dat werkt echt zo demotiverend als je ergens aan het ploeteren bent om een heuvel op te fietsen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, met mijn b-merk moet ik wat harder trappenEn dan word je links en rechts ingehaald door bejaarden op hun e-fiets
Over 480 delen heb je vast weer eens een kans.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
O sorry, werd gebeld dus was even afgeleid
Ja, dat vind ik ook kut. Maar ook wel als ik word ingehaald door mensen op een fiets die blijkbaar lichter trapt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
maar wat ik aan het typen was:
[..]
dat werkt echt zo demotiverend als je ergens aan het ploeteren bent om een heuvel op te fietsen.
Door andere fietsers ingehaald worden heb ik geen moeite mee, die mensen hebben gewoon een betere condintie en/of minder kilo's dan ik.
Maar als er dan zo'n oude taart op een e-bike langs komt zonder moeite te doen dan voelt dat toch een beetje frustrerend.
Ga je 479 delen lapo hunten?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over 480 delen heb je vast weer eens een kans.
nja, de meeste mensen die mij inhalen zijn fysiek wel duidelijk in betere staatquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook kut. Maar ook wel als ik word ingehaald door mensen op een fiets die blijkbaar lichter trapt.
Die kijk ik altijd aan zo van:quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
maar wat ik aan het typen was:
[..]
dat werkt echt zo demotiverend als je ergens aan het ploeteren bent om een heuvel op te fietsen.
Door andere fietsers ingehaald worden heb ik geen moeite mee, die mensen hebben gewoon een betere condintie en/of minder kilo's dan ik.
Maar als er dan zo'n oude taart op een e-bike langs komt zonder moeite te doen dan voelt dat toch een beetje frustrerend.
veel van die mensen zouden zelf ook niet meer in staat zijn om daar op te fietsen. Al helemaal niet op die snelheid.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kijk ik altijd aan zo van:niet zelf kunnen fietsen..
Met zijn allen dat fossiel helemaal kapot stampen in de bosjes, wielrenners zijn de keizers van de straat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de meeste mensen die mij inhalen zijn fysiek wel duidelijk in betere staat
maar laatst reed ik door het Vijlenerbos omhoog met nog meerdere wielrenners om me heen en daar kwam dan zo'n veenlijk op een peledec langs met nog 6 versnellingen over en je zag iedereen gewoon zuchten
Dat zijn nu de meest gevaarlijke weggebruikers op het moment, al die lijken die de E-fiets hebben gevonden......quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de meeste mensen die mij inhalen zijn fysiek wel duidelijk in betere staat
maar laatst reed ik door het Vijlenerbos omhoog met nog meerdere wielrenners om me heen en daar kwam dan zo'n veenlijk op een peledec langs met nog 6 versnellingen over en je zag iedereen gewoon zuchten
quote:
Klap ervan gehad ?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
naar de molen geweest. nu genoteitjes bakken
er is meer 1 categorie nog gevaarlijk en nog vele malen irritanter: de huurscooter!quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
Dat zijn nu de meest gevaarlijke weggebruikers op het moment, al die lijken die de E-fiets hebben gevonden......
Totaal geen stuurcontrole/ weginzicht .....
ik zal even dat je geiteneitjes ging bakkenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
naar de molen geweest. nu genoteitjes bakken
Die kunnen er ook niet mee overweg iddquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is meer 1 categorie nog gevaarlijk en nog vele malen irritanter: de huurscooter!
En dat voor een kreupele invalide ouwe ventquote:
Met een windmolen?quote:
Blufquote:
Zegt veel over mij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
En dat voor een kreupele invalide ouwe vent
Een molen die windjes laatquote:
Ik zwijg maar evenquote:
Losse handjesquote:
Hoop het niet voor haagsquote:
Smakelijkquote:
Nee man wielrenners zijn ongedierte.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn allen dat fossiel helemaal kapot stampen in de bosjes, wielrenners zijn de keizers van de straat.
voor sommige mensen welquote:
Ja en bakkers ga spruitjes telen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Net als die boeren met hun kutprotesten. Nou weten we het wel. Hup aan het werk, brood maken
En groentemannen ga graan maaienquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en bakkers ga spruitjes telen.
Straaljagerpiloten, kappen met dat gestaak en gewauwel en ga open hartoperaties uitvoeren godverdomme.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En groentemannen ga graan maaienAllemaal aan het werk, huppekee
Wat zou je tegen je collega-neurologen zeggen? Dat ze kapotte schoenen moeten gaan repareren waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straaljagerpiloten, kappen met dat gestaak en gewauwel en ga open hartoperaties uitvoeren godverdomme.
Ik zou er wat WD40 tussen smeren. Een busje of twee voor de zekerheidquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
hmm.. tijd voor een nieuwe laptop :p
e toets vervangen maar hij 'klikt' niet meer ofzo
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er wat WD40 tussen smeren. Een busje of twee voor de zekerheid
Dat nog, de meeste laptops kun je ook alleen het toetsenbord van vervangen. Stuk goedkoper.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]nee naja heb de klik wel terug nu.. maar goed. niet zoals t geweest is.. naja soit. is ook een niet origineel butterfly mechanisme haha
bij een MacBook? veel succesquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat nog, de meeste laptops kun je ook alleen het toetsenbord van vervangen. Stuk goedkoper.
Oh ik hoor in zo'n geval "meer dan 5"quote:
Zojuist opgehangenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik hoor in zo'n geval "meer dan 5"Zo van "hopelijk geef je het dan snel op"
Nee daar niet idd. Maar Macbooks zijn voor snowflakesquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar niet idd. Maar Macbooks zijn voor snowflakes![]()
Ik heb er ook eentje die het al 6 1/2 jaar best prima doet eigenlijk. Al heeft de toetsenbordverlichting het nooit gedaan.
En een beschuitje oude kaasquote:
Ik zit ook te twijfelen om een nieuwe, maar heb deze pas 4,5 jaarquote:
mijn vorige heeft het 6 jaar gedaan.. hoop deze ook nog 2 jaar te behouden eerlijk gezegd. nieuwe auto/telefoon heef hogere prioriteitquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen om een nieuwe, maar heb deze pas 4,5 jaar
Mijn vorige heeft het een goede 8 jaar volgehoudenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn vorige heeft het 6 jaar gedaan.. hoop deze ook nog 2 jaar te behouden eerlijk gezegd. nieuwe auto/telefoon heef hogere prioriteit
ah. mijn vorige kon je ook nog upgraden.. alleen RAM vervangen toen.. Maar voor wat ik er tegenwoordig 'maar' mee doe, heb ik geen krachtige machines meer nodig.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vorige heeft het een goede 8 jaar volgehoudenMaar dat was nog een model dat je kon upgraden dus is in de tussentijd wel een SSD en nieuw geheugen en zulks ingegaan. Was nog zo'n witte plastic
Samenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
UitStraling over een jaar met schone longen DE ster in Obese in Holland.
Zit nu ook eerder naar een Air dan een Pro te kijken, al is het alleen maar omdat die Air niet die debiele functiebalk heeft maar gewoon toetsenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. mijn vorige kon je ook nog upgraden.. alleen RAM vervangen toen.. Maar voor wat ik er tegenwoordig 'maar' mee doe, heb ik geen krachtige machines meer nodig.
draaide vroeger traktor pro enzo. maar goed, wellicht op termijn rekordbox
denk dat die longen niet zo snel terug roze worden hoor..quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
UitStraling over een jaar met schone longen DE ster in Obese in Holland.
functiebalkquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit nu ook eerder naar een Air dan een Pro te kijken, al is het alleen maar omdat die Air niet die debiele functiebalk heeft maar gewoon toetsen
Alsof je dat voorheen niet kon?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Samen![]()
Zou nu wel een heel varken op lusten
das echt een kwestie van gewenning eerlijk gezegdquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit nu ook eerder naar een Air dan een Pro te kijken, al is het alleen maar omdat die Air niet die debiele functiebalk heeft maar gewoon toetsen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maarmaar, het was met free shipping!
Mja dat wel waarschijnlijk, maar vind het prijs/kwaliteit verschil tussen de Air en Pro zo groot geworden. Vroeger was die Air gewoon een simpel dingetje maar tegenwoordig al bijna krachtiger dan een Pro van vorig jaar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das echt een kwestie van gewenning eerlijk gezegd
hmm ja das waar.. maar de duurste air is net zo duur als de goedkoopste proquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dat wel waarschijnlijk, maar vind het prijs/kwaliteit verschil tussen de Air en Pro zo groot geworden. Vroeger was die Air gewoon een simpel dingetje maar tegenwoordig al bijna krachtiger dan een Pro van vorig jaar.
Alleen maar omdat het extra lampjes zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vind dat wel een vette feature
Ligt er ook aan waar je hem koopt, bij Amazon is deze Air vrij goedkoop bijvoorbeeld https://tweakers.net/pric(...)b-qwerty-zilver.htmlquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja das waar.. maar de duurste air is net zo duur als de goedkoopste pro
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het extra lampjes zijn.
er op klikken en dan ff refreshen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik erop klik zie ik 403 forbidden
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het extra lampjes zijn.
wellichtquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je hem koopt, bij Amazon is deze Air vrij goedkoop bijvoorbeeld https://tweakers.net/pric(...)b-qwerty-zilver.html
Jawel dat zou je nog verbazen, die zijn vrij snel weer "schoon", echter gedane schade neemt geen ommekeer en als er een celletje in de war is geraakt van de teer en andere schadelijke stoffen dan meld die zich over een tijdje echt wel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat die longen niet zo snel terug roze worden hoor..
Werkt nog niet. Moet ik ook nog door drie brandende hoepels springen met een pauweveer in m'n kont? Zorg gewoon dat je plaatjes werken manquote:
ja dat wil ik eigenlijk wel eens zienquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werkt nog niet. Moet ik ook nog door drie brandende hoepels springen met een pauweveer in m'n kont? Zorg gewoon dat je plaatjes werken man
Eerst garanderen dat je hoerige kutplaatje dan werktquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat wil ik eigenlijk wel eens zien
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst garanderen dat je hoerige kutplaatje dan werkt
Kun jij die niet gewoon ergens in een land komen waar ze goedkoper zijn waar je heen vaart?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wellichtik kijk alleen in de apple store nu ff snel
Pech danquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
neequote:Op woensdag 8 juli 2020 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun jij die niet gewoon ergens in een land komen waar ze goedkoper zijn waar je heen vaart?
Kom je nooit langs zo'n belastingontwijkend landje ofzoquote:
Meh beter een sigaretquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet een kiwi nu maar twijfel of ik die aan zal steken.
nope maar kan in mijn functie en de tijden dat wij soms maar binnen liggen toch al praktisch nergens de wal meer op.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom je nooit langs zo'n belastingontwijkend landje ofzo
Die reacties ook "ja dat had je kunnen verwachten"quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Feest![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)er-loopt-uit-de-hand
Kun je het ook niet bestellen en bij de havenmeester laten afleveren ofzo dat het dan voor je klaarligt als je er komt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope maar kan in mijn functie en de tijden dat wij soms maar binnen liggen toch al praktisch nergens de wal meer op.
daar hebben we agentschappen voor, maar je zou je verbazen over hoe onwelwillend die soms tegenover hun werk staan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het ook niet bestellen en bij de havenmeester laten afleveren ofzo dat het dan voor je klaarligt als je er komt?
Ook weer zo ja, zeker voor iets als een laptop is het wel prettig als dat gewoon zonder gezeik is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
maar dingen als computers in buitenland is gewoon kut. AZERTY toetsenbord bv. of allerhande andere stekkers etc. etc. gezeik met garantie.. allemaal geen zin in.
ik heb een Qwertz keyboard en gezeik met stekkers valt best meequote:Op woensdag 8 juli 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
maar dingen als computers in buitenland is gewoon kut. AZERTY toetsenbord bv. of allerhande andere stekkers etc. etc. gezeik met garantie.. allemaal geen zin in.
Good for youquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb een Qwertz keyboard en gezeik met stekkers valt best mee
yes want aangezien de hoofdmoot van wat ik tiep duits is, is qwertz wel handigquote:
Gaat wel weer voorbij, over een maandje beseffen ze zelf dat ze het bij zichzelf moet zoeken, de meeste negers vinden het veel stoerder en makkelijker om geld te verdienen als boef dan als hersenchirurg of astronaut, kun je wel lekker blaten en je eigen culturele kanker verbergen achter racisme maar zo is het maar zeker welquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die reacties ook "ja dat had je kunnen verwachten"![]()
Alsof de hersenloosheid van de deugpelotons de norm geworden is. HALLO? Nadenken
Had gehoopt op spetterpoep @UitStralingquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:13 schreef Bos81 het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7945005_d194870a
@:Bitterbal
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had gehoopt op spetterpoep @:Uitstraling
[..]
[..]
Ieder zo z'n fetisjquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
speciaal voor uitstraling die van poepende vrouwen houdt
[..]
Ik vond bij thuiskomst een stapeltje Oostenrijks Notgeld op de matquote:
En dat gaat niet samen met een beetje poep?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Mensen die boos worden als je ze mentioned
@gianni61
dit klinkt heel vunzigquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond bij thuiskomst een stapeltje Oostenrijks Notgeld op de matDaar ga ik nu even mee spelen
smakelijkquote:
maar je kunt het ook niet uitzettenquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Mensen die boos worden als je ze mentioned
Gianni.
Voor jou klinken een speldenkussen en een punnikpop nog vunzig. Zo zie je maar wat vertraagde aflossing met een zeeman doetquote:
je kan het wel uitzetten?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je kunt het ook niet uitzetten
Ik was gisteren al dolgelukkig dat ik de optie had gevonden om mijn voicemail uit te zetten
ik ben so far steeds op tijd afgelostquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou klinken een speldenkussen en een punnikpop nog vunzig. Zo zie je maar wat vertraagde aflossing met een zeeman doet
Je kunt het prima uitzetten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je kunt het ook niet uitzetten
Ik was gisteren al dolgelukkig dat ik de optie had gevonden om mijn voicemail uit te zetten
maar dan zet je de quote alert toch mee uit? of niet?quote:
ja ga je 75.000 stappen lopen ja?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vanavond bootcamp. Morgen ben ik (half)dood
geen flauw ideequote:Op woensdag 8 juli 2020 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan zet je de quote alert toch mee uit? of niet?
Ja, maar dat mis ik eigenlijk niet. Als iemand me écht moet hebben, DM'en ze wel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan zet je de quote alert toch mee uit? of niet?
sprintenquote:
Hee, pssst, meisje..quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dat mis ik eigenlijk niet. Als iemand me écht moet hebben, DM'en ze wel.
Dat wordt even je geduld bewarenquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n pakket met eten bezorgd net nadat ik m'n lunch op hebNu moet ik wachten met erin duiken
Ja, ok, of ik moet gewoon actief zijn in een topic.quote:
Wie houdt je tegen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om iemand op zijn bek te rammen
Zolang ik het maar niet ben, wil graag zonder blauw oog op vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2020 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang ik het maar niet ben, wil graag zonder blauw oog op vakantie
Je kunt ook beginnen met roken!quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee haha jou zou ik nooit slaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar vanavond in ieder geval pannenkoeken
Ahhquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha jou zou ik nooit slaan.
@gianni61quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:
Ben wel benieuwd in hoeverre alles weer open is in Boedapestquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oeh jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net een onbeschofte klant via de telefoon. Kon hem wel door de lijn heen slepen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, Haagsie?
Oeh lekker. steek er maar 1 op jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bedoel ik. Op dit moment sta ik op punt van beginnen met roken.
O ja, irritant is dat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een onbeschofte klant via de telefoon. Kon hem wel door de lijn heen slepen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd in hoeverre alles weer open is in BoedapestHad je nog wat aan dat topic?
Ik ben nieuwsgierig naar je lijstjequote:Op woensdag 8 juli 2020 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben een lijstje aan het maken van dingen die ik graag wil doen daar. Het meeste lijkt open als ik hier kijk: https://reopen.europa.eu/en/map/HUN
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam langs een huis in Bad BentheimIk denk dat er daar ook eentje gestopt was
Maandag was er dit te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog genoeg over voor het hek aan de overkant van de straat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende dag was het weer weg@:bitterbal
Creatief welquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam langs een huis in Bad BentheimIk denk dat er daar ook eentje gestopt was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot nu toe op m'n lijstje:quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar je lijstje
Haha flink gerookt welquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering daar hangt een tussenwoningquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die lopen mentaal vijftig jaar achter daarquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier in Bayern rookt bijna iedereen nog, ook overal asbakken en de bekende sigarettenautomaten in elk dorp. Maar
Iets van 40-45 jaar ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die lopen mentaal vijftig jaar achter daar
O, Király moet je snel van je lijstje schrappen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot nu toe op m'n lijstje:
Széchenyi bath
Király thermal bath
Tropicarium-Oceanarium
Ruin pubs
Memento park
Beetje door de stad heen e-scooteren
Goulash eten
Maar we gaan zondag even plannen.
Ook sexwerkers hebben het moeilijk.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Rugpijn... vast van al dat thuiswerken op de bank.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk de oorlog erbij halen bossie?
Technisch gezien is WOII nog niet eens voorbijquote:
Nog even volhoudenquote:
Ok! Dankjewel voor de tipquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, Király moet je snel van je lijstje schrappen.Beter ga je naar het Rudas. Moet je wel in het weekend, want alleen dan is het Turkse bad voor mannen+vrouwen. Andere dagen is het gescheiden. En dan kun je ook gebruik maken van de nieuwe wellness met rooftop pool!
De Duitsers hebben zich twee keer onvoorwaardelijk overgegeven, één keer voor de Russen en één keer voor de Amerikanen, Fransen en Britten. Dat lijkt me redelijk voorbij. Bedoel je niet de Koreaanse oorlog?quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien is WOII nog niet eens voorbij
k kom daar nu op terug namens de Duitsersquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Duitsers hebben zich twee keer onvoorwaardelijk overgegeven, één keer voor de Russen en één keer voor de Amerikanen, Fransen en Britten. Dat lijkt me redelijk voorbij. Bedoel je niet de Koreaanse oorlog?
Helaas Bitterdolfquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k kom daar nu op terug namens de Duitsers
Scotland declares war on Germany.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k kom daar nu op terug namens de Duitsers
Niet gekliktquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/binnen(...)luis-sluis~a822f7ef/
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scotland declares war on Germany.
Budastan joins in!quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scotland declares war on Germany.
zijn van die blusvliegtuigen met gloeiend hete soep en ook nog bommenwerpers die gehaktbommem laten vallenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet niet of gooien met kommen tomatensoep je de overwinning gaat bezorgen
Das vals spelenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We sturen gewoon een bommenwerper met pakjes sigaretten, Kriegje III ist gewonnen
jeetje, je zou maar zo'n kokend hete zak soep over je heen gedumpt krijgenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn van die blusvliegtuigen met gloeiend hete soep en ook nog bommenwerpers die gehaktbommem laten vallen
Gehaktbommenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn van die blusvliegtuigen met gloeiend hete soep en ook nog bommenwerpers die gehaktbommem laten vallen
dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, je zou maar zo'n kokend hete zak soep over je heen gedumpt krijgen
kijk hier maar naarquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van het amateurisme van sommige van mijn collega's. Er gaat zo ongelooflijk veel mis steeds
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk hier maar naar
https://9gag.com/gag/a0NN5yn
dan nog liever een paar gehaktballen.quote:
Lekker hequote:Op woensdag 8 juli 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
k vind deze dag echt belachelijk lang duren
vertel meerquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens wat lekkers in de airfryer kieperen
Nee Rusland en Japan zijn nog steeds aan het kutten over een paar eilandjesquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Duitsers hebben zich twee keer onvoorwaardelijk overgegeven, één keer voor de Russen en één keer voor de Amerikanen, Fransen en Britten. Dat lijkt me redelijk voorbij. Bedoel je niet de Koreaanse oorlog?
De Archipel van Duizend Eilandenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Rusland en Japan zijn nog steeds aan het kutten over een paar eilandjes
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
krijg ook wel trek ja.
portie Marlboro ofzo
Ziet er ook een beetje uit alsof die te lang in een vissenkom heeft gezeten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)markt-computer-apple
'ik kocht 3 iMacs en een half uur later ontdekte ik de fout'
natuurlijk, Nemo.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
krijg ook wel trek ja.
portie kibbeling ofzo
wtfquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er ook een beetje uit alsof die te lang in een vissenkom heeft gezeten.
Welke werkgever?quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van het amateurisme van sommige van mijn collega's. Er gaat zo ongelooflijk veel mis steeds
Nemo vindt dat een grote partij als Media Markt ook de lasten moeten dragen van haar fout. “Ik denk dat als dit tot een rechtszaak leidt, de rechter mij gelijk geeft.”quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)markt-computer-apple
'ik kocht 3 iMacs en een half uur later ontdekte ik de fout'
natuurlijk, Nemo.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Zoals toen ik een Dyson had gekocht in de webshop van de Bijenkorf, ik er twee bezorgd kreeg met één factuur, ik er eentje terugstuurde, en ik toen het bedrag weer teruggestort kreeg. had ik een gratis Dyson. Maar geweten he. Dus geld weer overgemaakt en als dankje kreeg ik een reep chocola.
Feeders daar bij de Bijenkorf.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Zoals toen ik een Dyson had gekocht in de webshop van de Bijenkorf, ik er twee bezorgd kreeg met één factuur, ik er eentje terugstuurde, en ik toen het bedrag weer teruggestort kreeg. had ik een gratis Dyson. Maar geweten he. Dus geld weer overgemaakt en als dankje kreeg ik een reep chocola.
Bij de Consumentenbond zitten ook wel een stelletje digibete senioren als ze niet eens het verschil tussen een desktop en laptop weten:quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nemo vindt dat een grote partij als Media Markt ook de lasten moeten dragen van haar fout. “Ik denk dat als dit tot een rechtszaak leidt, de rechter mij gelijk geeft.”
Tuurlijk niet, lul.
quote:De Consumentenbond twijfelt of Nemo zijn aankopen mag houden. "De consumenten die deze laptops hebben gekocht, moeten diep van binnen echt wel geweten hebben dat er iets niet klopte", zegt Gerard Spierenburg tegen Editie NL. "Het bestaat gewoon niet dat je een laptop van een paar duizend euro nu ineens voor minder dan 1 procent van de oorspronkelijke prijs kunt kopen."
Mja, Hongarije is ook nog aan het janken over het verdrag van Trianon, maar dat betekent toch niet dat WOI nog niet voorbij is? Japan heeft zich onvoorwaardelijk overgegeven.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Rusland en Japan zijn nog steeds aan het kutten over een paar eilandjes
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Hongarije is ook nog aan het janken over het verdrag van Trianon, maar dat betekent toch niet dat WOI nog niet voorbij is? Japan heeft zich onvoorwaardelijk overgegeven.
quote:A formal peace treaty between the Soviet Union (subsequently Russia) and Japan still has not been signed. The main stumbling block to improving relations between the Soviet Union and Japan in the post-war period has been the territorial dispute over the Kurils, which are known as the Northern Territories in Japan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Japan%E2%80%93Russia_relations
Haha niet weer doen dus.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar dan met twee e'squote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben jij bosbeatle? Ik ken jou ergens van maar kan niet meer plaatsen waarvan
Heeft Nederland niet laatst vrede getekend met een land waarmee het officieel al honderden jaren in oorlog was?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Hongarije is ook nog aan het janken over het verdrag van Trianon, maar dat betekent toch niet dat WOI nog niet voorbij is? Japan heeft zich onvoorwaardelijk overgegeven.
Engeland jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft Nederland niet laatst vrede getekend met een land waarmee het officieel al honderden jaren in oorlog was?
Bosbeetle, langharig hooggeleid tuigquote:
Verramsteindquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heb jij nou gedaan met je usericon..
Het was even zoeken, maar het is inderdaad alweer een tijdje geleden. Het gaat over de 335-jarige oorlog van 1651 tot 1986.quote:
Ik vind deze ook wel wat hebben, maar vind het niet bij jou passenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VerramsteindAl een paar dagen hoor. Zet hem zo wel weer terug
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel wat hebben, maar vind het niet bij jou passen
Bier okeequote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Leonos het volgende:
Ben er wel weer klaar mee, tijd voor bier en Gloomhaven!
En KPD topics?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Leonos het volgende:
Ben er wel weer klaar mee, tijd voor bier en Gloomhaven!
Dat idee heb ik afgaand zoals ik je ken via hier.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hoe kan je dat nou weer denken, je kent mij helemaal niet
Ziet er nice uit. Ik heb sinds kort photosynthesisquote:
Dat ziet er groen uitquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ziet er nice uit. Ik heb sinds kort photosynthesis
[ afbeelding ]
Ja best een tof mechanisme, de zon draait en boompjes staan in de zon en groeien. Als ze in de schaduw staan krijgen ze minder punten.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja best een tof mechanisme, de zon draait en boompjes staan in de zon en groeien. Als ze in de schaduw staan krijgen ze minder punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |