quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar waterquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:04 schreef Modus het volgende:
Nieuwe foute man voor @:bitterbal gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur je nu een selfie naar @bitterball: ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:04 schreef Modus het volgende:
Nieuwe foute man voor @:bitterbal gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Oke weten jullie nog dat mijn laptoptoetsenbord beetje gek deed? Nou iemand heeft dat ding helemaal kapot gemaakt en ik mag zelf maar kijken hoe ik dit nu ga oplossen. Wat een leuke vrienden heb ik toch.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Oke weten jullie nog dat mijn laptoptoetsenbord beetje gek deed?
quote:Nou iemand heeft dat ding helemaal kapot gemaakt en ik mag zelf maar kijken hoe ik dit nu ga oplossen. Wat een leuke vrienden heb ik toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |