Nee dat ook niet, koude sauzen over het algemeen zijn gewoonquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:03 schreef mschol het volgende:
dat ken ik niet..
ik ken wel mayonaise en dat is goddelijk
jij eet zeker ketchup
zelf gemaakte bbq saus Flessie, zonder rook aroma.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
BBQsaus vind ik echt goor. Amorfe bruine drek met chemisch rook-aroma
Bij mij gaat de spelling van mijn straatnaam ook vaak verkeerd... Achternaam en voornaam ook wel regelmatig.. Terwijl het gewoon redelijk gangbare namen zijn..quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
Godver.
Krijg geen mail met een verzoek om mijn huisadres en naam.
Spellen ze m'n straatnaam én mn achternaam verkeerd. rukkers. Nu gaat dat laatste eigenlijk altijd foutmaar ok.
Hoeveel jokers zet je in?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nee, dat moet zijn "Amorfe drek van kleur" stop de tijd.
mja bij mij zijn voornaam en achternaam wel moeilijk.. maar achternaam gaat obviously altijd fout (ze schrijven eu terwijl het ue isquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij gaat de spelling van mijn straatnaam ook vaak verkeerd... Achternaam en voornaam ook wel regelmatig.. Terwijl het gewoon redelijk gangbare namen zijn..
EHm, dan kan het toch nog steeds fout gaan. Of moet je het spellen??quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja bij mij zijn voornaam en achternaam wel moeilijk.. maar achternaam gaat obviously altijd fout (ze schrijven eu terwijl het ue isen dat kent men niet)
toevallig was dat gisteren op TV dat LinkedIn de optie toevoegt dat je je naam kan inspreken. zodat men het niet meer fout doet.
Waarom heet je niet gewoon Kees Kist of zo manquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja bij mij zijn voornaam en achternaam wel moeilijk.. maar achternaam gaat obviously altijd fout (ze schrijven eu terwijl het ue isen dat kent men niet)
toevallig was dat gisteren op TV dat LinkedIn de optie toevoegt dat je je naam kan inspreken. zodat men het niet meer fout doet.
Daarom zei ik ook in zeer beperkte matequote:Op donderdag 9 juli 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
BBQsaus vind ik echt goor. Amorfe bruine drek met chemisch rook-aroma
Dan kan men nog steeds Cees gaan schrijvenquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heet je niet gewoon Kees Kist of zo man
ja maar konjosmerig is wat anders dan "in zeer beperkte mate lekker"quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook in zeer beperkte mate
Naja op je LinkedIn heb je t als t goed is alzelf goed geschrevenquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
EHm, dan kan het toch nog steeds fout gaan. Of moet je het spellen??
Davy Jones.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heet je niet gewoon Kees Kist of zo man
'de heer Frantik Heuheu'quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Cees Cystquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kan men nog steeds Cees gaan schrijven![]()
Ja maar had het nu over bbq-saus en niet over mayo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar konjosmerig is wat anders dan "in zeer beperkte mate lekker"![]()
Oh je ziet de naam er ook bijstaan?? Dan kan het toch nog steeds fout gaan mi. zoals Jansen als Janssen. Dat spreek je gewoon hetzelfde uit...quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja op je LinkedIn heb je t als t goed is alzelf goed geschrevendan is de uitspraak ook goed.
Kloptquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je ziet de naam er ook bijstaan?? Dan kan het toch nog steeds fout gaan mi. zoals Jansen als Janssen. Dat spreek je gewoon hetzelfde uit...
Das ist JanSSen mit SSquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je ziet de naam er ook bijstaan?? Dan kan het toch nog steeds fout gaan mi. zoals Jansen als Janssen. Dat spreek je gewoon hetzelfde uit...
Ik zie zo vaak Eric staan. Terwijl mijn e-mailadres erik bevat...quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Er zijn altijd van die Mongolen die ondanks alles, alles fout doen.
Nooit naar de Starbucks gaan danquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Genghis Khan did nothing wrongquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Of naar de Taco Bell. Ik zei ooit Erik met een K (doe ik altijd in dat soort gevallen) schrijft die buitenlander toch nog Eric...quote:
Wees blij dat die er geen Keric van maaktequote:Op donderdag 9 juli 2020 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of naar de Taco Bell. Ik zei ooit Erik met een K (doe ik altijd in dat soort gevallen) schrijft die buitenlander toch nog Eric...
Ejaculeerikinhetbos@yahoo.comquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie zo vaak Eric staan. Terwijl mijn e-mailadres erik bevat...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |