quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maarmaar, het was met free shipping!
Mja dat wel waarschijnlijk, maar vind het prijs/kwaliteit verschil tussen de Air en Pro zo groot geworden. Vroeger was die Air gewoon een simpel dingetje maar tegenwoordig al bijna krachtiger dan een Pro van vorig jaar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das echt een kwestie van gewenning eerlijk gezegd
hmm ja das waar.. maar de duurste air is net zo duur als de goedkoopste proquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dat wel waarschijnlijk, maar vind het prijs/kwaliteit verschil tussen de Air en Pro zo groot geworden. Vroeger was die Air gewoon een simpel dingetje maar tegenwoordig al bijna krachtiger dan een Pro van vorig jaar.
Alleen maar omdat het extra lampjes zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vind dat wel een vette feature
Ligt er ook aan waar je hem koopt, bij Amazon is deze Air vrij goedkoop bijvoorbeeld https://tweakers.net/pric(...)b-qwerty-zilver.htmlquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja das waar.. maar de duurste air is net zo duur als de goedkoopste pro
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het extra lampjes zijn.
er op klikken en dan ff refreshen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik erop klik zie ik 403 forbidden
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het extra lampjes zijn.
wellichtquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je hem koopt, bij Amazon is deze Air vrij goedkoop bijvoorbeeld https://tweakers.net/pric(...)b-qwerty-zilver.html
Jawel dat zou je nog verbazen, die zijn vrij snel weer "schoon", echter gedane schade neemt geen ommekeer en als er een celletje in de war is geraakt van de teer en andere schadelijke stoffen dan meld die zich over een tijdje echt wel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat die longen niet zo snel terug roze worden hoor..
Werkt nog niet. Moet ik ook nog door drie brandende hoepels springen met een pauweveer in m'n kont? Zorg gewoon dat je plaatjes werken manquote:
ja dat wil ik eigenlijk wel eens zienquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werkt nog niet. Moet ik ook nog door drie brandende hoepels springen met een pauweveer in m'n kont? Zorg gewoon dat je plaatjes werken man
Eerst garanderen dat je hoerige kutplaatje dan werktquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat wil ik eigenlijk wel eens zien
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst garanderen dat je hoerige kutplaatje dan werkt
Kun jij die niet gewoon ergens in een land komen waar ze goedkoper zijn waar je heen vaart?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wellichtik kijk alleen in de apple store nu ff snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |