Alleen cola ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
zelfs ik zuo geen dw40 op een toetsenbord gooien
Uhu.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
zelfs ik zuo geen dw40 op een toetsenbord gooien
Ja maar wat kan ik doen dan? Ik kan verder weinig behalve dat ik de hele dag al boos en verdrietig hem aan het appen ben.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft het toch gesloopt. Moet je niet pikken hoor
En hij wilt helemaal niks doen om het te fiksen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar wat kan ik doen dan? Ik kan verder weinig behalve dat ik de hele dag al boos en verdrietig hem aan het appen ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hij wilt helemaal niks doen om het te fiksen?
Nee alleen op m'n eigen en dat is geen laptop dus dan hang je er gewoon een andere aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
maar goed dat doe ik niet op andermans toetsenbord
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:38 schreef Modus het volgende:
Mijn toetsen plakken ook wel eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee alleen op m'n eigen en dat is geen laptop dus dan hang je er gewoon een andere aan.
Ja omdat 1 knop het al niet meer deed en 3 andere deden het niet in combi met shift toets. Maar goed ik kon nog gewoon typen enz en dat is nu dus over. En ik zei dus ja het was nog te maken en toen kreeg ik dus terug van ja het was misschien nog te maken, nu niet meer en ik ga het niet betalen voor je.quote:
Pareltje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat 1 knop het al niet meer deed en 3 andere deden het niet in combi met shift toets. Maar goed ik kon nog gewoon typen enz en dat is nu dus over. En ik zei dus ja het was nog te maken en toen kreeg ik dus terug van ja het was misschien nog te maken, nu niet meer en ik ga het niet betalen voor je.
Fucking pantoffeldier gooit wd40 over een toetsenbordquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat 1 knop het al niet meer deed en 3 andere deden het niet in combi met shift toets. Maar goed ik kon nog gewoon typen enz en dat is nu dus over. En ik zei dus ja het was nog te maken en toen kreeg ik dus terug van ja het was misschien nog te maken, nu niet meer en ik ga het niet betalen voor je.
Daar is het nu dus te laat voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Toetsen gewoon los wippen en het vuil eruit zuigen toch.
Op mijn werk hebben we ook een gedeelte waar allemaal nerdjes zitten haha en 1 daarvan is heel goed met laptops enz en die is speciaal voor mij daarheen gekomen toen ik hem huilend belde vanmiddag en dit verhaal vertelde. Mijn laptop ligt daar nu helemaal uit elkaar om te drogen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu is er iemand anders die er naar kijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |