(nog) geen idee.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
Wanneer gaat de eerste Elsgangbang op de piano van Cherry plaatsvinden denken jullie?twitter:Els_rechts twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 16:32:14Tijdens het maken van mijn video kwam ik @:BPareren tegen.
Hij is Eerste Kamer lid van @:fvdemocratie!
Het was een gezellig weerzien 👇🏼 https://t.co/mXSRN4FR97 reageer retweet
twitter:VosdeMos twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:31:23@Els_rechts @BPareren @fvdemocratie Wanneer gaat de eerste Elsgangbang op de piano van Cherry plaatsvinden?
(ik vraag dit voor een vriend? reageer retweet
Ha Nelisquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
(nog) geen idee.twitter:VosdeMos twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:31:23@:Els_rechts @:BPareren @:fvdemocratie Wanneer gaat de eerste Elsgangbang op de piano van Cherry plaatsvinden?
Hey Harrie.quote:
Zou niet kijken. Smerig wijf.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
(nog) geen idee.twitter:VosdeMos twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:31:23@:Els_rechts @:BPareren @:fvdemocratie Wanneer gaat de eerste Elsgangbang op de piano van Cherry plaatsvinden?
Vraag me wel af of ze zich er nou in probeert te lullen of dat het echt zo'n rechtse groupie is die opeens medestanders vindt op twitter en zich dan belangrijk voelt.quote:
Een beetje van alle twee gok ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me wel af of ze zich er nou in probeert te lullen of dat het echt zo'n rechtse groupie is die opeens medestanders vindt op twitter en zich dan belangrijk voelt.
Hoezoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:40 schreef JanCees het volgende:
Blijft bijzonder dat je zo overstapt van PVV naar FvD
nou nou nouquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:36 schreef fetX het volgende:
Als Els morgen onder een bus komt zal er geen haan naar kraaien.
Zo.
loonslaaf 2.0quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:06 schreef Caland het volgende:
Godverdomme 21.05 klaar met werken.
WANBELEID
Nu deel 2 van die Srebrenicadocu kijken@:muskusboktor57 @:doublepain
Meestal zijn die avonddiensten wel relaxed. Hele avond netflixen.quote:
stukje hulpeloze afslachtingquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:06 schreef Caland het volgende:
Godverdomme 21.05 klaar met werken.
WANBELEID
Nu deel 2 van die Srebrenicadocu kijken@:muskusboktor57 @:doublepain
Strakke tietjes wel, die linker.quote:
Nicki Verweij, FVD senatorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Strakke tietjes wel, die linker.
Ik zou haar wel doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eind 20, lijkt eind 30. Beetje jammer.
Ah, de pianospeler.quote:
Mooi is dat, hebben we nu ook al crackhoeren in de senaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eind 20, lijkt eind 30. Beetje jammer.
ga ik nog kijken ook, als die BH losgaat zakken ze nog eens een cm of 10, je moet er van houden maar strak is het nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Strakke tietjes wel, die linker.
quote:
Wow Rensquote:
Ik denk eerder dat ze bij AZ laveloos zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow Rens
Is dinsdag niet een beetje een rare dag om te zuipen
Kale koppuh nie te stoppuh! Vrijdag heb ik ook weer een vleesklak, zoals onze zuiderburen dat noemenquote:
Heb mij een uur geleden geschoren. Waarom koop je zelf geen tondeuse?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kale koppuh nie te stoppuh! Vrijdag heb ik ook weer een vleesklak, zoals onze zuiderburen dat noemen
Heb ik, maar ben de opzetstukjes kwijtquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb mij een uur geleden geschoren. Waarom koop je zelf geen tondeuse?
Opzetstukjes zijn voor amateurs.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik, maar ben de opzetstukjes kwijtGebruik dat kreng alleen om m'n baard en snor weg te halen wanneer ik die weer eens beu ben.
Okquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Opzetstukjes zijn voor amateurs.
Ik blijf wel lekker amateur, geen prestatiedruk enzoquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb mij een uur geleden geschoren. Waarom koop je zelf geen tondeuse?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |