Oh en iedereen die zegt dat dit niet kan mag op de brandstapel zei hij vanavond ook nog.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
de fuck
wd40 in een computer.
gewoon.. de fuck
Jezus, das echt klotequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Oke hij heeft er WD-40 ingedaan, ja ook dom van mij maar hij zei dat hij met computers heeft gewerkt enz en ik heb er gewoon 0 verstand van. Naja nu werkt toetsenbord dus vrijwel helemaal niet meer en mijn laptop ligt uit elkaar om te drogen want onderdelen van binnen zaten er ook helemaal onder. Kan oprecht wel janken (oke heb ik al paar keer gedaan vandaag).
Kreeg net ook berichtje: Ja het was misschien nog te maken, nu niet meer. Ik ga het niet betalen voor je.
nou, dan begint ie maar vast flink hout te hakken..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en iedereen die zegt dat dit niet kan mag op de brandstapel zei hij vanavond ook nog.![]()
Dat mannetje is zwakzinnig johquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en iedereen die zegt dat dit niet kan mag op de brandstapel zei hij vanavond ook nog.![]()
Friends -1quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Oke hij heeft er WD-40 ingedaan, ja ook dom van mij maar hij zei dat hij met computers heeft gewerkt enz en ik heb er gewoon 0 verstand van. Naja nu werkt toetsenbord dus vrijwel helemaal niet meer en mijn laptop ligt uit elkaar om te drogen want onderdelen van binnen zaten er ook helemaal onder. Kan oprecht wel janken (oke heb ik al paar keer gedaan vandaag).
Kreeg net ook berichtje: Ja het was misschien nog te maken, nu niet meer. Ik ga het niet betalen voor je.
Ik heb vanmiddag oprecht echt een half uur lopen janken en vanavond ook eigenlijk. Tranen staan mij nu ook in de ogen.. Ook om wat hij zegt.quote:
Ja maar mijn laptop ligt op mijn werk nu, daar is iemand vandaag speciaal naar toegekomen op zijn vrije dag om dat ding helemaal te demonteren. Alles ligt nu te drogen schijnbaar (ben nog niet bij mijn laptop weer geweest want was de hele middag op pad weer). Laptop zelf is nog te redden gelukkig maar toetsenbord is compleet naar de tering.quote:
en dan komt de laptop fee van coolblue met een nieuwequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Als mijn laptop stuk is zet ik hem altijd een nachtje in het kippenhok met een stukje appel
ok. als je merk en type laptop hebt kan je wss wel een nieuw toetsenbord vinden op de webzquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar mijn laptop ligt op mijn werk nu, daar is iemand vandaag speciaal naar toegekomen op zijn vrije dag om dat ding helemaal te demonteren. Alles ligt nu te drogen schijnbaar (ben nog niet bij mijn laptop weer geweest want was de hele middag op pad weer). Laptop zelf is nog te redden gelukkig maar toetsenbord is compleet naar de tering.
Wat een paardenlul.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan komt de laptop fee van coolblue met een nieuwe
Ja 55 euro.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ok. als je merk en type laptop hebt kan je wss wel een nieuw toetsenbord vinden op de webz
geez..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Ja zal best maar ik heb ook geen dikke bankrekening ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koopje voor een laptop toetsenbord tbh
Friemelquote:
Mijn laptop werkt nog wel.. Hij is op tijd uit elkaar gehaald maar toetsenbord is wel kapot nu.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
geez..
1 ding: je data is zeer waarschijnlijk (ik ga niet zeker zeggen; te gevaarlijk) hopelijk nog wel veilig
ik zou haast zeggen, ik wil best data enzo eraf halen, maar daarmee heb je nog geen werkende laptop
Ik vind het maar een vaag verhaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |