quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH ik dacht dat die ook al kassiewijlen was...![]()
![]()
Oh okee.quote:
Zo'n secret agent zou met mijn radar en social skillz zo door de mand vallenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is de stiekeme dochter van James Bond.
Dat is MI6quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is de stiekeme dochter van James Bond.
Das wel al een tijdjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh okee.
Mijn moeder is volgende week vrijdag al 14 jaar dood. Damn wat gaat dat snel![]()
Nou inderdaad. Ik denk nog steeds dat m'n moeder pas kort geleden overleden is, maar is alweer 1.5 jaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh okee.
Mijn moeder is volgende week vrijdag al 14 jaar dood. Damn wat gaat dat snel![]()
Ja, zeker. Ik woonde ook nog thuis toen..quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik denk nog steeds dat m'n moeder pas kort geleden overleden is, maar is alweer 1.5 jaar.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar waterquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:04 schreef Modus het volgende:
Nieuwe foute man voor @:bitterbal gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur je nu een selfie naar @bitterball: ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:04 schreef Modus het volgende:
Nieuwe foute man voor @:bitterbal gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Oke weten jullie nog dat mijn laptoptoetsenbord beetje gek deed? Nou iemand heeft dat ding helemaal kapot gemaakt en ik mag zelf maar kijken hoe ik dit nu ga oplossen. Wat een leuke vrienden heb ik toch.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Oke weten jullie nog dat mijn laptoptoetsenbord beetje gek deed?
quote:Nou iemand heeft dat ding helemaal kapot gemaakt en ik mag zelf maar kijken hoe ik dit nu ga oplossen. Wat een leuke vrienden heb ik toch.
Oh en iedereen die zegt dat dit niet kan mag op de brandstapel zei hij vanavond ook nog.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
de fuck
wd40 in een computer.
gewoon.. de fuck
Jezus, das echt klotequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Oke hij heeft er WD-40 ingedaan, ja ook dom van mij maar hij zei dat hij met computers heeft gewerkt enz en ik heb er gewoon 0 verstand van. Naja nu werkt toetsenbord dus vrijwel helemaal niet meer en mijn laptop ligt uit elkaar om te drogen want onderdelen van binnen zaten er ook helemaal onder. Kan oprecht wel janken (oke heb ik al paar keer gedaan vandaag).
Kreeg net ook berichtje: Ja het was misschien nog te maken, nu niet meer. Ik ga het niet betalen voor je.
nou, dan begint ie maar vast flink hout te hakken..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en iedereen die zegt dat dit niet kan mag op de brandstapel zei hij vanavond ook nog.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |