Ach ja, voor mij hebben ze er wel een Barbara van gemaakt. En ja, er zit een B en een A in m'n naam. Dat was het wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
(eerder gemeld) maar zo ken ik dus een Heather, waarvan tot 2 keer toe Hedder op haar beker verscheen..![]()
Er zijn maar weinig landen waar ik de koffie drinkbaar vind.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. damn wat een slappe bende drinken zij daar
en dan gaan er nog van die zakjes met aanmaak meuk bij in ook
Barbamama?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach ja, voor mij hebben ze er wel een Barbara van gemaakt. En ja, er zit een B en een A in m'n naam. Dat was het wel.
ik heb 3 maanden lang geprobeerd mijn adres te korrigeren bij de staatsdrukker hier in Frankrijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij gaat de spelling van mijn straatnaam ook vaak verkeerd... Achternaam en voornaam ook wel regelmatig.. Terwijl het gewoon redelijk gangbare namen zijn..
Jij heet toch Barbabob??quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach ja, voor mij hebben ze er wel een Barbara van gemaakt. En ja, er zit een B en een A in m'n naam. Dat was het wel.
Ja ze doen het bij iedereen. Geen idee waarom, enige wat ik kan bdenken is "negatieve publiciteit is ook publiciteit"quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
(eerder gemeld) maar zo ken ik dus een Heather, waarvan tot 2 keer toe Hedder op haar beker verscheen..![]()
Hoi Bas!quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Zie, Bos weet het ook.quote:
Serieus?quote:
Komt denk ik ook omdat ze koffie daar altijd per halve liter serveren, een halve liter ristretto en je stuitert de hele dag rondquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. damn wat een slappe bende drinken zij daar
en dan gaan er nog van die zakjes met aanmaak meuk bij in ook
QFTquote:
Gelukkig ben jij een zonnetjequote:
Nee, mobiel nietquote:
Dit jaquote:
Bijna, het is een Haisuli.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, mobiel niet![]()
Is het deze?
[ afbeelding ]
sociale werkplaats hobbies?quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit hier iemand alle tramlijnen aan een collega uit te leggen. Christus
Maar ik vind het wel wat van Barbabob hebben...quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijna, het is een Haisuli.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |