Is dat pa en ma?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie timing hè?En gelijk je eerste twee woordjes Hongaars in de TT.
Terwijl schoonouders meestal wel een van de leukste cadeautjes van het leven zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
In dat deel van Europa moet je na 2 dates al naar di Mama.
jij bent natuurlijk de ideale schoonzoonquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl schoonouders meestal wel een van de leukste cadeautjes van het leven zijn
Nou ik had inderdaad best altijd leuke schoonoudersquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl schoonouders meestal wel een van de leukste cadeautjes van het leven zijn
Even heeeel goed nadenken, nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk de ideale schoonzoon
Ja, volgens mij echt iets voor jouquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa ik heb meestal niet zo'n leuke, van alles wat eigenlijk, steeds heel anders, van dood en doodsaai tot feestende schoonmoeders op tafel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik had inderdaad best altijd leuke schoonouders
Als kind alleen met het vliegtuig?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb overigens altijd van die schoonouders gehad die hun dorp nauwelijks uitkwanen, terwijl ik al van kinds af aan alleen met het vliegtuig naar m'n ouders ging. De verschillen waren echt gigantischMaar wel gezellige mensen
Als unaccompanied minor, met zo'n ding om je nek en een personeelslid aan je hand. Hoewel ik in Atlanta een keer alleen ben gelatenquote:
Jawel maar juist daarom zie ik haar moeder dus redelijk vaak, ze schijft kinderboeken zonder humor, ik heb daar wel eens tegen gezegd dat ze beter streekromans uit de tijd van Kniertje kan gaan schrijvenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huidige? Deed jij niet je buurvrouw zo nu en dan tijdens corona?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als unaccompanied minor, met zo'n ding om je nek en een personeelslid aan je hand. Hoewel ik in Atlanta een keer alleen ben gelaten
Waarom geen boek gebasseerd op jouw leven? Wat ik hier zo lees, zit daar best een bestseller in..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar juist daarom zie ik haar moeder dus redelijk vaak, ze schijft kinderboeken zonder humor, ik heb daar wel eens tegen gezegd dat ze beter streekromans uit de tijd van Kniertje kan gaan schrijven
Soort van kruising tussen een biografie en erotische verhalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen boek gebasseerd op jouw leven? Wat ik hier zo lees, zit daar best een bestseller in..
Zou kunnen maar dan liever eerst mijn ouders uit de tijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen boek gebasseerd op jouw leven? Wat ik hier zo lees, zit daar best een bestseller in..
Rooie UitStralingquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van kruising tussen een biografie en erotische verhalen.
Oh ja geen fictie he. Het is wel allemaal waar natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van kruising tussen een biographie en erotische verhalen.
Ik heb het niet zo op erotiek. levert echter wel mooie en vreemde verhalen op.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van kruising tussen een biografie en erotische verhalen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Frantic hoe waren de grote bloemkolen overgoten met kaassaus? Nu we het toch over US z'n leven hebben.
Saus over groenten is voor kleine kindjes die geen groenten lustenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Frantic hoe waren de grote bloemkolen overgoten met kaassaus? Nu we het toch over US z'n leven hebben.
was dat maar zoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat de strijker surfer rechtsonder?
Ah bah joh goorlapquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
ja klopt als je stopt met roken gaat je conditie vooruitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt te snel zegt je app en dat is ongezond.
of de resterende stappen te langzaam?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt te snel zegt je app en dat is ongezond.
nee was altijd een snelle loper, ook met peukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt als je stopt met roken gaat je conditie vooruit
Choo Choo motherfuckerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was altijd een snelle loper, ook met peuk
truste flesgodquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, ik heb mijn tas ook al bijna weer ingepakt, voor zo ver mogelijk. Nog even een kwartiertje uit het raam staren en dan naar bedje
Wat ga jij vroeg zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, ik heb mijn tas ook al bijna weer ingepakt, voor zo ver mogelijk. Nog even een kwartiertje uit het raam staren en dan naar bedje
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh heerlijk, rolluiken, dan sliep ik altijd 2u langerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
Maar moet ff de rolluiken een kuthaar open laten. dan sta ik niet zo verrot op
ik sta dan zo verrot op als die op standje pot dicht staan.. en dan voer ik de hele dag geen flikker uit..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh heerlijk, rolluiken, dan sliep ik altijd 2u langer![]()
Bijna 3000 stappen te snel zegt ie.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of de resterende stappen te langzaam?
ouwe lul aan het worden ikkequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna 3000 stappen te snel zegt ie.
Lange benen
ja dachten we allemaalquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
"Een zus van Donald Trump, oud-rechter Maryanne Trump Barry, zei eerder dat ze niet kon geloven dat haar broer Donaldje president zou worden: ,,Hij is een clown, totaal onmogelijk"
Niks is onmogelijk in 'Murica!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
"Een zus van Donald Trump, oud-rechter Maryanne Trump Barry, zei eerder dat ze niet kon geloven dat haar broer Donaldje president zou worden: ,,Hij is een clown, totaal onmogelijk"
En volgens mij zijn niet alle fietskilometers geteld. Woon werk verkeer is al 6km enkele reis. En ik heb die route vandaag 4 keer afgelegd...quote:
Inderdaad, ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ouwe lul aan het worden ikke![]()
En ik niet alleen trouwens
Maar hoe dat zo? Zat jij in NL op een kostschool en waren je ouders diplomaten?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als unaccompanied minor, met zo'n ding om je nek en een personeelslid aan je hand. Hoewel ik in Atlanta een keer alleen ben gelaten
Ik zit nu een zak chips weg te kanen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus jij moet toch wat eten op een dag om die calorieën weer aan te vullen, of niet?
dat zat ik ook net te bedenkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus jij moet toch wat eten op een dag om die calorieën weer aan te vullen, of niet?
Nee, het verhaal was veel en veel saaierquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar hoe dat zo? Zat jij in NL op een kostschool en waren je ouders diplomaten?
Ik fantaseer er zo een mooie thriller van hoor.
Waarom is dat niet doorgegaan??quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Mijn vader heeft mij bijna naar kostschool gestuurd
Hoe dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, het verhaal was veel en veel saaierMaar had best de hoofdrol in een thriller willen hebben
Die hebben wel wat hè, diplomatendochters.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar hoe dat zo? Zat jij in NL op een kostschool en waren je ouders diplomaten?
Ik fantaseer er zo een mooie thriller van hoor.
Was ie zo erg klaar met je?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Jazeker, die ene wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben wel wat hè, diplomatendochters.
Zo'n stuiternonquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
M'n vader en bonusmoeder (stiefmoeder) woonden altijd in het buitenland.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe dan?
(Ben verder niet nieuwschierig)
Trouwens hier in Bavaria heb je de relaxte pretparken ooit, nergens een rij, niet duur en altijd een groot groenveld met zwembad en ligbanken voor tussendoor.
(Wel nek verbrand)
Oh en jij bij je echte moeder in NL?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n vader en bonusmoeder (stiefmoeder) woonden altijd in het buitenland.
Ja. Dus geen thriller helaasquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh en jij bij je echte moeder in NL?
Hoelang zijn je ouders nu eigenlijk overleden??quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo rond 12 geloof ik. Hij had beter stiefmonster naar een heropvoedingskamp kunnen sturen
Nee alleen mijn vader, mijn moeder leeft nog.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoelang zijn je ouders nu eigenlijk overleden??![]()
Daar kan ik niks over zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vader voor MI5 werkt(e) dan kan het alsnog
OH ik dacht dat die ook al kassiewijlen was...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alleen mijn vader, mijn moeder leeft nog.
Ze is de stiekeme dochter van James Bond.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vader voor MI5 werkt(e) dan kan het alsnog
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH ik dacht dat die ook al kassiewijlen was...![]()
![]()
Oh okee.quote:
Zo'n secret agent zou met mijn radar en social skillz zo door de mand vallenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is de stiekeme dochter van James Bond.
Dat is MI6quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is de stiekeme dochter van James Bond.
Das wel al een tijdjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh okee.
Mijn moeder is volgende week vrijdag al 14 jaar dood. Damn wat gaat dat snel![]()
Nou inderdaad. Ik denk nog steeds dat m'n moeder pas kort geleden overleden is, maar is alweer 1.5 jaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh okee.
Mijn moeder is volgende week vrijdag al 14 jaar dood. Damn wat gaat dat snel![]()
Ja, zeker. Ik woonde ook nog thuis toen..quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik denk nog steeds dat m'n moeder pas kort geleden overleden is, maar is alweer 1.5 jaar.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar waterquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:04 schreef Modus het volgende:
Nieuwe foute man voor @:bitterbal gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur je nu een selfie naar @bitterball: ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:04 schreef Modus het volgende:
Nieuwe foute man voor @:bitterbal gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Oke weten jullie nog dat mijn laptoptoetsenbord beetje gek deed? Nou iemand heeft dat ding helemaal kapot gemaakt en ik mag zelf maar kijken hoe ik dit nu ga oplossen. Wat een leuke vrienden heb ik toch.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Oke weten jullie nog dat mijn laptoptoetsenbord beetje gek deed?
quote:Nou iemand heeft dat ding helemaal kapot gemaakt en ik mag zelf maar kijken hoe ik dit nu ga oplossen. Wat een leuke vrienden heb ik toch.
Oh en iedereen die zegt dat dit niet kan mag op de brandstapel zei hij vanavond ook nog.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
de fuck
wd40 in een computer.
gewoon.. de fuck
Jezus, das echt klotequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Oke hij heeft er WD-40 ingedaan, ja ook dom van mij maar hij zei dat hij met computers heeft gewerkt enz en ik heb er gewoon 0 verstand van. Naja nu werkt toetsenbord dus vrijwel helemaal niet meer en mijn laptop ligt uit elkaar om te drogen want onderdelen van binnen zaten er ook helemaal onder. Kan oprecht wel janken (oke heb ik al paar keer gedaan vandaag).
Kreeg net ook berichtje: Ja het was misschien nog te maken, nu niet meer. Ik ga het niet betalen voor je.
nou, dan begint ie maar vast flink hout te hakken..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en iedereen die zegt dat dit niet kan mag op de brandstapel zei hij vanavond ook nog.![]()
Dat mannetje is zwakzinnig johquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en iedereen die zegt dat dit niet kan mag op de brandstapel zei hij vanavond ook nog.![]()
Friends -1quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Oke hij heeft er WD-40 ingedaan, ja ook dom van mij maar hij zei dat hij met computers heeft gewerkt enz en ik heb er gewoon 0 verstand van. Naja nu werkt toetsenbord dus vrijwel helemaal niet meer en mijn laptop ligt uit elkaar om te drogen want onderdelen van binnen zaten er ook helemaal onder. Kan oprecht wel janken (oke heb ik al paar keer gedaan vandaag).
Kreeg net ook berichtje: Ja het was misschien nog te maken, nu niet meer. Ik ga het niet betalen voor je.
Ik heb vanmiddag oprecht echt een half uur lopen janken en vanavond ook eigenlijk. Tranen staan mij nu ook in de ogen.. Ook om wat hij zegt.quote:
Ja maar mijn laptop ligt op mijn werk nu, daar is iemand vandaag speciaal naar toegekomen op zijn vrije dag om dat ding helemaal te demonteren. Alles ligt nu te drogen schijnbaar (ben nog niet bij mijn laptop weer geweest want was de hele middag op pad weer). Laptop zelf is nog te redden gelukkig maar toetsenbord is compleet naar de tering.quote:
en dan komt de laptop fee van coolblue met een nieuwequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Als mijn laptop stuk is zet ik hem altijd een nachtje in het kippenhok met een stukje appel
ok. als je merk en type laptop hebt kan je wss wel een nieuw toetsenbord vinden op de webzquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar mijn laptop ligt op mijn werk nu, daar is iemand vandaag speciaal naar toegekomen op zijn vrije dag om dat ding helemaal te demonteren. Alles ligt nu te drogen schijnbaar (ben nog niet bij mijn laptop weer geweest want was de hele middag op pad weer). Laptop zelf is nog te redden gelukkig maar toetsenbord is compleet naar de tering.
Wat een paardenlul.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan komt de laptop fee van coolblue met een nieuwe
Ja 55 euro.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ok. als je merk en type laptop hebt kan je wss wel een nieuw toetsenbord vinden op de webz
geez..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Ja zal best maar ik heb ook geen dikke bankrekening ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koopje voor een laptop toetsenbord tbh
Friemelquote:
Mijn laptop werkt nog wel.. Hij is op tijd uit elkaar gehaald maar toetsenbord is wel kapot nu.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
geez..
1 ding: je data is zeer waarschijnlijk (ik ga niet zeker zeggen; te gevaarlijk) hopelijk nog wel veilig
ik zou haast zeggen, ik wil best data enzo eraf halen, maar daarmee heb je nog geen werkende laptop
Ik vind het maar een vaag verhaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
wat minder mobiel maar: los USB toetsenbord kopen en daarmee even doen ?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn laptop werkt nog wel.. Hij is op tijd uit elkaar gehaald maar toetsenbord is wel kapot nu.
Heb je hem in zijn ballen getrapt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zal best maar ik heb ook geen dikke bankrekening ofzo.
Ja heb weinig keuze vrees ik. Maar ja ik vind zijn reactie gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
wat minder mobiel maar: los USB toetsenbord kopen en daarmee even doen ?
ja dat is is echt belachelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb weinig keuze vrees ik. Maar ja ik vind zijn reactie gewoon gemeen.
En wil ook geen ruzie maken want dan zie ik mijn vorige kat nooit weer want die woont nu bij hem.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Oke weten jullie nog dat mijn laptoptoetsenbord beetje gek deed? Nou iemand heeft dat ding helemaal kapot gemaakt en ik mag zelf maar kijken hoe ik dit nu ga oplossen. Wat een leuke vrienden heb ik toch.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even ter compensatie speciaal voor jou[ afbeelding ]
Gemeen?, totally not donequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb weinig keuze vrees ik. Maar ja ik vind zijn reactie gewoon gemeen.
Ja is/was.. ik moet nog even goed nadenken welke van de 2 het nu is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lees het nu
En das een vriend van je?
Wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En wil ook geen ruzie maken want dan zie ik mijn vorige kat nooit weer want die woont nu bij hem.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is/was.. ik moet nog even goed nadenken welke van de 2 het nu is.
Grote jongenquote:
Ik had een kat maar die woont nu bij hem want betere plek voor haar om naar buiten te gaan enz.quote:
is het een ex?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had een kat maar die woont nu bij hem want betere plek voor haar om naar buiten te gaan enz.
Ja maar hij was ook al niet helemaal meer in orde zegt hij dan. Wtf dude dat was gewoon te fixen door dat ding open te halen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Iets slopen en dan nog zeggen dat die het niet gaat betalen
Heeft geen van beide aansprakelijkheidsverzekering?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar hij was ook al niet helemaal meer in orde zegt hij dan. Wtf dude dat was gewoon te fixen door dat ding open te halen.Nu doen heel veel letters het ineens niet meer.
Allebei wel maar hij is gewoon absoluut niet van plan om er iets voor te doen. En ik weet niet of ik dit kan opgeven bij mijn eigen verzekering? Heb er 0 verstand van (net als computers hehequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft geen van beide aansprakelijkheidsverzekering?
Hij heeft het toch gesloopt. Moet je niet pikken hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allebei wel maar hij is gewoon absoluut niet van plan om er iets voor te doen. En ik weet niet of ik dit kan opgeven bij mijn eigen verzekering? Heb er 0 verstand van (net als computers hehe).
Alleen cola ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
zelfs ik zuo geen dw40 op een toetsenbord gooien
Uhu.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
zelfs ik zuo geen dw40 op een toetsenbord gooien
Ja maar wat kan ik doen dan? Ik kan verder weinig behalve dat ik de hele dag al boos en verdrietig hem aan het appen ben.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft het toch gesloopt. Moet je niet pikken hoor
En hij wilt helemaal niks doen om het te fiksen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar wat kan ik doen dan? Ik kan verder weinig behalve dat ik de hele dag al boos en verdrietig hem aan het appen ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hij wilt helemaal niks doen om het te fiksen?
Nee alleen op m'n eigen en dat is geen laptop dus dan hang je er gewoon een andere aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
maar goed dat doe ik niet op andermans toetsenbord
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:38 schreef Modus het volgende:
Mijn toetsen plakken ook wel eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee alleen op m'n eigen en dat is geen laptop dus dan hang je er gewoon een andere aan.
Ja omdat 1 knop het al niet meer deed en 3 andere deden het niet in combi met shift toets. Maar goed ik kon nog gewoon typen enz en dat is nu dus over. En ik zei dus ja het was nog te maken en toen kreeg ik dus terug van ja het was misschien nog te maken, nu niet meer en ik ga het niet betalen voor je.quote:
Pareltje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat 1 knop het al niet meer deed en 3 andere deden het niet in combi met shift toets. Maar goed ik kon nog gewoon typen enz en dat is nu dus over. En ik zei dus ja het was nog te maken en toen kreeg ik dus terug van ja het was misschien nog te maken, nu niet meer en ik ga het niet betalen voor je.
Fucking pantoffeldier gooit wd40 over een toetsenbordquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat 1 knop het al niet meer deed en 3 andere deden het niet in combi met shift toets. Maar goed ik kon nog gewoon typen enz en dat is nu dus over. En ik zei dus ja het was nog te maken en toen kreeg ik dus terug van ja het was misschien nog te maken, nu niet meer en ik ga het niet betalen voor je.
Daar is het nu dus te laat voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Toetsen gewoon los wippen en het vuil eruit zuigen toch.
Op mijn werk hebben we ook een gedeelte waar allemaal nerdjes zitten haha en 1 daarvan is heel goed met laptops enz en die is speciaal voor mij daarheen gekomen toen ik hem huilend belde vanmiddag en dit verhaal vertelde. Mijn laptop ligt daar nu helemaal uit elkaar om te drogen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu is er iemand anders die er naar kijkt?
Oke hoop dat het lukt. Anders weet hij misschien ook wel of je een externe keyboard er op kan aansluiten. Hoop dat dat het werkt. Maar die zogenaamde vriend van je is echt een smerige teringlijerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben we ook een gedeelte waar allemaal nerdjes zitten haha en 1 daarvan is heel goed met laptops enz en die is speciaal voor mij daarheen gekomen toen ik hem huilend belde vanmiddag en dit verhaal vertelde. Mijn laptop ligt daar nu helemaal uit elkaar om te drogen.
Ja los toetsenbord werkt sowieso wel maar ja ik zit vet vaak op de bank met mijn laptop en dan is dat gewoon niet handig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke hoop dat het lukt. Anders weet hij misschien ook wel of je een externe keyboard er op kan aansluiten. Hoop dat dat het werkt. Maar die zogenaamde vriend van je is echt een smerige teringlijer
in de eerste van de MAVO ging er bij biologie een hoofdstuk over eencelligen, waaronder het pantoffeldier. Dacht iemand uit mijn klas serieus dat het over die dierenpantoffels ging....quote:
Dat was dus ook een directe afstammeling van een pantoffeldierquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
in de eerste van de MAVO ging er bij biologie een hoofdstuk over eencelligen, waaronder het pantoffeldier. Dacht iemand uit mijn klas serieus dat het over die dierenpantoffels ging....![]()
![]()
![]()
Dit was in 1993 en ik weet dit nog
oh ja. waterbeertje?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
O nee ben in de war met een beerdiertje of hoe heten ze.
Ja maar dan kan je wel typen tenminste en sparen voor nieuwe laptopquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja los toetsenbord werkt sowieso wel maar ja ik zit vet vaak op de bank met mijn laptop en dan is dat gewoon niet handig.
Na nieuwe laptop lijkt mij wel beetje overdreven.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je wel typen tenminste en sparen voor nieuwe laptop
Schijnbaar niet als je ze afgeeft aan een junk met wd40.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
En voel me ook wel beetje een aansteller dat ik zo hard jank (letterlijk) om een laptop.![]()
Maar ja ben altijd zo zuinig op mijn spullen.
Op dat moment wel ja. VOlgens mij heeft hij later nog een HBO opleiding afgerond... Maar dat zegt natuurlijk niks. Ook die kunnen iets oliedoms zeggen...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat was dus ook een directe afstammeling van een pantoffeldier
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar niet als je ze afgeeft aan een junk met wd40.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar niet als je ze afgeeft aan een junk met wd40.
Ik ben ook onwijs dom hoor en zelfs ik heb een MA.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op dat moment wel ja. VOlgens mij heeft hij later nog een HBO opleiding afgerond... Maar dat zegt natuurlijk niks. Ook die kunnen iets oliedoms zeggen...
mentale achterstand?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook onwijs dom hoor en zelfs ik heb een MA.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na nieuwe laptop lijkt mij wel beetje overdreven.Laptop heb ik net 2 jaar haha.
werk en IT, meestal zit er idd wel een behulpzaam iemand tussen; zelf ben ik ook nooit de beroerdste even te kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben we ook een gedeelte waar allemaal nerdjes zitten haha en 1 daarvan is heel goed met laptops enz en die is speciaal voor mij daarheen gekomen toen ik hem huilend belde vanmiddag en dit verhaal vertelde. Mijn laptop ligt daar nu helemaal uit elkaar om te drogen.
Ja, dat kan. Soms koop je zoiets bij een pakje boterquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook onwijs dom hoor en zelfs ik heb een MA.
Je bedoelt een Turkse reparatie shop?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Daarom je spullen altijd na laten kijken door iemand die meer dan een drugstientje in zijn broekzak heeft, ten eerste zijn die een heel stuk slimmer en betrouwbaarder en als hij hem dan toch stuk maakt koopt hij gewoon 22 andere laptops voor je.
Denk dat die er knoflooksaus in mieteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bedoelt een Turkse reparatie shop?
Straks ben je ook een kilometervreterquote:
en dan als ultieme eindbaas bosquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft Haags al van zijn veelpost troon gestoten, straks volg jij
Ja dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft Haags al van zijn veelpost troon gestoten, straks volg jij
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens weet je het: je wordt postbal
Dan heeft ze straks geen excuus meer om die rare stad van d'r niet meer uit te komen hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens weet je het: je wordt postbal
Ik kwam vandaag maar aan de 3 kmquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb nog wel wat te gaan hoor om ltvdk te verslaan
Dat is voor mij een belangrijke reden om veel te lopen, zodat ik gewoon lekker kan blijven vreten en toch afvallenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik aan de 23.000 stappen, en dan mis ik er nog een goede 1000 door de buisleidingglitchquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag maar aan de 3 km
morgen beter?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag maar aan de 3 km
das niks manquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik aan de 23.000 stappen, en dan mis ik er nog een goede 1000 door de buisleidingglitch
ja gaat niet snel genoeg he :pquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het. Al ben ik van mijn 33 km zaterdag ook geen grammetje afgevallen
Ja je hebt altijd bos boven baas.quote:
Heb het vaak dat ik op dagen waarop ik veel heb gelopen juist niks afval of zelfs aankom, en op rustige dagen vliegt het er dan weer afquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het. Al ben ik van mijn 33 km zaterdag ook geen grammetje afgevallen
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat niet snel genoeg he :p
Enige wat hier verschil maakt op de weegschaal is poepen
hoeven ook niet zoveel te lopenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Fles laxeermiddel kopen dan maar?
Ja, dat herken ik wel. Maar de laatste week is de weegschaal niet te pleasenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het vaak dat ik op dagen waarop ik veel heb gelopen juist niks afval of zelfs aankom, en op rustige dagen vliegt het er dan weer af
[23:14, 07-07-2020] 🍍🌴: Nee als ik nog een klein beetje er bij heb ben ik goed :pquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het vaak dat ik op dagen waarop ik veel heb gelopen juist niks afval of zelfs aankom, en op rustige dagen vliegt het er dan weer af
Ja je hoeft hier niet alles openbaar te makenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[23:14, 07-07-2020] 🍍🌴: Nee als ik nog een klein beetje er bij heb ben ik goed :p
[23:14, 07-07-2020] 🍍🌴: maar ik ga
[23:15, 07-07-2020] 🍍🌴: begin te gapen dus moet het moment pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |