Rustig maar, jeetje zeg.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
Lekker hoor.
https://www.today.com/foo(...)rong-purpose-t105957quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of naar de Taco Bell. Ik zei ooit Erik met een K (doe ik altijd in dat soort gevallen) schrijft die buitenlander toch nog Eric...
Heb je hem toen geslagen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of naar de Taco Bell. Ik zei ooit Erik met een K (doe ik altijd in dat soort gevallen) schrijft die buitenlander toch nog Eric...
Ja, gisteren gezien. Gewoon NL_er. verbastering van familie waarnaar hij vernoemt is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
er zit een boer bij op1 en die heet zwalastino
Dat is toch gewoon sociale werkvoorzieningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb toen guacemolo in zijn gezicht getyftquote:
Sowieso is starbucks gewoon troepquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit geweest.. en die heb je hier toch niet
Oh jee, dat is met extra @Molo element?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb toen guacemolo in zijn gezicht getyft
quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee, dat is met extra @:Molo element?![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De koekjes gaan nog wel.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook verwarrend voor die mensjes he als je erikdusgeeneric@yahoo.com opgeeftquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie zo vaak Eric staan. Terwijl mijn e-mailadres erik bevat...
Terwijl het in de VS een van de weinige plekken is waar je koffie kan halen die nog een beetje als koffie smaakt in plaats van homeopathisch aangemaakt waterquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.today.com/foo(...)rong-purpose-t105957
ja.. damn wat een slappe bende drinken zij daarquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het in de VS een van de weinige plekken is waar je koffie kan halen die nog een beetje als koffie smaakt in plaats van homeopathisch aangemaakt water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |