Cees Cystquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kan men nog steeds Cees gaan schrijven![]()
Ja maar had het nu over bbq-saus en niet over mayo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar konjosmerig is wat anders dan "in zeer beperkte mate lekker"![]()
Oh je ziet de naam er ook bijstaan?? Dan kan het toch nog steeds fout gaan mi. zoals Jansen als Janssen. Dat spreek je gewoon hetzelfde uit...quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja op je LinkedIn heb je t als t goed is alzelf goed geschrevendan is de uitspraak ook goed.
Kloptquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je ziet de naam er ook bijstaan?? Dan kan het toch nog steeds fout gaan mi. zoals Jansen als Janssen. Dat spreek je gewoon hetzelfde uit...
Das ist JanSSen mit SSquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je ziet de naam er ook bijstaan?? Dan kan het toch nog steeds fout gaan mi. zoals Jansen als Janssen. Dat spreek je gewoon hetzelfde uit...
Ik zie zo vaak Eric staan. Terwijl mijn e-mailadres erik bevat...quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Er zijn altijd van die Mongolen die ondanks alles, alles fout doen.
Nooit naar de Starbucks gaan danquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Genghis Khan did nothing wrongquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
quote:
Of naar de Taco Bell. Ik zei ooit Erik met een K (doe ik altijd in dat soort gevallen) schrijft die buitenlander toch nog Eric...quote:
Wees blij dat die er geen Keric van maaktequote:Op donderdag 9 juli 2020 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of naar de Taco Bell. Ik zei ooit Erik met een K (doe ik altijd in dat soort gevallen) schrijft die buitenlander toch nog Eric...
Ejaculeerikinhetbos@yahoo.comquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie zo vaak Eric staan. Terwijl mijn e-mailadres erik bevat...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |