quote:
Ja is gewoon de natuur hoor, bescherming tegen andere greybacks of dacht je dat alle vrouwen oceaan gaan op priegelige boekhouders met een Gazelle fiets en een lunchtrommeltje achterop?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar hoe zo'n hoofdje werkt bij dat meisje he?
Fixed. Het is geen kleuter he?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar hoe zo'n hoofd werkt bij die vrouw he?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent nu een Born Again Bitterbal
Gazelle is wel een goed merkquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is gewoon de natuur hoor, bescherming tegen andere greybacks of dacht je dat alle vrouwen oceaan gaan op priegelige boekhouders met een Gazelle fiets en een lunchtrommeltje achterop?
Inderdaad, ik ben ben helemaal gazelle fan nu ik m'n fiets hebquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ben helemaal gazelle fan nu ik m'n fiets heb
Ik had dus altijd andere merken en dit fietst ineens zo lekker. Super lichte fiets ook dus ik hoef bijna geen moeite te doen om vooruit te komenquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenIk had vroeger een Gazelle, nu een ander merk. Maar ik merk wel kwaliteitsverschil
lunchenquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Mja, met mijn b-merk moet ik wat harder trappenquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had dus altijd andere merken en dit fietst ineens zo lekker. Super lichte fiets ook dus ik hoef bijna geen moeite te doen om vooruit te komen
Mijn mtb is een Specialized wat een topmerk zou moeten zijn, Mijn racefiets een Stevens, die minder hoog aangeschreven is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had dus altijd andere merken en dit fietst ineens zo lekker. Super lichte fiets ook dus ik hoef bijna geen moeite te doen om vooruit te komen
Ik las corona fietsquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu een Cortina fiets, helemaal tevreden over
Vroeger had ik een Union fiets, die was ook superquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, met mijn b-merk moet ik wat harder trappenEn dan word je links en rechts ingehaald door bejaarden op hun e-fiets
Daarom houd ik het altijd bij max 3 bakkiesquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
Teveel koffie op, komt een beetje omhoog bweurken.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anderhalve meter naast je fiets lopen.
Lolquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anderhalve meter naast je fiets lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |