quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had gehoopt op spetterpoep @:Uitstraling
Ieder zo z'n fetisjquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
speciaal voor uitstraling die van poepende vrouwen houdt
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had gehoopt op spetterpoep @:Uitstraling
Ik vond bij thuiskomst een stapeltje Oostenrijks Notgeld op de matquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Mensen die boos worden als je ze mentioned
@gianni61
dit klinkt heel vunzigquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond bij thuiskomst een stapeltje Oostenrijks Notgeld op de matDaar ga ik nu even mee spelen
smakelijkquote:
maar je kunt het ook niet uitzettenquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Mensen die boos worden als je ze mentioned
Gianni.
Voor jou klinken een speldenkussen en een punnikpop nog vunzig. Zo zie je maar wat vertraagde aflossing met een zeeman doetquote:
je kan het wel uitzetten?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je kunt het ook niet uitzetten
Ik was gisteren al dolgelukkig dat ik de optie had gevonden om mijn voicemail uit te zetten
ik ben so far steeds op tijd afgelostquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou klinken een speldenkussen en een punnikpop nog vunzig. Zo zie je maar wat vertraagde aflossing met een zeeman doet
Je kunt het prima uitzetten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je kunt het ook niet uitzetten
Ik was gisteren al dolgelukkig dat ik de optie had gevonden om mijn voicemail uit te zetten
ja ga je 75.000 stappen lopen ja?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vanavond bootcamp. Morgen ben ik (half)dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |