Ik zou haar wel doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eind 20, lijkt eind 30. Beetje jammer.
Ah, de pianospeler.quote:
Mooi is dat, hebben we nu ook al crackhoeren in de senaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eind 20, lijkt eind 30. Beetje jammer.
ga ik nog kijken ook, als die BH losgaat zakken ze nog eens een cm of 10, je moet er van houden maar strak is het nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Strakke tietjes wel, die linker.
quote:
Wow Rensquote:
Ik denk eerder dat ze bij AZ laveloos zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow Rens
Is dinsdag niet een beetje een rare dag om te zuipen
Kale koppuh nie te stoppuh! Vrijdag heb ik ook weer een vleesklak, zoals onze zuiderburen dat noemenquote:
Heb mij een uur geleden geschoren. Waarom koop je zelf geen tondeuse?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kale koppuh nie te stoppuh! Vrijdag heb ik ook weer een vleesklak, zoals onze zuiderburen dat noemen
Heb ik, maar ben de opzetstukjes kwijtquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb mij een uur geleden geschoren. Waarom koop je zelf geen tondeuse?
Opzetstukjes zijn voor amateurs.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik, maar ben de opzetstukjes kwijtGebruik dat kreng alleen om m'n baard en snor weg te halen wanneer ik die weer eens beu ben.
Okquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Opzetstukjes zijn voor amateurs.
Ik blijf wel lekker amateur, geen prestatiedruk enzoquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb mij een uur geleden geschoren. Waarom koop je zelf geen tondeuse?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |