zijn er genoegquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Amsterdam, ter vergelijking:
[..]
Niet in een garage of achter een slagboom, gewoon aan de straat. Een parkeerplaats.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
ja Zurich bij de Bahnhoff in Yuppendorp, voltreffer
Amsterdam kennende zal er ook nog wel een erfpacht opzittenquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Amsterdam, ter vergelijking:
[..]
Niet in een garage of achter een slagboom, gewoon aan de straat. Een parkeerplaats.
ALLES wat ik tot nu toe gevonden heb (t/m 60.000 k.k.) zijn parkeerplaatsen of garagesquote:
ONE HUNDRED AND EEEEEEEEEEEEEEEIGHTYYYYYYYYquote:
Ik zie jou echt zo voor me dat je zo´n lekker groot huisje in de bergen hebt, terrasje, veranda dat soort dingen.quote:
Wat kost 60m2 in het centrum?quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALLES wat ik tot nu toe gevonden heb (t/m 60.000 k.k.) zijn parkeerplaatsen of garages
Dat heeft die toch ook gewoonquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie jou echt zo voor me dat je zo´n lekker groot huisje in de bergen hebt, terrasje, veranda dat soort dingen.
Geen idee, dat is het beeld dat ik van hem heb. Weet niet of dat klopt.quote:
Geen idee. Ben nu bij een ton. Alleen nog maar parkeerplaatsenquote:
quote:***PER DIRECT BESCHIKBAAR***
Parkeerplaats Brouwersgracht 320 A (nummer 7), 1013HE Amsterdam.
Parkeergelegenheid in een afgesloten garage aan de Brouwersgracht midden in het Centrum van Amsterdam!
De plekken worden steeds schaarser, de parkeertarieven gaan fors omhoog, daarom dus nu een unieke kans om op een fantastische locatie in Amsterdam centrum een parkeerplaats aan te schaffen.
Locatie/bereikbaarheid:
De Brouwersgracht is een Amsterdamse gracht die het Singel met de Singelgracht verbindt. De gracht markeert de noordwestelijke grens van de grachtengordel. Tussen de Prinsengracht en de Singelgracht vormt de Brouwersgracht de noordelijke grens van de Jordaan.
Bijzonderheden:
- Parkeerplaats midden in het centrum van Amsterdam
- Gelegen in een afgesloten garage
- Afsluitbare entree met afstandsbediening
- Afzonderlijke Vereniging van eigenaren voor de parkeerplaats
- De maandelijkse servicekosten bedragen ca. ¤ 50,-
- Doorrijhoogte parkeergarage 2,00 meter
- Toegang zonder lift, zeer eenvoudig en vlot bereikbaar
- Project notaris Seinstra van Rooij
- Nog meerdere plekken beschikbaar
- Oplevering kan per direct.
Kenmerken
Overdracht
Vraagprijs¤ 100.000 kosten koper
Heuvels (woon op 400 meter hoogte) en inderdaad terras 80m2 en de tuin achter is zo'n dik 2000m2quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie jou echt zo voor me dat je zo'n lekker groot huisje in de bergen hebt, terrasje, veranda dat soort dingen.
Neequote:Op woensdag 8 juli 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ben nu bij een ton. Alleen nog maar parkeerplaatsen
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Heuvels (woon op 400 meter hoogte) en inderdaad terras 80m2 en de tuin achter is zo'n dik 2000m2
die bergen heb ik niet hoewel........ heuvels in de tuin nog van het uitgraven van de bouwputquote:
heb vaak zat fotos geplaatst hierquote:
Okee dit is de topper. https://www.funda.nl/koop(...)12033-vossiusstraat/quote:
Wou net zeggen, we zagen laatst nog een ontsnapte koe in de tuinquote:
Die heb ik even gemist.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wou net zeggen, we zagen laatst nog een ontsnapte koe in de tuin
Voor een Nederlander is een hoogteverschil van meer dan 3 meter al een berg hequote:Op woensdag 8 juli 2020 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
die bergen heb ik niet hoewel........ heuvels in de tuin nog van het uitgraven van de bouwput
O ja je was op vakantiequote:
Nee dat is zo, gewoon eens wat meer tijd maken om dingen te lezen ipv alleen maar oneliners uit te kramen.quote:
Voor veel minder heb je in bijvoorbeeld het mondaine Roodeschool een leuk vrijstaand huis met oprit en tuinquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dit is de topper. https://www.funda.nl/koop(...)12033-vossiusstraat/
¤ 125.000 k.k. En 120 euro per maand servicekosten. Voor een parkeerplaats. Keedan.
Die keukenquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor veel minder heb je in bijvoorbeeld het mondaine Roodeschool een leuk vrijstaand huis met oprit en tuinhttps://www.funda.nl/koop/roodeschool/huis-48748682-tilweg-2/
Wtfquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor veel minder heb je in bijvoorbeeld het mondaine Roodeschool een leuk vrijstaand huis met oprit en tuinhttps://www.funda.nl/koop/roodeschool/huis-48748682-tilweg-2/
Wow systeemplafonds in de woonkamerquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt ooit wel mode... heeft iemand gedacht.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow systeemplafonds in de woonkamer
En twee loeiers van brandkluizen in de keukenquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow systeemplafonds in de woonkamer
Ja idd, dat zou hier in euro's iets van een miljoen zijn in Zurich. Toch 'maar' 2x zo duur dan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)-marnixstraat-105-b/
zoiets? 430k k.k. dus richting de 5 ton
in the middle of nowherequote:Op woensdag 8 juli 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze was zelf de inbreker?quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit een waargebeurd verhaal te kijken op discovery ID over een meisje dat gestalkt wordt, en wanneer ze onraad ruikt omdat er een raam open staat niet naar de buren rennen of de politie bellen.. nee.. een mes pakken en kasten gaan open trekken. Ze is vermoord. Goh..
Ja preciesquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wou net zeggen, we zagen laatst nog een ontsnapte koe in de tuin
Dit soort verhalen staan ook weleens op Reddit enzo. Wel met een betere afloop.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit een waargebeurd verhaal te kijken op discovery ID over een meisje dat gestalkt wordt, en wanneer ze onraad ruikt omdat er een raam open staat niet naar de buren rennen of de politie bellen.. nee.. een mes pakken en kasten gaan open trekken. Ze is vermoord. Goh..
Nee, het was de stalker turned moordenaarquote:
bbc first klinkt wel als wat voor jouquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Knap staaltje victim blamingquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:53 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Post eens speciaal voor mij
Nou vooruit dan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Post eens speciaal voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |