Ben wel benieuwd in hoeverre alles weer open is in Boedapestquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang ik het maar niet ben, wil graag zonder blauw oog op vakantie
oeh jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om iemand op zijn bek te rammen
Net een onbeschofte klant via de telefoon. Kon hem wel door de lijn heen slepen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, Haagsie?
Oeh lekker. steek er maar 1 op jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bedoel ik. Op dit moment sta ik op punt van beginnen met roken.
O ja, irritant is dat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een onbeschofte klant via de telefoon. Kon hem wel door de lijn heen slepen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd in hoeverre alles weer open is in BoedapestHad je nog wat aan dat topic?
Ik ben nieuwsgierig naar je lijstjequote:Op woensdag 8 juli 2020 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben een lijstje aan het maken van dingen die ik graag wil doen daar. Het meeste lijkt open als ik hier kijk: https://reopen.europa.eu/en/map/HUN
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam langs een huis in Bad BentheimIk denk dat er daar ook eentje gestopt was
Maandag was er dit te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog genoeg over voor het hek aan de overkant van de straat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende dag was het weer weg@:bitterbal
Creatief welquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam langs een huis in Bad BentheimIk denk dat er daar ook eentje gestopt was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot nu toe op m'n lijstje:quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar je lijstje
Haha flink gerookt welquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |