaars vertellen dat er zalm onder zijn bed verstopt ligt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfuurtje een Stalinorgel richten op z'n huis.
Eén bitterbal vertellen dat er een fles cola en een bord speklapjes ligt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderdvijftig uitgehongerde sumoworstelaars vertellen dat er zalm onder zijn bed verstopt ligt.
En een pakje "niet verslavende en gezonde" Marlboro.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén bitterbal vertellen dat er een fles cola en een bord speklapjes ligt.
speklapjes ook al weer een dingetje ja?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja joh, halve kilo per dag toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
speklapjes ook al weer een dingetje ja?
Oh was dat het. En rauw toch, stel je voor dat het vet eruit looptquote:
Nee, wel gebakken dacht ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was dat het. En rauw toch, stel je voor dat het vet eruit loopt
Een nichtje van mij eet haar hele leven al dagelijks hard doorgebakken speklapjes, verder niets aan vlees.quote:
Zij liever dan ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een nichtje van mij eet haar hele leven al dagelijks hard doorgebakken speklapjes, verder niets aan vlees.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks een tosti maken. Nu al trek in
Heel af en toe, maar dagelijks?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:16 schreef gianni61 het volgende:
hard doorbakken speklapjes zijn wel lekker.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HOU OPquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een pakje "niet verslavende en gezonde" Marlboro.
Daarom, zij liever dan ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles gaat waarschijnlijk wel vervelen als je het dagelijks moet eten.
Ik ben kaasbroodjes aan het etenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
k heb zon treeeeeeeek in allemaal lekkere dingen
Ketting aan een touwtje?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
k heb een ketting aan een touwtje. Hoe kan ik het beste dat touwtje schoonmaken?
Zo'n veter-idee?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
k heb een ketting aan een touwtje. Hoe kan ik het beste dat touwtje schoonmaken?
opnieuw laten rijgen bij een juwelier. Kost paar centjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Internet zegt:quote:
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
En waarom is het nu de hele tijd al droog?heb ik voor niks gisteravond door de regen gefietst ..
Hmm zal zo ff wat proberen dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Internet zegt:
Ordinary liquid hand soap is the best choice as it dissolves quickly and is easily rinsed out. For extra heavy soil using a fingernail brush to work the lather in to the fabric can be effective. Dry with a clean towel or air dry.
Dan ga je dat toch haaaaalen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Iedere dag beste dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |