Is dat pa en ma?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie timing hè?En gelijk je eerste twee woordjes Hongaars in de TT.
Terwijl schoonouders meestal wel een van de leukste cadeautjes van het leven zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
In dat deel van Europa moet je na 2 dates al naar di Mama.
jij bent natuurlijk de ideale schoonzoonquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl schoonouders meestal wel een van de leukste cadeautjes van het leven zijn
Nou ik had inderdaad best altijd leuke schoonoudersquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl schoonouders meestal wel een van de leukste cadeautjes van het leven zijn
Even heeeel goed nadenken, nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk de ideale schoonzoon
Ja, volgens mij echt iets voor jouquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa ik heb meestal niet zo'n leuke, van alles wat eigenlijk, steeds heel anders, van dood en doodsaai tot feestende schoonmoeders op tafel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik had inderdaad best altijd leuke schoonouders
Als kind alleen met het vliegtuig?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb overigens altijd van die schoonouders gehad die hun dorp nauwelijks uitkwanen, terwijl ik al van kinds af aan alleen met het vliegtuig naar m'n ouders ging. De verschillen waren echt gigantischMaar wel gezellige mensen
Als unaccompanied minor, met zo'n ding om je nek en een personeelslid aan je hand. Hoewel ik in Atlanta een keer alleen ben gelatenquote:
Jawel maar juist daarom zie ik haar moeder dus redelijk vaak, ze schijft kinderboeken zonder humor, ik heb daar wel eens tegen gezegd dat ze beter streekromans uit de tijd van Kniertje kan gaan schrijvenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huidige? Deed jij niet je buurvrouw zo nu en dan tijdens corona?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als unaccompanied minor, met zo'n ding om je nek en een personeelslid aan je hand. Hoewel ik in Atlanta een keer alleen ben gelaten
Waarom geen boek gebasseerd op jouw leven? Wat ik hier zo lees, zit daar best een bestseller in..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar juist daarom zie ik haar moeder dus redelijk vaak, ze schijft kinderboeken zonder humor, ik heb daar wel eens tegen gezegd dat ze beter streekromans uit de tijd van Kniertje kan gaan schrijven
Soort van kruising tussen een biografie en erotische verhalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen boek gebasseerd op jouw leven? Wat ik hier zo lees, zit daar best een bestseller in..
Zou kunnen maar dan liever eerst mijn ouders uit de tijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen boek gebasseerd op jouw leven? Wat ik hier zo lees, zit daar best een bestseller in..
Rooie UitStralingquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van kruising tussen een biografie en erotische verhalen.
Oh ja geen fictie he. Het is wel allemaal waar natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van kruising tussen een biographie en erotische verhalen.
Ik heb het niet zo op erotiek. levert echter wel mooie en vreemde verhalen op.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van kruising tussen een biografie en erotische verhalen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Frantic hoe waren de grote bloemkolen overgoten met kaassaus? Nu we het toch over US z'n leven hebben.
Saus over groenten is voor kleine kindjes die geen groenten lustenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Frantic hoe waren de grote bloemkolen overgoten met kaassaus? Nu we het toch over US z'n leven hebben.
was dat maar zoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat de strijker surfer rechtsonder?
Ah bah joh goorlapquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
ja klopt als je stopt met roken gaat je conditie vooruitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt te snel zegt je app en dat is ongezond.
of de resterende stappen te langzaam?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt te snel zegt je app en dat is ongezond.
nee was altijd een snelle loper, ook met peukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt als je stopt met roken gaat je conditie vooruit
Choo Choo motherfuckerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was altijd een snelle loper, ook met peuk
truste flesgodquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, ik heb mijn tas ook al bijna weer ingepakt, voor zo ver mogelijk. Nog even een kwartiertje uit het raam staren en dan naar bedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |