Ja ziek hè die martelcontainers.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/bergen(...)den-smeren~a8b4727b/
ziek maar intrigerend wel
Niet echt K-nacht en K-dag.......quote:
Friemolquote:
Nee ze vinden kelder als debatleider niet onpartijdig genoegquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je mag niet eens over racisme discussiëren? Wat een gekkies joh.
Gisteren was het gips er ff af toch? Wat waren de bevindingen?quote:
Nee, even doorlezen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze vinden kelder als debatleider niet onpartijdig genoeg
heerlijke vette bitterbalquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze vinden kelder als debatleider niet onpartijdig genoeg
Ik word echt zo ontzettend moe van deze debielen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lees het bericht dat crv net post?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dan heb k een ander beticht gelezen
Wat heb je vanavond gegeten?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Alles goed met jou?
Ja.
Met jou.
Ja ook goed.
Nee, is niet discussieerbaarquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is een vrouw?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit jij achter alle vrouwen aan hier?
Omdat ze morgen weer verder gaan kijken, vandaag was die jongen niet aanwezig.quote:
wel wat opgeknapt nu of niet?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ze morgen weer verder gaan kijken, vandaag was die jongen niet aanwezig.
ja hoe moest ik dat nou weten.. ik dacht een ex-roker, roken is vooral mannen en nja...quote:
Ik rook toch ook.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja hoe moest ik dat nou weten.. ik dacht een ex-roker, roken is vooral mannen en nja...
Ja maar dat zijn gekruide pretpeuken... is toch andersquote:
Zo goed gaat het nog lang nietquote:
Rook ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn gekruide pretpeuken... is toch anders
Is dat zo? Ik rook en ben een vrouw hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja hoe moest ik dat nou weten.. ik dacht een ex-roker, roken is vooral mannen en nja...
Jij bent een vrouw?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik rook en ben een vrouw hoor
en wat nja?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoi Whis, sorry maar Lees even terug rond 15:00/16:00quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren was het gips er ff af toch? Wat waren de bevindingen?
Nja niks... uhm...quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al geweest?
https://indebuurt.nl/denh(...)e5QUye_PjQ31ZjYaDmUI
Dat krijgen wij ookquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al geweest?
ah, sterktequote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voorlopig ok geen tijd voor.
Moeder is gisteren geopereerd.
Jij wel?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nja niks... uhm...
Wat een regen vandaag... gekke zomer zo, vinden jullie niet...
Nee ik nog nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wel?
Onder de Bijenkorf toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al geweest?
morgen en overmorgen gaat het nog hard genoeg regenenquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:58 schreef friemelaar het volgende:
Laat het nu nog maar even regenen hoor,
Wat er nu valt kan over anderhalve week niet meer vallen
Er verdampt vast ergens anders weer waterquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:58 schreef friemelaar het volgende:
Laat het nu nog maar even regenen hoor,
Wat er nu valt kan over anderhalve week niet meer vallen
Neeeeeheee niet zo!!!quote:
Ik heb nog wat op kunnen halen en gister geevenaardquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neeeeeheee niet zo!!!
Ik bedoelde ...
Nja..
jeweetwel...
Niet hierquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen en overmorgen gaat het nog hard genoeg regenen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Noem je Whiskers nu een jeweetwel-vrouw?
Dat is gewoon best een heleboelquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb nog wat op kunnen halen en gister geevenaard
[ afbeelding ]
Nou, eigenlijk nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neeeeeheee niet zo!!!
Ik bedoelde ...
Nja..
jeweetwel...
prcies pinguinquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er verdampt vast ergens anders weer water
Beterschapsels aan je mamsquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wel?
Kudt, maar vooral doorgaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
prcies pinguin![]()
Lang niet gezien trouwens![]()
hoe gaat ie?
Een verse pizza voor 4 euro. Da’s cheap cheapquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. benieuwd. ga morgen even kijken
Wil eigenlijk naar de 3Kquote:
quote:Braziliaanse tv-zenders hebben verslaggevers die gisteren bij een verklaring van president Bolsonaro waren, in quarantaine geplaatst. Bolsonaro maakte voor de camera's bekend dat hij positief was getest op het coronavirus. Hij droeg daarbij een mondkapje, maar verslaggevers hielden relatief weinig afstand. Later deed Bolsonaro een paar stappen terug en deed hij zijn mondkapje af, om zijn gezicht te kunnen laten zien.
De omroepen EBC, CNN Brasil en Record TV hebben laten weten dat hun verslaggevers in quarantaine gaan en worden getest.
Foutje van de Meedieja markt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een verse pizza voor 4 euro. Da’s cheap cheap
De politionele acties waren ook niet bepaald briljant anders.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Sebrenica.![]()
De grootste militaire ramp maar ook geknoei van Nederlanders sinds WO2
Dat wat er in Indonesië gebeurde net na WOII is ook best wel een zwarte bladzijde in onze historie..quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Sebrenica.![]()
De grootste militaire ramp maar ook geknoei van Nederlanders sinds WO2
Om het goed te maken krijgen @bitterbal en jij 10% korting op mijn hele assortiment zeldzame in de 19e eeuw opgezette Chinese wandelende takken (in mooie walnotenhouten lijsten beschikbaar, extra kosten Euro 45).quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Om het goed te maken krijgen @:bitterbal en jij 10% korting op mijn hele assortiment zeldzame in de 19e eeuw opgezette Chinese wandelende takken (in mooie walnotenhouten lijsten beschikbaar, extra kosten Euro 45).
Dafuq wie wil dat nou niet. Ik ben ook een vrouw!quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Om het goed te maken krijgen @:bitterbal en jij 10% korting op mijn hele assortiment zeldzame in de 19e eeuw opgezette Chinese wandelende takken (in mooie walnotenhouten lijsten beschikbaar, extra kosten Euro 45).
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dafuq wie wil dat nou niet. Ik ben ook een vrouw!![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overdag zit ze haar nagels te lakken, 's avonds gaat ze op het internet en doet zich voor als Dr_Flashquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
netjesquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb nog wat op kunnen halen en gister geevenaard
[ afbeelding ]
Ik las dit met Jambers stemquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Overdag zit ze haar nagels te lakken, 's avonds gaat ze op het internet en doet zich voor als Dr_Flash
Ja had ik ook gelezen. Nou ja, zo'n opleiding duurt ook een paar jaar he. In een paar jaar kan er een hoop gebeurenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
Een student van ROC van Twente is boos op haar nieuwe school. In een kennismakingsgesprek wezen twee docenten haar op haar gewicht. Ze zou te fors zijn voor het kappersberoep.
"Schaam je rot", schrijft haar moeder op Facebook. "Om te beginnen aan de opleiding moest ze eerst maar eens afvallen en naar een diëtist, want geen enkele kapsalon zou haar aannemen. Ik ben zo verschrikkelijk boos."
Volgens de school klopt die lezing niet helemaal. "De studente was al aangenomen en mocht gewoon beginnen", zegt een woordvoerder tegen RTV Oost.
Goedbedoeld advies
Haar gewicht kwam wel ter sprake. "Wij vinden vitaliteit en gezondheid belangrijk. We hebben haar verteld dat ze er rekening mee moet houden dat ze veel moet staan. Dat heeft ze opgevat als dat ze te zwaar zou zijn."
Over het advies om naar een diëtist te gaan, zegt de school: "Dat had niet gemoeten."
Volgens de school bedoelden de docenten het goed, maar hebben ze het niet goed gebracht. "Dit was niet handig en ook nooit de bedoeling. We gaan intern bespreken hoe dit kon gebeuren."
Nieuwe start
De leerling en haar ouders zijn uitgenodigd voor een gesprek. "Om een nieuwe start te maken en te kijken hoe we het vertrouwen kunnen herstellen."
Het is niet bekend of ze op de uitnodiging ingaan.
https://nos.nl/artikel/23(...)t-schaam-je-rot.html
Wat een non nieuws.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
Een student van ROC van Twente is boos op haar nieuwe school. In een kennismakingsgesprek wezen twee docenten haar op haar gewicht. Ze zou te fors zijn voor het kappersberoep.
"Schaam je rot", schrijft haar moeder op Facebook. "Om te beginnen aan de opleiding moest ze eerst maar eens afvallen en naar een diëtist, want geen enkele kapsalon zou haar aannemen. Ik ben zo verschrikkelijk boos."
Volgens de school klopt die lezing niet helemaal. "De studente was al aangenomen en mocht gewoon beginnen", zegt een woordvoerder tegen RTV Oost.
Goedbedoeld advies
Haar gewicht kwam wel ter sprake. "Wij vinden vitaliteit en gezondheid belangrijk. We hebben haar verteld dat ze er rekening mee moet houden dat ze veel moet staan. Dat heeft ze opgevat als dat ze te zwaar zou zijn."
Over het advies om naar een diëtist te gaan, zegt de school: "Dat had niet gemoeten."
Volgens de school bedoelden de docenten het goed, maar hebben ze het niet goed gebracht. "Dit was niet handig en ook nooit de bedoeling. We gaan intern bespreken hoe dit kon gebeuren."
Nieuwe start
De leerling en haar ouders zijn uitgenodigd voor een gesprek. "Om een nieuwe start te maken en te kijken hoe we het vertrouwen kunnen herstellen."
Het is niet bekend of ze op de uitnodiging ingaan.
https://nos.nl/artikel/23(...)t-schaam-je-rot.html
Wel grappig, ik ken de directeur van die school.quote:
Dus toch niet zon non nieuwsquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel grappig, ik ken de directeur van die school die ook manager is van de kapperafdeling ivm een aantal grote verbouwingen die daar nu lopen.
We kunnen er natuurlijk wel schaamteloos op los speculeren. Of dat meisje van die bitterbalsize zwembandjes had of echt heel erg overdreven wanstaltig vadsig walvislike nijlpaard bijvoorbeeld. Maakt misschien best wat uit. Voor de nuancequote:Op woensdag 8 juli 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blijft non nieuws, en die kant van e’de woont echt gajes
Het is hier 19 graden maar weiger de verwarming aan te zetten.quote:
Ik wil er eigenlijk niet over hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk wel schaamteloos op los speculeren. Of dat meisje van die bitterbalsize zwembandjes had of echt heel erg overdreven wanstaltig vadsig walvislike nijlpaard bijvoorbeeld. Maakt misschien best wat uit. Voor de nuance
keek net op de fb van moeders. het valt meequote:Op woensdag 8 juli 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk wel schaamteloos op los speculeren. Of dat meisje van die bitterbalsize zwembandjes had of echt heel erg overdreven wanstaltig vadsig walvislike nijlpaard bijvoorbeeld. Maakt misschien best wat uit. Voor de nuance
zoveel. Heb je wel gegeten?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:49 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
3 grote friet met.
En als hoofdgerecht 2 quarterpounders, een Big Mac en 2 cheeseburgers.
Fair enough. Het zal niet zo zijn dat ze bij het begin van de opleiding al zeggen "Kapsters moeten bloedlekkere wijven zijn dus iedereen die nu geen perfect lijf heeft gaan we wat van zeggen". Nee dat lijkt me niet. Er zal echt wel wat aan de hand zijn als nota bene TWEE mensen zich genoodzaakt voelen er wat van te zeggen. Neem ik dan even aan...quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar als je als dikkerd een welgemeende opmerking krijgt dat het kappersberoep een staand beroep is en je aan bepaalde visuele aspecten moet voldoen dan hoor je niet gelijk de krant op te roepen.
Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoveel. Heb je wel gegeten?
Ik ga voor qp, en frites met fritessaus
Sherlockbalquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keek net op de fb van moeders. het valt mee
Trek genoeg voor.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Fogel het volgende:
Ben weer thuis.
Trondheim-Bergen-Eidfjord-Sogndal-Stryn-Ålesund-Molde-Trondheim is een route die ik prima kan aanbevelen
en dan heb je vogeleilandje Runde nog overgeslagenquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Fogel het volgende:
Ben weer thuis.
Trondheim-Bergen-Eidfjord-Sogndal-Stryn-Ålesund-Molde-Trondheim is een route die ik prima kan aanbevelen
Klinkt goedquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Fogel het volgende:
Ben weer thuis.
Met pindasaus toch wel?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Had vanmiddag een soep, gehaktbal en salade. Jaja ik was weer eens op kantoor
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Fogel het volgende:
Ben weer thuis.
Is pindasaus het nieuwe appelmoes of zo?quote:
Woman dig that shit.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is pindasaus het nieuwe appelmoes of zo?
Dat Nederlanders dat maar OVERAL bij flikkeren. Net als nu met pindasaus lijkt te gebeuren.quote:
Rare smaak heb jijquote:
Ja, maar is niet zo heel ver rijden, kan altijd nog. Zondag Maandag naar Svalbardquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan heb je vogeleilandje Runde nog overgeslagen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal loopt altijd spontaan leeg zodra ik het woordje appelmoes zeg
Waarom doe je dat niet wat vaker dan Snugglesquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet wat vaker dan Snuggles
Eh, daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat Nederlanders dat maar OVERAL bij flikkeren. Net als nu met pindasaus lijkt te gebeuren.
Dat doen we hier natuurlijk niet openbaar, moet ook nog een leuk topic blijven voor de rest.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet wat vaker dan Snuggles
ja jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doen we hier natuurlijk niet openbaar, moet ook nog een leuk topic blijven voor de rest.
Puik planquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes truste. ik ga ook zo. Hopen op een fatsoenlijke nacht slaap
Ik raak niet spontaan opgewonden van appelmoes hoor.quote:
Aan welke kant?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeg? Ik moet om 7:00 uur alweer werken...quote:
Waarom lig je nog niet in bed dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vroeg? Ik moet om 7:00 uur alweer werken...
En dan heb ik nog mazzel ivm thuiswerken. Anders moest ik om 5:15 uur al weer op..
Bij een kantinebal hoort pindasaus, Flesquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is pindasaus het nieuwe appelmoes of zo?
Appelmoes hoor bij friet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij een kantinebal hoort pindasaus, Fles
Wie zegt dat ik niet in bed lig?quote:
Leg je telefoon weg dan, dan kun je gaan slapen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet in bed lig?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn zeker van die smeerlappen die het smerigste vloeibare voorvochtbrouwsel mayonaise lekker vinden bij friet![]()
![]()
Pindasaus is wel lekker.quote:
Ook. Maar ook appelmoes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn zeker van die smeerlappen die het smerigste vloeibare voorvochtbrouwsel mayonaise lekker vinden bij friet![]()
![]()
nee joh, al was het vroeger lekkerder tov nu.quote:
dat ken ik niet..quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Iedereen en alles zit vol met beestjes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:56 schreef UitStraling het volgende:
Appelmoes zit toch vaak vol met beestjes?
Nja las laatst iets van parende mijten die op ieders gezicht leven.quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Iedereen en alles zit vol met beestjes.
Jij gelijk een loep op je gezicht zetten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja las laatst iets van parende mijten die op ieders gezicht leven.
Ja zo'n loeplamp, tevens gezicht gewassen met chloor en wasbenzine.quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij gelijk een loep op je gezicht zetten.
Zoutzuurquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo'n loeplamp, tevens gezicht gewassen met chloor en wasbenzine.
Je weet dat ik dit lekker vind. Met je hoofdquote:
Mot jequote:Op donderdag 9 juli 2020 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
NACHTBAGGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Die twin towers ehmquote:Op donderdag 9 juli 2020 01:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
baggeren in de nacht, met koek en koffie
De nieuwste inwoner. En er nu al een baggertopic van willen maken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
NACHTBAGGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Nou nee hoor... is het hier veel te gezellig voor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De nieuwste inwoner. En er nu al een baggertopic van willen maken.
Dat wordt een fijne dag danquote:
Bquote:
Van Rutte mag je weer naar de hoeren. Misschien heb je daar meer gelukquote:
☕ en 🥐 voor kwiwiquote:
Snap ik. Misschien kan je troost vinden in VBLquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 07:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje crvIs dat een frans croissantje?
Zoveel beter dan gipfeli's.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 07:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik. Misschien kan je troost vinden in VBL
Neinquote:Op donderdag 9 juli 2020 07:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik. Misschien kan je troost vinden in VBL
Voetbalquote:Op donderdag 9 juli 2020 07:35 schreef crv het volgende:
Wat is VBL eigenlijk![]()
Kom nooit verder als KSC en MEN en TDF
Ah okquote:
quote:
Iets beter geslapen, op het moment gaat het welquote:
Je zei het ja. Hoop vandaag een betere voor je.quote:Op donderdag 9 juli 2020 07:58 schreef crv het volgende:
[..]
Iets beter geslapen, op het moment gaat het wel
Gister was echt een K-dag
[Haags]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Haags]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 9 juli 2020 08:11 schreef crv het volgende:
[..]
[Haags]Eetze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Haags]Zonder wrijving geen glans
Ja ik haal ‘m inderdaad meestal bij coop. Maar, meh.. bij gebrek aan beter ok.quote:Op donderdag 9 juli 2020 07:22 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Heb ik elke ochtend![]()
Als ik naar mijn werk ga (Bern) dan haal ik altiijd eerst een croissant (04:30) die ik dan als eerste op de zaak opeet met een Espresso![]()
Coop heeft ook die french croissant maar het is het net niet
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verslapen
Wekker stond wel leuk om 6:00 maar schrok om 7:45 wakker van klusherrie in de buurt
Pijn in m'n harses nu
Niet zo negatief man. In het ergste geval heb je tenminste nog seks vanavondquote:
Vers afgebakken zijn ze beter en je hele huis ruikt lekker voor een paar uur.quote:Op donderdag 9 juli 2020 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik haal ‘m inderdaad meestal bij coop. Maar, meh.. bij gebrek aan beter ok.
nee, niks eigenlijkquote:
Kwiwiquote:Op donderdag 9 juli 2020 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik haal ‘m inderdaad meestal bij coop. Maar, meh.. bij gebrek aan beter ok.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 08:11 schreef crv het volgende:
[..]
[Haags]Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Haags]Tap tap tap
Ja kut is datquote:Op donderdag 9 juli 2020 08:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, niks eigenlijk
Had dus ook niet snel op hoeven staan, mja
pijn in m'n harses nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |