ja hoe moest ik dat nou weten.. ik dacht een ex-roker, roken is vooral mannen en nja...quote:
Ik rook toch ook.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja hoe moest ik dat nou weten.. ik dacht een ex-roker, roken is vooral mannen en nja...
Ja maar dat zijn gekruide pretpeuken... is toch andersquote:
Zo goed gaat het nog lang nietquote:
Rook ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn gekruide pretpeuken... is toch anders
Is dat zo? Ik rook en ben een vrouw hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja hoe moest ik dat nou weten.. ik dacht een ex-roker, roken is vooral mannen en nja...
Jij bent een vrouw?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik rook en ben een vrouw hoor
en wat nja?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoi Whis, sorry maar Lees even terug rond 15:00/16:00quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren was het gips er ff af toch? Wat waren de bevindingen?
Nja niks... uhm...quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al geweest?
https://indebuurt.nl/denh(...)e5QUye_PjQ31ZjYaDmUI
Dat krijgen wij ookquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al geweest?
ah, sterktequote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voorlopig ok geen tijd voor.
Moeder is gisteren geopereerd.
Jij wel?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nja niks... uhm...
Wat een regen vandaag... gekke zomer zo, vinden jullie niet...
Nee ik nog nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wel?
Onder de Bijenkorf toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al geweest?
morgen en overmorgen gaat het nog hard genoeg regenenquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:58 schreef friemelaar het volgende:
Laat het nu nog maar even regenen hoor,
Wat er nu valt kan over anderhalve week niet meer vallen
Er verdampt vast ergens anders weer waterquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:58 schreef friemelaar het volgende:
Laat het nu nog maar even regenen hoor,
Wat er nu valt kan over anderhalve week niet meer vallen
Neeeeeheee niet zo!!!quote:
Ik heb nog wat op kunnen halen en gister geevenaardquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neeeeeheee niet zo!!!
Ik bedoelde ...
Nja..
jeweetwel...
Niet hierquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen en overmorgen gaat het nog hard genoeg regenen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Noem je Whiskers nu een jeweetwel-vrouw?
Dat is gewoon best een heleboelquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb nog wat op kunnen halen en gister geevenaard
[ afbeelding ]
Nou, eigenlijk nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neeeeeheee niet zo!!!
Ik bedoelde ...
Nja..
jeweetwel...
prcies pinguinquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er verdampt vast ergens anders weer water
Beterschapsels aan je mamsquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wel?
Kudt, maar vooral doorgaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
prcies pinguin![]()
Lang niet gezien trouwens![]()
hoe gaat ie?
Een verse pizza voor 4 euro. Da’s cheap cheapquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. benieuwd. ga morgen even kijken
Wil eigenlijk naar de 3Kquote:
quote:Braziliaanse tv-zenders hebben verslaggevers die gisteren bij een verklaring van president Bolsonaro waren, in quarantaine geplaatst. Bolsonaro maakte voor de camera's bekend dat hij positief was getest op het coronavirus. Hij droeg daarbij een mondkapje, maar verslaggevers hielden relatief weinig afstand. Later deed Bolsonaro een paar stappen terug en deed hij zijn mondkapje af, om zijn gezicht te kunnen laten zien.
De omroepen EBC, CNN Brasil en Record TV hebben laten weten dat hun verslaggevers in quarantaine gaan en worden getest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |