Ok! Dankjewel voor de tipquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, Király moet je snel van je lijstje schrappen.Beter ga je naar het Rudas. Moet je wel in het weekend, want alleen dan is het Turkse bad voor mannen+vrouwen. Andere dagen is het gescheiden. En dan kun je ook gebruik maken van de nieuwe wellness met rooftop pool!
De Duitsers hebben zich twee keer onvoorwaardelijk overgegeven, één keer voor de Russen en één keer voor de Amerikanen, Fransen en Britten. Dat lijkt me redelijk voorbij. Bedoel je niet de Koreaanse oorlog?quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien is WOII nog niet eens voorbij
k kom daar nu op terug namens de Duitsersquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Duitsers hebben zich twee keer onvoorwaardelijk overgegeven, één keer voor de Russen en één keer voor de Amerikanen, Fransen en Britten. Dat lijkt me redelijk voorbij. Bedoel je niet de Koreaanse oorlog?
Helaas Bitterdolfquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k kom daar nu op terug namens de Duitsers
Scotland declares war on Germany.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k kom daar nu op terug namens de Duitsers
Niet gekliktquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/binnen(...)luis-sluis~a822f7ef/
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scotland declares war on Germany.
Budastan joins in!quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scotland declares war on Germany.
We sturen gewoon een bommenwerper met pakjes sigaretten, Kriegje III ist gewonnenquote:
zijn van die blusvliegtuigen met gloeiend hete soep en ook nog bommenwerpers die gehaktbommem laten vallenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet niet of gooien met kommen tomatensoep je de overwinning gaat bezorgen
Das vals spelenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We sturen gewoon een bommenwerper met pakjes sigaretten, Kriegje III ist gewonnen
jeetje, je zou maar zo'n kokend hete zak soep over je heen gedumpt krijgenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn van die blusvliegtuigen met gloeiend hete soep en ook nog bommenwerpers die gehaktbommem laten vallen
Gehaktbommenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn van die blusvliegtuigen met gloeiend hete soep en ook nog bommenwerpers die gehaktbommem laten vallen
dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, je zou maar zo'n kokend hete zak soep over je heen gedumpt krijgen
kijk hier maar naarquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van het amateurisme van sommige van mijn collega's. Er gaat zo ongelooflijk veel mis steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |