Dat soort programma's vind ik op zich wel leuk, behalve alle vechtpartijen en intriges in het management. Maar gewoon die veilingdingessen, best leukquote:
Is toch zo fake as fuck?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort programma's vind ik op zich wel leuk, behalve alle vechtpartijen en intriges in het management. Maar gewoon die veilingdingessen, best leuk
Salvage Hunters met Drew Pritchardquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort programma's vind ik op zich wel leuk, behalve alle vechtpartijen en intriges in het management. Maar gewoon die veilingdingessen, best leuk
dat liever jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Salvage Hunters met Drew Pritchard![]()
Allemaal gescripte verhaaltjes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch zo fake as fuck?
Vooral als ze de “winst” gaan optellen.
2 f16 overals= $3000
Ja zie het eerst eens te verkopen
Heel fake en heel dikquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat liever ja
maar hardcore pawn is zo fake als chumlee dik is.
Tot die bomen aan het eind van het gras is van mijquote:
Naja er is (of was) ook zo'n programma waar ze dan verlaten of verbeurd verklaarde storage boxen opkochten en dan een beetje wat repareerden hier en daar en weer doorverkochten. Weet niet meer hoe het heet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch zo fake as fuck?
Vooral als ze de “winst” gaan optellen.
2 f16 overals= $3000
Ja zie het eerst eens te verkopen
Alle tv tegenwoordig tochquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal gescripte verhaaltjes.
Die vent is wel echt schijtirritant geworden overigens, met zijn misplaatste hautain superioriteitsgevoel dat die tegenwoordig heeftquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Salvage Hunters met Drew Pritchard![]()
Mooi stuk hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
Tot die bomen aan het eind van het gras is van mij
Zo was hij toch altijd al wel een beetje? Laatste keer dat ik een aflevering heb gezien is een paar jaar geleden overigens. Hij schijnt inmiddels ook gescheiden te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vent is wel echt schijtirritant geworden overigens, met zijn misplaatste hautain superioriteitsgevoel dat die tegenwoordig heeft
Ik zou best in een pipowagen aan het einde van jouw tuin kunnen wonenquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
Tot die bomen aan het eind van het gras is van mij
Ja in het begin was dat ook wel zo, maar dan was het meer van 'hihi ik ben een antiekhandelaar, zie mij eens hooggeleid zijn', tegenwoordig gedraagt die zich wel alsof die het eeuwigdurende licht in de antiekhandel is waar zijn wil wet isquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo was hij toch altijd al wel een beetje? Laatste keer dat ik een aflevering heb gezien is een paar jaar geleden overigens. Hij schijnt inmiddels ook gescheiden te zijn.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best in een pipowagen aan het einde van jouw tuin kunnen wonen
blijven halve zigeuners he.. die Hongaren..quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best in een pipowagen aan het einde van jouw tuin kunnen wonen
Die bedoelde ik ja. Storagewars heet dat geloof ik..quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja er is (of was) ook zo'n programma waar ze dan verlaten of verbeurd verklaarde storage boxen opkochten en dan een beetje wat repareerden hier en daar en weer doorverkochten. Weet niet meer hoe het heet.
Kan best opgezet zijn hoor, maar wat geeft het, leuk kijkvoer![]()
Sommige films zijn trouwens ook niet echt hoor ik net
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in het begin was dat ook wel zo, maar dan was het meer van 'hihi ik ben een antiekhandelaar, zie mij eens hooggeleid zijn', tegenwoordig gedraagt die zich wel alsof die het eeuwigdurende licht in de antiekhandel is waar zijn wil wet is
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blijven halve zigeuners he.. die Hongaren..
Ja! Dat vond ik altijd best aangenaam kijkvoerquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja. Storagewars heet dat geloof ik..
Met die mafklapper Barry Sheen.
[ afbeelding ]
Misschien moet jij eens met een stofkam door je "vrienden" andersquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Lol ik heb 4 gemeenschappelijke vrienden met die dude uit Emmen die 3 computers bij de Mediamarkt had gekocht voor weinig en nu boos is op de Mediamarkt.
'nemo' ?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beetje goulash koken in een grote ketel.
Echt hequote:Op woensdag 8 juli 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens met een stofkam door je "vrienden" anders
Ik dacht al.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik moest Amarantha quoten. faal.
je kan ook een belletje nemen voor mevrouw haagsquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet een koelkast hebben in mijn badkamer.
Lig je nou nog in bad? Kom er eens uit man!quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet een koelkast hebben in mijn badkamer.
oh ja daar lig ik rustig in hoor tot een uurtje of 00.00quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig je nou nog in bad? Kom er eens uit man!
Ja kan..... of ze dan komt is een tweede.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook een belletje nemen voor mevrouw haags
Je zal maar ouders hebben die je zo noemen. Of ze zijn HEEL erg dom en noemen je naar een visje uit een kinderfilm. Of ze wisten WEL dat ze je letterlijk "Niemand" noemden.quote:
Zigeuners worden we hier wel af en toe gek van in de regioquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blijven halve zigeuners he.. die Hongaren..
Maar goed dat FOK! geen democratie is dan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg een DM van MCH, hij vraagt of het goed is als hij terug komt?
Hij wil wel eerst 80% van de stemmen, als eendemocratische beslissing
Amaquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Lol ik heb 4 gemeenschappelijke vrienden met die dude uit Emmen die 3 computers bij de Mediamarkt had gekocht voor weinig en nu boos is op de Mediamarkt.
Nee ophoeren met die neukfout.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg een DM van MCH, hij vraagt of het goed is als hij terug komt?
Hij wil wel eerst 80% van de stemmen, als eendemocratische beslissing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |