Pech danquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
neequote:Op woensdag 8 juli 2020 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun jij die niet gewoon ergens in een land komen waar ze goedkoper zijn waar je heen vaart?
Kom je nooit langs zo'n belastingontwijkend landje ofzoquote:
Meh beter een sigaretquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet een kiwi nu maar twijfel of ik die aan zal steken.
nope maar kan in mijn functie en de tijden dat wij soms maar binnen liggen toch al praktisch nergens de wal meer op.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom je nooit langs zo'n belastingontwijkend landje ofzo
Die reacties ook "ja dat had je kunnen verwachten"quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Feest![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)er-loopt-uit-de-hand
Kun je het ook niet bestellen en bij de havenmeester laten afleveren ofzo dat het dan voor je klaarligt als je er komt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope maar kan in mijn functie en de tijden dat wij soms maar binnen liggen toch al praktisch nergens de wal meer op.
daar hebben we agentschappen voor, maar je zou je verbazen over hoe onwelwillend die soms tegenover hun werk staan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het ook niet bestellen en bij de havenmeester laten afleveren ofzo dat het dan voor je klaarligt als je er komt?
Ook weer zo ja, zeker voor iets als een laptop is het wel prettig als dat gewoon zonder gezeik is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
maar dingen als computers in buitenland is gewoon kut. AZERTY toetsenbord bv. of allerhande andere stekkers etc. etc. gezeik met garantie.. allemaal geen zin in.
ik heb een Qwertz keyboard en gezeik met stekkers valt best meequote:Op woensdag 8 juli 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
maar dingen als computers in buitenland is gewoon kut. AZERTY toetsenbord bv. of allerhande andere stekkers etc. etc. gezeik met garantie.. allemaal geen zin in.
Good for youquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb een Qwertz keyboard en gezeik met stekkers valt best mee
yes want aangezien de hoofdmoot van wat ik tiep duits is, is qwertz wel handigquote:
Gaat wel weer voorbij, over een maandje beseffen ze zelf dat ze het bij zichzelf moet zoeken, de meeste negers vinden het veel stoerder en makkelijker om geld te verdienen als boef dan als hersenchirurg of astronaut, kun je wel lekker blaten en je eigen culturele kanker verbergen achter racisme maar zo is het maar zeker welquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die reacties ook "ja dat had je kunnen verwachten"![]()
Alsof de hersenloosheid van de deugpelotons de norm geworden is. HALLO? Nadenken
Had gehoopt op spetterpoep @UitStralingquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:13 schreef Bos81 het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7945005_d194870a
@:Bitterbal
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had gehoopt op spetterpoep @:Uitstraling
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had gehoopt op spetterpoep @:Uitstraling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |