M'n vader en bonusmoeder (stiefmoeder) woonden altijd in het buitenland.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe dan?
(Ben verder niet nieuwschierig)
Trouwens hier in Bavaria heb je de relaxte pretparken ooit, nergens een rij, niet duur en altijd een groot groenveld met zwembad en ligbanken voor tussendoor.
(Wel nek verbrand)
Oh en jij bij je echte moeder in NL?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n vader en bonusmoeder (stiefmoeder) woonden altijd in het buitenland.
Ja. Dus geen thriller helaasquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh en jij bij je echte moeder in NL?
Hoelang zijn je ouders nu eigenlijk overleden??quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo rond 12 geloof ik. Hij had beter stiefmonster naar een heropvoedingskamp kunnen sturen
Nee alleen mijn vader, mijn moeder leeft nog.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoelang zijn je ouders nu eigenlijk overleden??![]()
Daar kan ik niks over zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vader voor MI5 werkt(e) dan kan het alsnog
OH ik dacht dat die ook al kassiewijlen was...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alleen mijn vader, mijn moeder leeft nog.
Ze is de stiekeme dochter van James Bond.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vader voor MI5 werkt(e) dan kan het alsnog
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH ik dacht dat die ook al kassiewijlen was...![]()
![]()
Oh okee.quote:
Zo'n secret agent zou met mijn radar en social skillz zo door de mand vallenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is de stiekeme dochter van James Bond.
Dat is MI6quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is de stiekeme dochter van James Bond.
Das wel al een tijdjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh okee.
Mijn moeder is volgende week vrijdag al 14 jaar dood. Damn wat gaat dat snel![]()
Nou inderdaad. Ik denk nog steeds dat m'n moeder pas kort geleden overleden is, maar is alweer 1.5 jaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh okee.
Mijn moeder is volgende week vrijdag al 14 jaar dood. Damn wat gaat dat snel![]()
Ja, zeker. Ik woonde ook nog thuis toen..quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik denk nog steeds dat m'n moeder pas kort geleden overleden is, maar is alweer 1.5 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |