Loempia alweer op. Denk zo nog wat boterhammen. Er is lekkere franse kaas in huisquote:
Verslaafd aan die sappige zwarte grote glanzende zoete lustopwekkende bolletjesquote:
Ik moet het met 6 boterhammen met kaas doen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loempia alweer op. Denk zo nog wat boterhammen. Er is lekkere franse kaas in huis
Hmm.. Als ik er echt los mee ga, wil ik alleen nog maar walvissen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verslaafd aan die sappige zwarte grote glanzende zoete lustopwekkende bolletjes
Ik zit niets anders te doen vandaagquote:
Mja moet ik nog meer km's makenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit niets anders te doen vandaag
Merk je nu ook dat je aan bent gekomen nu je gestopt bent met roken?quote:
nou denk niet dat dat zo snel gaatquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk je nu ook dat je aan bent gekomen nu je gestopt bent met roken?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
kan trouwens niet meer poepen dus den ik dat als dat weer lukt ik daar toch 2 kilo mee win
@:Uitstraling
*gooit een handvol hongerige King Cobra's naar bitterbal.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
kan trouwens niet meer poepen dus den ik dat als dat weer lukt ik daar toch 2 kilo mee win
@:Uitstraling
Oeh slangetjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit een handvol hongerige King Cobra's naar bitterbal.
Oeh, ik nu +/- 90 dagen gestopt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk niet dat dat zo snel gaat![]()
heb wel echt zo fucking veeeel meer trek in alles
zeker tonnetje rond?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, ik nu +/- 90 dagen gestopt.
Lekker man, heel de dag vreten.
En dan ook nog de corona kilo's er bij.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, ik nu +/- 90 dagen gestopt.
Lekker man, heel de dag vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |