Losse handjesquote:
Hoop het niet voor haagsquote:
Smakelijkquote:
Nee man wielrenners zijn ongedierte.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn allen dat fossiel helemaal kapot stampen in de bosjes, wielrenners zijn de keizers van de straat.
quote:
Ja en bakkers ga spruitjes telen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Net als die boeren met hun kutprotesten. Nou weten we het wel. Hup aan het werk, brood maken
En groentemannen ga graan maaienquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en bakkers ga spruitjes telen.
Straaljagerpiloten, kappen met dat gestaak en gewauwel en ga open hartoperaties uitvoeren godverdomme.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En groentemannen ga graan maaienAllemaal aan het werk, huppekee
Wat zou je tegen je collega-neurologen zeggen? Dat ze kapotte schoenen moeten gaan repareren waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straaljagerpiloten, kappen met dat gestaak en gewauwel en ga open hartoperaties uitvoeren godverdomme.
Ik zou er wat WD40 tussen smeren. Een busje of twee voor de zekerheidquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
hmm.. tijd voor een nieuwe laptop :p
e toets vervangen maar hij 'klikt' niet meer ofzo
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er wat WD40 tussen smeren. Een busje of twee voor de zekerheid
Dat nog, de meeste laptops kun je ook alleen het toetsenbord van vervangen. Stuk goedkoper.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]nee naja heb de klik wel terug nu.. maar goed. niet zoals t geweest is.. naja soit. is ook een niet origineel butterfly mechanisme haha
bij een MacBook? veel succesquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat nog, de meeste laptops kun je ook alleen het toetsenbord van vervangen. Stuk goedkoper.
Oh ik hoor in zo'n geval "meer dan 5"quote:
Zojuist opgehangenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik hoor in zo'n geval "meer dan 5"Zo van "hopelijk geef je het dan snel op"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |