Soort van kruising tussen een biografie en erotische verhalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen boek gebasseerd op jouw leven? Wat ik hier zo lees, zit daar best een bestseller in..
Zou kunnen maar dan liever eerst mijn ouders uit de tijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen boek gebasseerd op jouw leven? Wat ik hier zo lees, zit daar best een bestseller in..
Rooie UitStralingquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van kruising tussen een biografie en erotische verhalen.
Oh ja geen fictie he. Het is wel allemaal waar natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van kruising tussen een biographie en erotische verhalen.
Ik heb het niet zo op erotiek. levert echter wel mooie en vreemde verhalen op.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van kruising tussen een biografie en erotische verhalen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Frantic hoe waren de grote bloemkolen overgoten met kaassaus? Nu we het toch over US z'n leven hebben.
quote:
Saus over groenten is voor kleine kindjes die geen groenten lustenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Frantic hoe waren de grote bloemkolen overgoten met kaassaus? Nu we het toch over US z'n leven hebben.
was dat maar zoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat de strijker surfer rechtsonder?
Ah bah joh goorlapquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
ja klopt als je stopt met roken gaat je conditie vooruitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt te snel zegt je app en dat is ongezond.
of de resterende stappen te langzaam?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt te snel zegt je app en dat is ongezond.
nee was altijd een snelle loper, ook met peukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt als je stopt met roken gaat je conditie vooruit
Choo Choo motherfuckerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was altijd een snelle loper, ook met peuk
truste flesgodquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, ik heb mijn tas ook al bijna weer ingepakt, voor zo ver mogelijk. Nog even een kwartiertje uit het raam staren en dan naar bedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |