Ik heb het niet zo op erotiek. levert echter wel mooie en vreemde verhalen op.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van kruising tussen een biografie en erotische verhalen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Frantic hoe waren de grote bloemkolen overgoten met kaassaus? Nu we het toch over US z'n leven hebben.
quote:
Saus over groenten is voor kleine kindjes die geen groenten lustenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Frantic hoe waren de grote bloemkolen overgoten met kaassaus? Nu we het toch over US z'n leven hebben.
was dat maar zoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat de strijker surfer rechtsonder?
Ah bah joh goorlapquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
ja klopt als je stopt met roken gaat je conditie vooruitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt te snel zegt je app en dat is ongezond.
of de resterende stappen te langzaam?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt te snel zegt je app en dat is ongezond.
nee was altijd een snelle loper, ook met peukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt als je stopt met roken gaat je conditie vooruit
Choo Choo motherfuckerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was altijd een snelle loper, ook met peuk
truste flesgodquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, ik heb mijn tas ook al bijna weer ingepakt, voor zo ver mogelijk. Nog even een kwartiertje uit het raam staren en dan naar bedje
Wat ga jij vroeg zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, ik heb mijn tas ook al bijna weer ingepakt, voor zo ver mogelijk. Nog even een kwartiertje uit het raam staren en dan naar bedje
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Boksquote:
Oh heerlijk, rolluiken, dan sliep ik altijd 2u langerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
Maar moet ff de rolluiken een kuthaar open laten. dan sta ik niet zo verrot op
ik sta dan zo verrot op als die op standje pot dicht staan.. en dan voer ik de hele dag geen flikker uit..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh heerlijk, rolluiken, dan sliep ik altijd 2u langer![]()
Bijna 3000 stappen te snel zegt ie.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of de resterende stappen te langzaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |