quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam langs een huis in Bad BentheimIk denk dat er daar ook eentje gestopt was
Maandag was er dit te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog genoeg over voor het hek aan de overkant van de straat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende dag was het weer weg@:bitterbal
Tering daar hangt een tussenwoningquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam langs een huis in Bad BentheimIk denk dat er daar ook eentje gestopt was
Maandag was er dit te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog genoeg over voor het hek aan de overkant van de straat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende dag was het weer weg@:bitterbal
Ja die lopen mentaal vijftig jaar achter daarquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier in Bayern rookt bijna iedereen nog, ook overal asbakken en de bekende sigarettenautomaten in elk dorp. Maar
Iets van 40-45 jaar ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die lopen mentaal vijftig jaar achter daar
O, Király moet je snel van je lijstje schrappen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot nu toe op m'n lijstje:
Széchenyi bath
Király thermal bath
Tropicarium-Oceanarium
Ruin pubs
Memento park
Beetje door de stad heen e-scooteren
Goulash eten
Maar we gaan zondag even plannen.
Ook sexwerkers hebben het moeilijk.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Rugpijn... vast van al dat thuiswerken op de bank.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk de oorlog erbij halen bossie?
Technisch gezien is WOII nog niet eens voorbijquote:
Ok! Dankjewel voor de tipquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, Király moet je snel van je lijstje schrappen.Beter ga je naar het Rudas. Moet je wel in het weekend, want alleen dan is het Turkse bad voor mannen+vrouwen. Andere dagen is het gescheiden. En dan kun je ook gebruik maken van de nieuwe wellness met rooftop pool!
De Duitsers hebben zich twee keer onvoorwaardelijk overgegeven, één keer voor de Russen en één keer voor de Amerikanen, Fransen en Britten. Dat lijkt me redelijk voorbij. Bedoel je niet de Koreaanse oorlog?quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien is WOII nog niet eens voorbij
k kom daar nu op terug namens de Duitsersquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Duitsers hebben zich twee keer onvoorwaardelijk overgegeven, één keer voor de Russen en één keer voor de Amerikanen, Fransen en Britten. Dat lijkt me redelijk voorbij. Bedoel je niet de Koreaanse oorlog?
Helaas Bitterdolfquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k kom daar nu op terug namens de Duitsers
Scotland declares war on Germany.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k kom daar nu op terug namens de Duitsers
Niet gekliktquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/binnen(...)luis-sluis~a822f7ef/
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scotland declares war on Germany.
Budastan joins in!quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scotland declares war on Germany.
We sturen gewoon een bommenwerper met pakjes sigaretten, Kriegje III ist gewonnenquote:
zijn van die blusvliegtuigen met gloeiend hete soep en ook nog bommenwerpers die gehaktbommem laten vallenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet niet of gooien met kommen tomatensoep je de overwinning gaat bezorgen
Das vals spelenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We sturen gewoon een bommenwerper met pakjes sigaretten, Kriegje III ist gewonnen
jeetje, je zou maar zo'n kokend hete zak soep over je heen gedumpt krijgenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn van die blusvliegtuigen met gloeiend hete soep en ook nog bommenwerpers die gehaktbommem laten vallen
Gehaktbommenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn van die blusvliegtuigen met gloeiend hete soep en ook nog bommenwerpers die gehaktbommem laten vallen
dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, je zou maar zo'n kokend hete zak soep over je heen gedumpt krijgen
kijk hier maar naarquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van het amateurisme van sommige van mijn collega's. Er gaat zo ongelooflijk veel mis steeds
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk hier maar naar
https://9gag.com/gag/a0NN5yn
Lekker hequote:Op woensdag 8 juli 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
k vind deze dag echt belachelijk lang duren
vertel meerquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens wat lekkers in de airfryer kieperen
Nee Rusland en Japan zijn nog steeds aan het kutten over een paar eilandjesquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Duitsers hebben zich twee keer onvoorwaardelijk overgegeven, één keer voor de Russen en één keer voor de Amerikanen, Fransen en Britten. Dat lijkt me redelijk voorbij. Bedoel je niet de Koreaanse oorlog?
De Archipel van Duizend Eilandenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Rusland en Japan zijn nog steeds aan het kutten over een paar eilandjes
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
krijg ook wel trek ja.
portie Marlboro ofzo
Ziet er ook een beetje uit alsof die te lang in een vissenkom heeft gezeten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)markt-computer-apple
'ik kocht 3 iMacs en een half uur later ontdekte ik de fout'
natuurlijk, Nemo.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
krijg ook wel trek ja.
portie kibbeling ofzo
wtfquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er ook een beetje uit alsof die te lang in een vissenkom heeft gezeten.
Welke werkgever?quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van het amateurisme van sommige van mijn collega's. Er gaat zo ongelooflijk veel mis steeds
Nemo vindt dat een grote partij als Media Markt ook de lasten moeten dragen van haar fout. “Ik denk dat als dit tot een rechtszaak leidt, de rechter mij gelijk geeft.”quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)markt-computer-apple
'ik kocht 3 iMacs en een half uur later ontdekte ik de fout'
natuurlijk, Nemo.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Zoals toen ik een Dyson had gekocht in de webshop van de Bijenkorf, ik er twee bezorgd kreeg met één factuur, ik er eentje terugstuurde, en ik toen het bedrag weer teruggestort kreeg. had ik een gratis Dyson. Maar geweten he. Dus geld weer overgemaakt en als dankje kreeg ik een reep chocola.
Feeders daar bij de Bijenkorf.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Zoals toen ik een Dyson had gekocht in de webshop van de Bijenkorf, ik er twee bezorgd kreeg met één factuur, ik er eentje terugstuurde, en ik toen het bedrag weer teruggestort kreeg. had ik een gratis Dyson. Maar geweten he. Dus geld weer overgemaakt en als dankje kreeg ik een reep chocola.
Bij de Consumentenbond zitten ook wel een stelletje digibete senioren als ze niet eens het verschil tussen een desktop en laptop weten:quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nemo vindt dat een grote partij als Media Markt ook de lasten moeten dragen van haar fout. “Ik denk dat als dit tot een rechtszaak leidt, de rechter mij gelijk geeft.”
Tuurlijk niet, lul.
quote:De Consumentenbond twijfelt of Nemo zijn aankopen mag houden. "De consumenten die deze laptops hebben gekocht, moeten diep van binnen echt wel geweten hebben dat er iets niet klopte", zegt Gerard Spierenburg tegen Editie NL. "Het bestaat gewoon niet dat je een laptop van een paar duizend euro nu ineens voor minder dan 1 procent van de oorspronkelijke prijs kunt kopen."
Mja, Hongarije is ook nog aan het janken over het verdrag van Trianon, maar dat betekent toch niet dat WOI nog niet voorbij is? Japan heeft zich onvoorwaardelijk overgegeven.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Rusland en Japan zijn nog steeds aan het kutten over een paar eilandjes
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Hongarije is ook nog aan het janken over het verdrag van Trianon, maar dat betekent toch niet dat WOI nog niet voorbij is? Japan heeft zich onvoorwaardelijk overgegeven.
quote:A formal peace treaty between the Soviet Union (subsequently Russia) and Japan still has not been signed. The main stumbling block to improving relations between the Soviet Union and Japan in the post-war period has been the territorial dispute over the Kurils, which are known as the Northern Territories in Japan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Japan%E2%80%93Russia_relations
Haha niet weer doen dus.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar dan met twee e'squote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben jij bosbeatle? Ik ken jou ergens van maar kan niet meer plaatsen waarvan
Heeft Nederland niet laatst vrede getekend met een land waarmee het officieel al honderden jaren in oorlog was?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, Hongarije is ook nog aan het janken over het verdrag van Trianon, maar dat betekent toch niet dat WOI nog niet voorbij is? Japan heeft zich onvoorwaardelijk overgegeven.
Engeland jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft Nederland niet laatst vrede getekend met een land waarmee het officieel al honderden jaren in oorlog was?
Bosbeetle, langharig hooggeleid tuigquote:
Verramsteindquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heb jij nou gedaan met je usericon..
Het was even zoeken, maar het is inderdaad alweer een tijdje geleden. Het gaat over de 335-jarige oorlog van 1651 tot 1986.quote:
Ik vind deze ook wel wat hebben, maar vind het niet bij jou passenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VerramsteindAl een paar dagen hoor. Zet hem zo wel weer terug
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel wat hebben, maar vind het niet bij jou passen
Bier okeequote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Leonos het volgende:
Ben er wel weer klaar mee, tijd voor bier en Gloomhaven!
En KPD topics?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Leonos het volgende:
Ben er wel weer klaar mee, tijd voor bier en Gloomhaven!
Ok ik doe ook ff meequote:
Dat idee heb ik afgaand zoals ik je ken via hier.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hoe kan je dat nou weer denken, je kent mij helemaal niet
Ziet er nice uit. Ik heb sinds kort photosynthesisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |