Hallo makkerquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ik daarna nog honger heb.
Dan worden het er nog 2, dus in totaal 4.
Hallo maat!quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Hier is jurisprudentie over. De rechter gaat oordelen dat je bij gezond verstand (HAHA ONLOGISCH JIJ VALT DAAR DAN DUS NIET ONDER11!!1!1!! @:El-Stinho ) had kunnen weten dat dit niet de juiste prijs is.
Het schijnt iets lastiger te liggen omdat het spul al geleverd is. Misschien weet @napoleonfour meer over de kansen van deze mensen. Wel gelachen om die man die meteen 3 heeft gekocht, en straks het hele bedrag niet kunnen aftikken zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Moeten toch gewoon betalen. Geen rechter trapt daar in.
Je valt een beetje in herhaling op deze manier.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt iets lastiger te liggen omdat het spul al geleverd is. Misschien weet @:napoleonfour meer over de kansen van deze mensen. Wel gelachen om die man die meteen 3 heeft gekocht, en straks het hele bedrag niet kunnen aftikken zeker.
Dat was ook de bedoeling ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling op deze manier.
Toevallig, ik schuif ook twee bammetjes filet americain naar binnenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Overigens eet ik 3 volkoren boterhammen (2 filet american, 1 ham) + 500 gram magere kwark
@onlogisch geeft iets aan wat eigenlijk al besproken is, dan volstaat het oude antwoord daarop.quote:
Toevallig, ik schuif ook net wat bij je moeder naar binnen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toevallig, ik schuif ook twee bammetjes filet americain naar binnen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toevallig, ik schuif ook twee bammetjes filet americain naar binnen
Stop hiermee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toevallig, ik schuif ook net wat bij je moeder naar binnen.
nee, waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mini docu over Ajax-Real (1967) al gezien?
Dat overkomt hem anders nou nooit.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:onlogisch geeft iets aan wat eigenlijk al besproken is
Ik zocht eigenlijk die omg gif die jij vaak post. Dat vrouwtje met haar hand op het hoofd.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens willen opsouperen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk die omg gif die jij vaak post. Dat vrouwtje met haar hand op het hoofd.
Dit gifje jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die typisch Brabants-racistische snol @:Charlotte3 had commentaar op de brede neus van dit meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |