Ja 2 weken geheel onverzorgd naar La Gardenia?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
De voorspelling voor m'n tuinvakantie ziet er goed uit.
Ze gaat naar Nova Hangmatiaquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 2 weken geheel onverzorgd naar La Gardenia?Lekker joh
Geniet ervan!
Vakanties begonnen natuurlijk..quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik speelde met de gedachte om komend weekend gewoon wéér naar Bad Münstereifel te gaan. Maar er is bijna niks meer te boeken
vertelquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
De voorspelling voor m'n tuinvakantie ziet er goed uit.
Jupquote:
Droog, graadje of 20-23, niet zo belachelijk veel wind. Ideaal voor mij.quote:
Nee, dit valt alleen onder de dekking 'vriendendienst' van een aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:38 schreef Amarantha het volgende:
Nou Univé kan niks voor mij betekenen met mijn laptop.
bijna geheel verzorgd op la terassequote:
niet meer tot leven te wekken ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:38 schreef Amarantha het volgende:
Nou Univé kan niks voor mij betekenen met mijn laptop.
Ja ik heb een vriendin (zijn ex) maar weer gevraagd om het nummer van hem hehe.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit valt alleen onder de dekking 'vriendendienst' van een aansprakelijkheidsverzekering.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JE KAN HET! NIET OPGEVEN!!!!!!!
Jammer. Als hij een avp heeft, kost het hem verder niks.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb een vriendin (zijn ex) maar weer gevraagd om het nummer van hem hehe.Krijg hem alleen niet lol.
hmzquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Droog, graadje of 20-23, niet zo belachelijk veel wind. Ideaal voor mij.
Waarom twee keer dezelfde plek dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik speelde met de gedachte om komend weekend gewoon wéér naar Bad Münstereifel te gaan. Maar er is bijna niks meer te boeken
Volgens mij heeft hij mij geblokkeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Als hij een avp heeft, kost het hem verder niks.
Yup geblokkeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:49 schreef Amarantha het volgende:
Zie zijn foto niet meer en berichtje blijft op 1 vinkje staan.
Envelop met een onzinbrief en bedwantsen door zijn brievenbus heen laten schuiven.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij mij geblokkeerd.
Vond het daar heel leuk. Fijn hotel, leuk stadje en nog heel veel wandelroutes die ik zou willen doenquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom twee keer dezelfde plek dan?
Lijkt het wel opquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:49 schreef Amarantha het volgende:
Zie zijn foto niet meer en berichtje blijft op 1 vinkje staan.
Molotovcocktail er achteraanquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Envelop met een onzinbrief en bedwantsen door zijn brievenbus heen laten schuiven.
Of shit van www.dragondildo.com laten bezorgen op zijn werk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Z'n nummer op een gay website zetten werkte vroeger wel goed.
En glitters.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Envelop met een onzinbrief en bedwantsen door zijn brievenbus heen laten schuiven.
* Maakt mental note om telefoonnummer nooit aan CL te gevenquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Z'n nummer op een gay website zetten werkte vroeger wel goed.
Ander plekje zoeken als het daar al vol is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het daar heel leuk. Fijn hotel, leuk stadje en nog heel veel wandelroutes die ik zou willen doen
Ik heb verschillende plaatsjes geprobeerd, maar alle leuke en betaalbare hotels zaten volquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander plekje zoeken als het daar al vol is.
Dat spul vind je jaren later nog terug.quote:
Tja het zal drukker dan anders zijn daar in de geijkte vakantietijd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb verschillende plaatsjes geprobeerd, maar alle leuke en betaalbare hotels zaten vol
En als toegift nog even Enola Gay laten overvliegen met een verrassingspakketjequote:Op donderdag 9 juli 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kudde boze en geile neushoorns erachteraan jagen voor de Grande Finale
Zo ken ik iemand die flink wat yoghurt in de muurlatex gedaan heeft van iemand die hij terug wilde pakkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat spul vind je jaren later nog terug.
Halfuurtje een Stalinorgel richten op z'n huis.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als toegift nog even Enola Gay laten overvliegen met een verrassingspakketje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |