quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Familielid van patiënt doet opzettelijk mondkapje af en 'besmet' 4 verplegers
https://www.nu.nl/coronav(...)et-4-verplegers.html
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat gebeurt vanzelf als je je groen en geel ergert aan je baas
Okquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ter ere van Tali heb ik de rest van de week een RIP TALI UI.
Het zou jou sieren om de dood van een parkiet niet aan te grijpen om even te laten zien hoe betrokken je wel niet bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het zou VBL sieren als we dit allemaal zouden doen.
Het zou VBL sieren als de users die er posten zich niet zo ongelofelijk aanstellen. Gek.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het zou VBL sieren als we dit allemaal zouden doen.
eensquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zou VBL sieren als de users die er posten zich niet zo ongelofelijk aanstellen. Gek.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou jou sieren om de dood van een parkiet niet aan te grijpen om even te laten zien hoe betrokken je wel niet bent.
Dankjequote:
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Dat was godverdomme een hartstikke lieve vogel jongen.
Geen idee, weet ook niet of het normaal is, maar Tali was sowieso een heel apart beestjequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat gebeurt vanzelf als je je groen en geel ergert aan je baas
Hier zat ze middenin de ruiquote:
Het was Drizzt zijn huisdier en hij was er erg gehecht aan, dus het was helemaal niet zo raar om hem even sterkte te wensen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit een hoop drukte om een vogel.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ter ere van Tali heb ik de rest van de week een RIP TALI UI.
En bij parkieten gaat de rui gepaard met een hongerstaking? Ik weet niets van parkieten, zoals je merktquote:
De tering niet maar dit soort dingen hoeven van mij niet : (prima dat iemand anders het wel doet verder hoor)quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Drizzt zijn huisdier en hij was er erg gehecht aan, dus het was helemaal niet zo raar om hem even sterkte te wensen.
Maar vogels betekenen niks voor jou dus dan kan iedereen de tering krijgen blijkbaar.
Ja en dat is nog een teringlelijk beest ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
Benji had toen ik hem kocht wel blauwe ogen
Toen dacht ik wow cool! Blijkt dat bij kittens altijd zo te zijn en 2 dagen later waren ze gewoon geel.
Zit ik nog met dat beest.
Laat je hem daarom verhongeren?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
Toen dacht ik wow cool! Blijkt dat bij kittens altijd zo te zijn en 2 dagen later waren ze gewoon geel.
Je vond haar vorige week nog mooi.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat is nog een teringlelijk beest ook
Zo zie je maar dat de goeden altijd eerder dood gaan!
7/10quote:
Je kitten aankoop was dus net zo doordacht als het Disney + pakket?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
Laat dat lekker in het cryptotopic.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:aTypisch is viesmad in het cryptotopic
Wat ben je toch een goedzak, andere mensen hadden dat beest gelijk verdronken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
Vorige week had ze overigens last van haar ogen, dus moest ik druppels kopenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kitten aankoop was dus net zo doordacht als het Disney + pakket?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:aTypisch is viesmad in het cryptotopic
Ik vind er geen reet aan dat hele Disney+.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week had ze overigens last van haar ogen, dus moest ik druppels kopen
69,95 godverdomme.
Had ik een jaar lang geen Disney+ van kunnen kijken.
Als er wat mis mee is zijn het vaak dure grappen bij die beesten ja. Hopelijk voelt ze zich nu weer wat beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
69,95 godverdomme.
Als je gewoon geen eten meer koopt ben je ook geen geld meer kwijt aan oogdruppels.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
69,95 godverdomme.
Dan ben je vast ouder dan 12.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan dat hele Disney+.
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan dat hele Disney+.
Ja, het is over.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er wat mis mee is zijn het vaak dure grappen bij die beesten ja. Hopelijk voelt ze zich nu weer wat beter.
Deze grap was destijds al gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
Hoe komen volwassen mensen ook op het idee om disney+ aan te schaffen.
Als je nou nog een pedo ben.....OH WACHT
Ik doe weer aan IF dus ik bespaar behoorlijk wat geld op eten!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je gewoon geen eten meer koopt ben je ook geen geld meer kwijt aan oogdruppels.
[ afbeelding ]
Ik heb ook videoland en Netflix. Alleen dat laatste kijk ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
Hoe komen volwassen mensen ook op het idee om disney+ aan te schaffen.
Als je nou nog een pedo ben.....OH WACHT
moet jij wetenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook videoland en Netflix. Alleen dat laatste kijk ik eigenlijk.
IF betreft meer wanneer je eet dan de hoeveelheid, dus hoezo bespaar je?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe weer aan IF dus ik bespaar behoorlijk wat geld op eten!
Omdat je in de praktijk gewoon minder eet ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
IF betreft meer wanneer je eet dan de hoeveelheid, dus hoezo bespaar je?
Misschien om de oude lion king weer eens te kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan letterlijk niet 1 titel bedenken waarom ik Disney+ zou aanschaffen.
erg elukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had zeker tijd over
@:jancees check deze grap
Dan sport je niet hard genoegquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je in de praktijk gewoon minder eet ook.
Althans, ik.
Disney heeft toch recent ook FOX gekocht.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan letterlijk niet 1 titel bedenken waarom ik Disney+ zou aanschaffen.
Dat blijft wel een toffe film ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien om de oude lion king weer eens te kijken
Dus nu zijn het gewoon alleen die tekenfilms en Pixar?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Disney heeft toch recent ook FOX gekocht.
Ik dacht er zullen we heel veel films van Netflix naar FOX gaan.
Had ik mooi mis
Ja en die superheldencrapquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus nu zijn het gewoon alleen die tekenfilms en Pixar?
Togoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en die superheldencrap
En één of andere hondenfilm die Lenny heel leuk vindt
Ze hebben Hulu toch ook overgenomen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en die superheldencrap
En één of andere hondenfilm die Lenny heel leuk vindt
Oh wat matig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat bieden ze ook niet aan via Disney+
Wat een hoeren
Ja dan stop je er toch lekker mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt allemaal wel erg veel met die streaming meuk.
Ik hou het lekker bij Netflix + downloaden. En eventueel soms nog een maandje videoland. Gaat wel steeds meer verbrokkelen ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zeggen ze al 5 jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou het lekker bij Netflix + downloaden. En eventueel soms nog een maandje videoland. Gaat wel steeds meer verbrokkelen ja.
Ik kende dat hele Hulu dus weer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou het lekker bij Netflix + downloaden. En eventueel soms nog een maandje videoland. Gaat wel steeds meer verbrokkelen ja.
van mij welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had jij niet een playstation?
Zo ja, mag ik die hebben?
heb nog wat amstel in de koelkastquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zolang er maar wat te zuipen is op je crematie vind ik het best.
Is ook alleen in de VSquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kende dat hele Hulu dus weer niet.
Mij kan niks gebeurenquote:
Ik download alles, dus heb er geen last van.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gemaild naar stichting BREINquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik download alles, dus heb er geen last van.
Ja dat deed ik vroeger ook. Maar nu niet echt meer nodig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik download alles, dus heb er geen last van.
VPN ja, Hulu heeft alleen rechten om in USA uit te zenden. Amerikaantjes kunnen op vakantie buiten Amerika ook niet kijken volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Abo op Hulu vanuit Nederland? Of bedoel je met VPN
Welke VPN gebruik jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VPN ja, Hulu heeft alleen rechten om in USA uit te zenden. Amerikaantjes kunnen op vakantie buiten Amerika ook niet kijken volgens mij.
Tragere verbinding.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bekijk Hulu anoniem, veilig en zonder afknijpen.
Afknijpen
Nee? Data gaat over een kabel, je piemel is ook een soort kabel. Beiden kan je afknijpen zodat er minder of niets doorheen gaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aha. Wat een gekke omschrijving.
3.4/10quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee? Data gaat over een kabel, je piemel is ook een soort kabel. Beiden kan je afknijpen zodat er minder of niets doorheen gaat.
Gisteravond nog gestest op je moeder.
Gestest.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee? Data gaat over een kabel, je piemel is ook een soort kabel. Beiden kan je afknijpen zodat er minder of niets doorheen gaat.
Gisteravond nog gestest op je moeder.
Surinaamse nasi met hete kip.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gevulde courgettequote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook AGVquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AVG.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer gaat de eerste Elsgangbang op de piano van Cherry plaatsvinden denken jullie?twitter:Els_rechts twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:32:14Tijdens het maken van mijn video kwam ik @BPareren tegen.
Hij is Eerste Kamer lid van @fvdemocratie!
Het was een gezellig weerzien 👇🏼 https://t.co/mXSRN4FR97 reageer retweet
Stamppot en een karbonade.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Te laat, Harry.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
Wanneer gaat de eerste Elsgangbang op de piano van Cherry plaatsvinden denken jullie?twitter:Els_rechts twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:32:14Tijdens het maken van mijn video kwam ik @:BPareren tegen.
Hij is Eerste Kamer lid van @:fvdemocratie!
Als bonus Demy de Zeeuw te gastquote:De KNVB heeft afgelopen week de commissie Mijnals opgericht. De commissie gaat de KNVB en de Rijksoverheid adviseren om inclusiviteit te bevorderen en racisme in het voetbal tegen te gaan. Humberto Tan is voorzitter en schuift vanavond aan bij Op1.
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Waterman komt uit Flevoland en Donk uit Noord-Brabant.
???quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Waterman komt uit Flevoland en Donk uit Noord-Brabant.
Dat lijkt me zeer verstandig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was een bizar slechte ‘grap’ dus ik ga ‘m niet eens uitleggen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet trots op zijn.
quote:
Courgettesoepjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasiquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geklikt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:caland
https://www.ad.nl/den-haa(...)balstadion~ad647755/
Paar posts boven je.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:caland
https://www.ad.nl/den-haa(...)balstadion~ad647755/
(nog) geen idee.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
Wanneer gaat de eerste Elsgangbang op de piano van Cherry plaatsvinden denken jullie?twitter:Els_rechts twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:32:14Tijdens het maken van mijn video kwam ik @:BPareren tegen.
Hij is Eerste Kamer lid van @:fvdemocratie!
twitter:VosdeMos twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:31:23@Els_rechts @BPareren @fvdemocratie Wanneer gaat de eerste Elsgangbang op de piano van Cherry plaatsvinden?
(ik vraag dit voor een vriend? reageer retweet
Ha Nelisquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
(nog) geen idee.twitter:VosdeMos twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:31:23@:Els_rechts @:BPareren @:fvdemocratie Wanneer gaat de eerste Elsgangbang op de piano van Cherry plaatsvinden?
Hey Harrie.quote:
Zou niet kijken. Smerig wijf.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
(nog) geen idee.twitter:VosdeMos twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:31:23@:Els_rechts @:BPareren @:fvdemocratie Wanneer gaat de eerste Elsgangbang op de piano van Cherry plaatsvinden?
Vraag me wel af of ze zich er nou in probeert te lullen of dat het echt zo'n rechtse groupie is die opeens medestanders vindt op twitter en zich dan belangrijk voelt.quote:
Een beetje van alle twee gok ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me wel af of ze zich er nou in probeert te lullen of dat het echt zo'n rechtse groupie is die opeens medestanders vindt op twitter en zich dan belangrijk voelt.
Hoezoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:40 schreef JanCees het volgende:
Blijft bijzonder dat je zo overstapt van PVV naar FvD
nou nou nouquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:36 schreef fetX het volgende:
Als Els morgen onder een bus komt zal er geen haan naar kraaien.
Zo.
loonslaaf 2.0quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:06 schreef Caland het volgende:
Godverdomme 21.05 klaar met werken.
WANBELEID
Nu deel 2 van die Srebrenicadocu kijken@:muskusboktor57 @:doublepain
Meestal zijn die avonddiensten wel relaxed. Hele avond netflixen.quote:
stukje hulpeloze afslachtingquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:06 schreef Caland het volgende:
Godverdomme 21.05 klaar met werken.
WANBELEID
Nu deel 2 van die Srebrenicadocu kijken@:muskusboktor57 @:doublepain
Strakke tietjes wel, die linker.quote:
Nicki Verweij, FVD senatorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Strakke tietjes wel, die linker.
Ik zou haar wel doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eind 20, lijkt eind 30. Beetje jammer.
Ah, de pianospeler.quote:
Mooi is dat, hebben we nu ook al crackhoeren in de senaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eind 20, lijkt eind 30. Beetje jammer.
ga ik nog kijken ook, als die BH losgaat zakken ze nog eens een cm of 10, je moet er van houden maar strak is het nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Strakke tietjes wel, die linker.
quote:
Wow Rensquote:
Ik denk eerder dat ze bij AZ laveloos zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow Rens
Is dinsdag niet een beetje een rare dag om te zuipen
Kale koppuh nie te stoppuh! Vrijdag heb ik ook weer een vleesklak, zoals onze zuiderburen dat noemenquote:
Heb mij een uur geleden geschoren. Waarom koop je zelf geen tondeuse?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kale koppuh nie te stoppuh! Vrijdag heb ik ook weer een vleesklak, zoals onze zuiderburen dat noemen
Heb ik, maar ben de opzetstukjes kwijtquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb mij een uur geleden geschoren. Waarom koop je zelf geen tondeuse?
Opzetstukjes zijn voor amateurs.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik, maar ben de opzetstukjes kwijtGebruik dat kreng alleen om m'n baard en snor weg te halen wanneer ik die weer eens beu ben.
Okquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Opzetstukjes zijn voor amateurs.
Ik blijf wel lekker amateur, geen prestatiedruk enzoquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb mij een uur geleden geschoren. Waarom koop je zelf geen tondeuse?
quote:
Lekker maatquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisterenavond 2 uurtjes 'gesport' @:fetx @:lenny_leonard
quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisterenavond 2 uurtjes 'gesport' @:fetx @:lenny_leonard
Heftig.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Werd onwel. Zal wel niet gevreten hebben. Stukje Anorexia.
MediacourantGoden.
Eh, goeie.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig.
Dat zou @:onlogisch nooit overkomen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig.
Dat zou @:onlogisch nooit overkomen.
Ik denk een gele voor doordeweeks en een groene voor in het weekend.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
welke kleur lambo gaat het worden?
leer Nederlandsquote:Black Renaissance gaat massaal onze achterban oproepen op jullie programma te boycotten.
Geklikt. Topic niet gelezen. Wel reactie gezet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
NWS / Grapje over gaper loopt uit de hand
Wat een volk weer maat.
lange tenenquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een volk weer maat.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Derhalve even een TR meegepaktquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Topic niet gelezen. Wel reactie gezet.
zo werkt FOK toch, er wordt nauwelijks goed gelezen is mijn indrukquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Derhalve even een TR meegepakt
Ik zal nog eens op jouw linkjes klikken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Derhalve even een TR meegepakt
Oké Herman.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo werkt FOK toch, er wordt nauwelijks goed gelezen is mijn indruk
quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal nog eens op jouw linkjes klikken.
Klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo werkt FOK toch, er wordt nauwelijks goed gelezen is mijn indruk
Moeten toch gewoon betalen. Geen rechter trapt daar in.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/tech/me(...)te-betalen~aa2010fe/
(lol)
Mijn hemel wat een ‘samenleving’ tegenwoordig zegquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een volk weer maat.
@tong80quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is Herman? Is toch zo, het is meer van mening verkondigen dan discussiëren
Het schijnt iets lastiger te liggen omdat het spul al geleverd is. Misschien weet @napoleonfour meer over de kansen van deze mensen. Wel gelachen om die man die meteen 3 heeft gekocht, en straks het hele bedrag niet kunnen aftikken zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Moeten toch gewoon betalen. Geen rechter trapt daar in.
toch heb ik niet zoveel met dat soort mensen, uiteindelijk is het gewoon diefstalquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het schijnt iets lastiger te liggen omdat het spul al geleverd is. Misschien weet @:napoleonfour meer over de kansen van deze mensen. Wel gelachen om die man die meteen 3 heeft gekocht, en straks het hele bedrag niet kunnen aftikken zeker.
Wat zou jij doen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het schijnt iets lastiger te liggen omdat het spul al geleverd is. Misschien weet @:napoleonfour meer over de kansen van deze mensen. Wel gelachen om die man die meteen 3 heeft gekocht, en straks het hele bedrag niet kunnen aftikken zeker.
Eens. Stelletje zwervers man.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch heb ik niet zoveel met dat soort mensen, uiteindelijk is het gewoon diefstal
Niet, want a) je moet het waarschijnlijk toch betalen en b)zoals @Tarado zegt het is diefstal.quote:
Oké dan zou ik het ook niet doen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet, want a) je moet het waarschijnlijk toch betalen en b)zoals @:tarado zegt het is diefstal.
Pauper.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké dan zou ik het ook niet doen.
Nee toch niet, ik zou er meteen 4 bestellen
Krakers.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
Politie en ME ontruimen kraakpand 'Apenrots' in Tilburg
https://www.omroepbrabant(...)-apenrots-in-tilburg
TILBURGED @:lenny_leonard
Dit is racistischquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
Politie en ME ontruimen kraakpand 'Apenrots' in Tilburg
https://www.omroepbrabant(...)-apenrots-in-tilburg
TILBURGED @:lenny_leonard
hier opzich droog maar wel koudquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet nog wat bedenken, wat halen met dit weer is geen optie
Die mini docu over Ajax-Real (1967) al gezien?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet nog wat bedenken, wat halen met dit weer is geen optie
Zeker. Hier is jurisprudentie over. De rechter gaat oordelen dat je bij gezond verstand (HAHA ONLOGISCH JIJ VALT DAAR DAN DUS NIET ONDER11!!1!1!! @El-Stinho ) had kunnen weten dat dit niet de juiste prijs is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet, want a) je moet het waarschijnlijk toch betalen en b)zoals @:tarado zegt het is diefstal.
Hallo makkerquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ik daarna nog honger heb.
Dan worden het er nog 2, dus in totaal 4.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Hier is jurisprudentie over. De rechter gaat oordelen dat je bij gezond verstand (HAHA ONLOGISCH JIJ VALT DAAR DAN DUS NIET ONDER11!!1!1!! @:El-Stinho ) had kunnen weten dat dit niet de juiste prijs is.
Het schijnt iets lastiger te liggen omdat het spul al geleverd is. Misschien weet @napoleonfour meer over de kansen van deze mensen. Wel gelachen om die man die meteen 3 heeft gekocht, en straks het hele bedrag niet kunnen aftikken zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Moeten toch gewoon betalen. Geen rechter trapt daar in.
Je valt een beetje in herhaling op deze manier.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Dat was ook de bedoeling ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling op deze manier.
Toevallig, ik schuif ook twee bammetjes filet americain naar binnenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Overigens eet ik 3 volkoren boterhammen (2 filet american, 1 ham) + 500 gram magere kwark
@onlogisch geeft iets aan wat eigenlijk al besproken is, dan volstaat het oude antwoord daarop.quote:
Toevallig, ik schuif ook net wat bij je moeder naar binnen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toevallig, ik schuif ook twee bammetjes filet americain naar binnen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toevallig, ik schuif ook twee bammetjes filet americain naar binnen
Stop hiermee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toevallig, ik schuif ook net wat bij je moeder naar binnen.
nee, waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mini docu over Ajax-Real (1967) al gezien?
Dat overkomt hem anders nou nooit.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:onlogisch geeft iets aan wat eigenlijk al besproken is
Ik zocht eigenlijk die omg gif die jij vaak post. Dat vrouwtje met haar hand op het hoofd.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens willen opsouperen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk die omg gif die jij vaak post. Dat vrouwtje met haar hand op het hoofd.
Dit gifje jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die typisch Brabants-racistische snol @:Charlotte3 had commentaar op de brede neus van dit meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |