quote:Braziliaanse tv-zenders hebben verslaggevers die gisteren bij een verklaring van president Bolsonaro waren, in quarantaine geplaatst. Bolsonaro maakte voor de camera's bekend dat hij positief was getest op het coronavirus. Hij droeg daarbij een mondkapje, maar verslaggevers hielden relatief weinig afstand. Later deed Bolsonaro een paar stappen terug en deed hij zijn mondkapje af, om zijn gezicht te kunnen laten zien.
De omroepen EBC, CNN Brasil en Record TV hebben laten weten dat hun verslaggevers in quarantaine gaan en worden getest.
Foutje van de Meedieja markt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een verse pizza voor 4 euro. Da’s cheap cheap
De politionele acties waren ook niet bepaald briljant anders.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Sebrenica.![]()
De grootste militaire ramp maar ook geknoei van Nederlanders sinds WO2
Dat wat er in Indonesië gebeurde net na WOII is ook best wel een zwarte bladzijde in onze historie..quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Sebrenica.![]()
De grootste militaire ramp maar ook geknoei van Nederlanders sinds WO2
Om het goed te maken krijgen @bitterbal en jij 10% korting op mijn hele assortiment zeldzame in de 19e eeuw opgezette Chinese wandelende takken (in mooie walnotenhouten lijsten beschikbaar, extra kosten Euro 45).quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Om het goed te maken krijgen @:bitterbal en jij 10% korting op mijn hele assortiment zeldzame in de 19e eeuw opgezette Chinese wandelende takken (in mooie walnotenhouten lijsten beschikbaar, extra kosten Euro 45).
Dafuq wie wil dat nou niet. Ik ben ook een vrouw!quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Om het goed te maken krijgen @:bitterbal en jij 10% korting op mijn hele assortiment zeldzame in de 19e eeuw opgezette Chinese wandelende takken (in mooie walnotenhouten lijsten beschikbaar, extra kosten Euro 45).
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dafuq wie wil dat nou niet. Ik ben ook een vrouw!![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overdag zit ze haar nagels te lakken, 's avonds gaat ze op het internet en doet zich voor als Dr_Flashquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
netjesquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb nog wat op kunnen halen en gister geevenaard
[ afbeelding ]
Ik las dit met Jambers stemquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Overdag zit ze haar nagels te lakken, 's avonds gaat ze op het internet en doet zich voor als Dr_Flash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |