ouwe lul aan het worden ikkequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna 3000 stappen te snel zegt ie.
Lange benen
ja dachten we allemaalquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
"Een zus van Donald Trump, oud-rechter Maryanne Trump Barry, zei eerder dat ze niet kon geloven dat haar broer Donaldje president zou worden: ,,Hij is een clown, totaal onmogelijk"
Niks is onmogelijk in 'Murica!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
"Een zus van Donald Trump, oud-rechter Maryanne Trump Barry, zei eerder dat ze niet kon geloven dat haar broer Donaldje president zou worden: ,,Hij is een clown, totaal onmogelijk"
En volgens mij zijn niet alle fietskilometers geteld. Woon werk verkeer is al 6km enkele reis. En ik heb die route vandaag 4 keer afgelegd...quote:
Inderdaad, ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ouwe lul aan het worden ikke![]()
En ik niet alleen trouwens
Jezus jij moet toch wat eten op een dag om die calorieën weer aan te vullen, of niet?quote:
Maar hoe dat zo? Zat jij in NL op een kostschool en waren je ouders diplomaten?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als unaccompanied minor, met zo'n ding om je nek en een personeelslid aan je hand. Hoewel ik in Atlanta een keer alleen ben gelaten
Ik zit nu een zak chips weg te kanen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus jij moet toch wat eten op een dag om die calorieën weer aan te vullen, of niet?
dat zat ik ook net te bedenkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus jij moet toch wat eten op een dag om die calorieën weer aan te vullen, of niet?
Nee, het verhaal was veel en veel saaierquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar hoe dat zo? Zat jij in NL op een kostschool en waren je ouders diplomaten?
Ik fantaseer er zo een mooie thriller van hoor.
Waarom is dat niet doorgegaan??quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Mijn vader heeft mij bijna naar kostschool gestuurd
Hoe dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, het verhaal was veel en veel saaierMaar had best de hoofdrol in een thriller willen hebben
Die hebben wel wat hè, diplomatendochters.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar hoe dat zo? Zat jij in NL op een kostschool en waren je ouders diplomaten?
Ik fantaseer er zo een mooie thriller van hoor.
Was ie zo erg klaar met je?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Jazeker, die ene wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben wel wat hè, diplomatendochters.
Zo'n stuiternonquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |