wat minder mobiel maar: los USB toetsenbord kopen en daarmee even doen ?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn laptop werkt nog wel.. Hij is op tijd uit elkaar gehaald maar toetsenbord is wel kapot nu.
Heb je hem in zijn ballen getrapt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zal best maar ik heb ook geen dikke bankrekening ofzo.
Ja heb weinig keuze vrees ik. Maar ja ik vind zijn reactie gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
wat minder mobiel maar: los USB toetsenbord kopen en daarmee even doen ?
ja dat is is echt belachelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb weinig keuze vrees ik. Maar ja ik vind zijn reactie gewoon gemeen.
En wil ook geen ruzie maken want dan zie ik mijn vorige kat nooit weer want die woont nu bij hem.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Oke weten jullie nog dat mijn laptoptoetsenbord beetje gek deed? Nou iemand heeft dat ding helemaal kapot gemaakt en ik mag zelf maar kijken hoe ik dit nu ga oplossen. Wat een leuke vrienden heb ik toch.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even ter compensatie speciaal voor jou[ afbeelding ]
Gemeen?, totally not donequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb weinig keuze vrees ik. Maar ja ik vind zijn reactie gewoon gemeen.
Ja is/was.. ik moet nog even goed nadenken welke van de 2 het nu is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lees het nu
En das een vriend van je?
Wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En wil ook geen ruzie maken want dan zie ik mijn vorige kat nooit weer want die woont nu bij hem.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is/was.. ik moet nog even goed nadenken welke van de 2 het nu is.
Grote jongenquote:
Ik had een kat maar die woont nu bij hem want betere plek voor haar om naar buiten te gaan enz.quote:
is het een ex?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had een kat maar die woont nu bij hem want betere plek voor haar om naar buiten te gaan enz.
Ja maar hij was ook al niet helemaal meer in orde zegt hij dan. Wtf dude dat was gewoon te fixen door dat ding open te halen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Iets slopen en dan nog zeggen dat die het niet gaat betalen
Heeft geen van beide aansprakelijkheidsverzekering?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar hij was ook al niet helemaal meer in orde zegt hij dan. Wtf dude dat was gewoon te fixen door dat ding open te halen.Nu doen heel veel letters het ineens niet meer.
Allebei wel maar hij is gewoon absoluut niet van plan om er iets voor te doen. En ik weet niet of ik dit kan opgeven bij mijn eigen verzekering? Heb er 0 verstand van (net als computers hehequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft geen van beide aansprakelijkheidsverzekering?
Hij heeft het toch gesloopt. Moet je niet pikken hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allebei wel maar hij is gewoon absoluut niet van plan om er iets voor te doen. En ik weet niet of ik dit kan opgeven bij mijn eigen verzekering? Heb er 0 verstand van (net als computers hehe).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |