Ik zou er wat WD40 tussen smeren. Een busje of twee voor de zekerheidquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
hmm.. tijd voor een nieuwe laptop :p
e toets vervangen maar hij 'klikt' niet meer ofzo
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er wat WD40 tussen smeren. Een busje of twee voor de zekerheid
Dat nog, de meeste laptops kun je ook alleen het toetsenbord van vervangen. Stuk goedkoper.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]nee naja heb de klik wel terug nu.. maar goed. niet zoals t geweest is.. naja soit. is ook een niet origineel butterfly mechanisme haha
bij een MacBook? veel succesquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat nog, de meeste laptops kun je ook alleen het toetsenbord van vervangen. Stuk goedkoper.
Oh ik hoor in zo'n geval "meer dan 5"quote:
Zojuist opgehangenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik hoor in zo'n geval "meer dan 5"Zo van "hopelijk geef je het dan snel op"
Nee daar niet idd. Maar Macbooks zijn voor snowflakesquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar niet idd. Maar Macbooks zijn voor snowflakes![]()
Ik heb er ook eentje die het al 6 1/2 jaar best prima doet eigenlijk. Al heeft de toetsenbordverlichting het nooit gedaan.
En een beschuitje oude kaasquote:
Ik zit ook te twijfelen om een nieuwe, maar heb deze pas 4,5 jaarquote:
mijn vorige heeft het 6 jaar gedaan.. hoop deze ook nog 2 jaar te behouden eerlijk gezegd. nieuwe auto/telefoon heef hogere prioriteitquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen om een nieuwe, maar heb deze pas 4,5 jaar
Mijn vorige heeft het een goede 8 jaar volgehoudenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn vorige heeft het 6 jaar gedaan.. hoop deze ook nog 2 jaar te behouden eerlijk gezegd. nieuwe auto/telefoon heef hogere prioriteit
ah. mijn vorige kon je ook nog upgraden.. alleen RAM vervangen toen.. Maar voor wat ik er tegenwoordig 'maar' mee doe, heb ik geen krachtige machines meer nodig.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vorige heeft het een goede 8 jaar volgehoudenMaar dat was nog een model dat je kon upgraden dus is in de tussentijd wel een SSD en nieuw geheugen en zulks ingegaan. Was nog zo'n witte plastic
Samenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
UitStraling over een jaar met schone longen DE ster in Obese in Holland.
Zit nu ook eerder naar een Air dan een Pro te kijken, al is het alleen maar omdat die Air niet die debiele functiebalk heeft maar gewoon toetsenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. mijn vorige kon je ook nog upgraden.. alleen RAM vervangen toen.. Maar voor wat ik er tegenwoordig 'maar' mee doe, heb ik geen krachtige machines meer nodig.
draaide vroeger traktor pro enzo. maar goed, wellicht op termijn rekordbox
denk dat die longen niet zo snel terug roze worden hoor..quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
UitStraling over een jaar met schone longen DE ster in Obese in Holland.
functiebalkquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit nu ook eerder naar een Air dan een Pro te kijken, al is het alleen maar omdat die Air niet die debiele functiebalk heeft maar gewoon toetsen
Alsof je dat voorheen niet kon?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Samen![]()
Zou nu wel een heel varken op lusten
das echt een kwestie van gewenning eerlijk gezegdquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit nu ook eerder naar een Air dan een Pro te kijken, al is het alleen maar omdat die Air niet die debiele functiebalk heeft maar gewoon toetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |