dat werkt echt zo demotiverend als je ergens aan het ploeteren bent om een heuvel op te fietsen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, met mijn b-merk moet ik wat harder trappenEn dan word je links en rechts ingehaald door bejaarden op hun e-fiets
Over 480 delen heb je vast weer eens een kans.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
O sorry, werd gebeld dus was even afgeleid
Ja, dat vind ik ook kut. Maar ook wel als ik word ingehaald door mensen op een fiets die blijkbaar lichter trapt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
maar wat ik aan het typen was:
[..]
dat werkt echt zo demotiverend als je ergens aan het ploeteren bent om een heuvel op te fietsen.
Door andere fietsers ingehaald worden heb ik geen moeite mee, die mensen hebben gewoon een betere condintie en/of minder kilo's dan ik.
Maar als er dan zo'n oude taart op een e-bike langs komt zonder moeite te doen dan voelt dat toch een beetje frustrerend.
Ga je 479 delen lapo hunten?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over 480 delen heb je vast weer eens een kans.
nja, de meeste mensen die mij inhalen zijn fysiek wel duidelijk in betere staatquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook kut. Maar ook wel als ik word ingehaald door mensen op een fiets die blijkbaar lichter trapt.
Die kijk ik altijd aan zo van:quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
maar wat ik aan het typen was:
[..]
dat werkt echt zo demotiverend als je ergens aan het ploeteren bent om een heuvel op te fietsen.
Door andere fietsers ingehaald worden heb ik geen moeite mee, die mensen hebben gewoon een betere condintie en/of minder kilo's dan ik.
Maar als er dan zo'n oude taart op een e-bike langs komt zonder moeite te doen dan voelt dat toch een beetje frustrerend.
veel van die mensen zouden zelf ook niet meer in staat zijn om daar op te fietsen. Al helemaal niet op die snelheid.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kijk ik altijd aan zo van:niet zelf kunnen fietsen..
Met zijn allen dat fossiel helemaal kapot stampen in de bosjes, wielrenners zijn de keizers van de straat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de meeste mensen die mij inhalen zijn fysiek wel duidelijk in betere staat
maar laatst reed ik door het Vijlenerbos omhoog met nog meerdere wielrenners om me heen en daar kwam dan zo'n veenlijk op een peledec langs met nog 6 versnellingen over en je zag iedereen gewoon zuchten
Dat zijn nu de meest gevaarlijke weggebruikers op het moment, al die lijken die de E-fiets hebben gevonden......quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de meeste mensen die mij inhalen zijn fysiek wel duidelijk in betere staat
maar laatst reed ik door het Vijlenerbos omhoog met nog meerdere wielrenners om me heen en daar kwam dan zo'n veenlijk op een peledec langs met nog 6 versnellingen over en je zag iedereen gewoon zuchten
quote:
Klap ervan gehad ?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
naar de molen geweest. nu genoteitjes bakken
er is meer 1 categorie nog gevaarlijk en nog vele malen irritanter: de huurscooter!quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
Dat zijn nu de meest gevaarlijke weggebruikers op het moment, al die lijken die de E-fiets hebben gevonden......
Totaal geen stuurcontrole/ weginzicht .....
ik zal even dat je geiteneitjes ging bakkenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
naar de molen geweest. nu genoteitjes bakken
Die kunnen er ook niet mee overweg iddquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is meer 1 categorie nog gevaarlijk en nog vele malen irritanter: de huurscooter!
En dat voor een kreupele invalide ouwe ventquote:
Met een windmolen?quote:
Blufquote:
Zegt veel over mij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
En dat voor een kreupele invalide ouwe vent
Een molen die windjes laatquote:
Ik zwijg maar evenquote:
Losse handjesquote:
Hoop het niet voor haagsquote:
Smakelijkquote:
Nee man wielrenners zijn ongedierte.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn allen dat fossiel helemaal kapot stampen in de bosjes, wielrenners zijn de keizers van de straat.
voor sommige mensen welquote:
Ja en bakkers ga spruitjes telen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Net als die boeren met hun kutprotesten. Nou weten we het wel. Hup aan het werk, brood maken
En groentemannen ga graan maaienquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en bakkers ga spruitjes telen.
Straaljagerpiloten, kappen met dat gestaak en gewauwel en ga open hartoperaties uitvoeren godverdomme.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En groentemannen ga graan maaienAllemaal aan het werk, huppekee
Wat zou je tegen je collega-neurologen zeggen? Dat ze kapotte schoenen moeten gaan repareren waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straaljagerpiloten, kappen met dat gestaak en gewauwel en ga open hartoperaties uitvoeren godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |