Waarom lig je nog niet in bed dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vroeg? Ik moet om 7:00 uur alweer werken...
En dan heb ik nog mazzel ivm thuiswerken. Anders moest ik om 5:15 uur al weer op..
Bij een kantinebal hoort pindasaus, Flesquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is pindasaus het nieuwe appelmoes of zo?
Appelmoes hoor bij friet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij een kantinebal hoort pindasaus, Fles
Wie zegt dat ik niet in bed lig?quote:
Leg je telefoon weg dan, dan kun je gaan slapen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet in bed lig?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn zeker van die smeerlappen die het smerigste vloeibare voorvochtbrouwsel mayonaise lekker vinden bij friet![]()
![]()
Pindasaus is wel lekker.quote:
Ook. Maar ook appelmoes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn zeker van die smeerlappen die het smerigste vloeibare voorvochtbrouwsel mayonaise lekker vinden bij friet![]()
![]()
nee joh, al was het vroeger lekkerder tov nu.quote:
dat ken ik niet..quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Iedereen en alles zit vol met beestjes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:56 schreef UitStraling het volgende:
Appelmoes zit toch vaak vol met beestjes?
Nja las laatst iets van parende mijten die op ieders gezicht leven.quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Iedereen en alles zit vol met beestjes.
Jij gelijk een loep op je gezicht zetten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja las laatst iets van parende mijten die op ieders gezicht leven.
Ja zo'n loeplamp, tevens gezicht gewassen met chloor en wasbenzine.quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij gelijk een loep op je gezicht zetten.
Zoutzuurquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo'n loeplamp, tevens gezicht gewassen met chloor en wasbenzine.
Je weet dat ik dit lekker vind. Met je hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |