werk en IT, meestal zit er idd wel een behulpzaam iemand tussen; zelf ben ik ook nooit de beroerdste even te kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben we ook een gedeelte waar allemaal nerdjes zitten haha en 1 daarvan is heel goed met laptops enz en die is speciaal voor mij daarheen gekomen toen ik hem huilend belde vanmiddag en dit verhaal vertelde. Mijn laptop ligt daar nu helemaal uit elkaar om te drogen.
Ja, dat kan. Soms koop je zoiets bij een pakje boterquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook onwijs dom hoor en zelfs ik heb een MA.
Je bedoelt een Turkse reparatie shop?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Daarom je spullen altijd na laten kijken door iemand die meer dan een drugstientje in zijn broekzak heeft, ten eerste zijn die een heel stuk slimmer en betrouwbaarder en als hij hem dan toch stuk maakt koopt hij gewoon 22 andere laptops voor je.
Denk dat die er knoflooksaus in mieteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bedoelt een Turkse reparatie shop?
Straks ben je ook een kilometervreterquote:
en dan als ultieme eindbaas bosquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft Haags al van zijn veelpost troon gestoten, straks volg jij
Ja dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft Haags al van zijn veelpost troon gestoten, straks volg jij
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens weet je het: je wordt postbal
Dan heeft ze straks geen excuus meer om die rare stad van d'r niet meer uit te komen hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens weet je het: je wordt postbal
Ik kwam vandaag maar aan de 3 kmquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb nog wel wat te gaan hoor om ltvdk te verslaan
Dat is voor mij een belangrijke reden om veel te lopen, zodat ik gewoon lekker kan blijven vreten en toch afvallenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus jij moet toch wat eten op een dag om die calorieën weer aan te vullen, of niet?
Ik aan de 23.000 stappen, en dan mis ik er nog een goede 1000 door de buisleidingglitchquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag maar aan de 3 km
morgen beter?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag maar aan de 3 km
das niks manquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik aan de 23.000 stappen, en dan mis ik er nog een goede 1000 door de buisleidingglitch
ja gaat niet snel genoeg he :pquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het. Al ben ik van mijn 33 km zaterdag ook geen grammetje afgevallen
Ja je hebt altijd bos boven baas.quote:
Heb het vaak dat ik op dagen waarop ik veel heb gelopen juist niks afval of zelfs aankom, en op rustige dagen vliegt het er dan weer afquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het. Al ben ik van mijn 33 km zaterdag ook geen grammetje afgevallen
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat niet snel genoeg he :p
Enige wat hier verschil maakt op de weegschaal is poepen
hoeven ook niet zoveel te lopenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Fles laxeermiddel kopen dan maar?
Ja, dat herken ik wel. Maar de laatste week is de weegschaal niet te pleasenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het vaak dat ik op dagen waarop ik veel heb gelopen juist niks afval of zelfs aankom, en op rustige dagen vliegt het er dan weer af
[23:14, 07-07-2020] 🍍🌴: Nee als ik nog een klein beetje er bij heb ben ik goed :pquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het vaak dat ik op dagen waarop ik veel heb gelopen juist niks afval of zelfs aankom, en op rustige dagen vliegt het er dan weer af
Ja je hoeft hier niet alles openbaar te makenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[23:14, 07-07-2020] 🍍🌴: Nee als ik nog een klein beetje er bij heb ben ik goed :p
[23:14, 07-07-2020] 🍍🌴: maar ik ga
[23:15, 07-07-2020] 🍍🌴: begin te gapen dus moet het moment pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |