Loempia alweer op. Denk zo nog wat boterhammen. Er is lekkere franse kaas in huisquote:
Verslaafd aan die sappige zwarte grote glanzende zoete lustopwekkende bolletjesquote:
Ik moet het met 6 boterhammen met kaas doen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loempia alweer op. Denk zo nog wat boterhammen. Er is lekkere franse kaas in huis
Hmm.. Als ik er echt los mee ga, wil ik alleen nog maar walvissen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verslaafd aan die sappige zwarte grote glanzende zoete lustopwekkende bolletjes
Ik zit niets anders te doen vandaagquote:
Mja moet ik nog meer km's makenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit niets anders te doen vandaag
Merk je nu ook dat je aan bent gekomen nu je gestopt bent met roken?quote:
nou denk niet dat dat zo snel gaatquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk je nu ook dat je aan bent gekomen nu je gestopt bent met roken?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
kan trouwens niet meer poepen dus den ik dat als dat weer lukt ik daar toch 2 kilo mee win
@:Uitstraling
*gooit een handvol hongerige King Cobra's naar bitterbal.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
kan trouwens niet meer poepen dus den ik dat als dat weer lukt ik daar toch 2 kilo mee win
@:Uitstraling
Oeh slangetjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit een handvol hongerige King Cobra's naar bitterbal.
Oeh, ik nu +/- 90 dagen gestopt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk niet dat dat zo snel gaat![]()
heb wel echt zo fucking veeeel meer trek in alles
zeker tonnetje rond?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, ik nu +/- 90 dagen gestopt.
Lekker man, heel de dag vreten.
En dan ook nog de corona kilo's er bij.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, ik nu +/- 90 dagen gestopt.
Lekker man, heel de dag vreten.
Gewoon tijdens het lopen voer naar binnen proppenquote:
jepquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan ben je wel echt een magere junk
jepquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Windkracht 4 en je moet schuilen dus?
Laat gaan. Komt wel weer goedquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat volgens mij een goede vriendin nu ook boos is op mij.
wat heb je nou weer gedaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je ook figurant in strafkampen?quote:
Denk dat je de definitie van vriendschap niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als iemand jou nodig heeft roepen ze dan wel eens heeeeeyyyy lintworm kom eens even?quote:
neequote:Op donderdag 9 juli 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand jou nodig heeft roepen ze dan wel eens heeeeeyyyy lintworm kom eens even?
hoe gaat het met je worstenvingertjes?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand jou nodig heeft roepen ze dan wel eens heeeeeyyyy lintworm kom eens even?
Ik ook. En ik ben niet eens gestopt met roken. Misschien moet ik eerst beginnen en dan stoppen. Dan heb ik tenminste een excuusquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
k heb zon treeeeeeeek in allemaal lekkere dingen
Ja goed plan manquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. En ik ben niet eens gestopt met roken. Misschien moet ik eerst beginnen en dan stoppen. Dan heb ik tenminste een excuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |