Het schijnt iets lastiger te liggen omdat het spul al geleverd is. Misschien weet @napoleonfour meer over de kansen van deze mensen. Wel gelachen om die man die meteen 3 heeft gekocht, en straks het hele bedrag niet kunnen aftikken zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Moeten toch gewoon betalen. Geen rechter trapt daar in.
toch heb ik niet zoveel met dat soort mensen, uiteindelijk is het gewoon diefstalquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het schijnt iets lastiger te liggen omdat het spul al geleverd is. Misschien weet @:napoleonfour meer over de kansen van deze mensen. Wel gelachen om die man die meteen 3 heeft gekocht, en straks het hele bedrag niet kunnen aftikken zeker.
Wat zou jij doen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het schijnt iets lastiger te liggen omdat het spul al geleverd is. Misschien weet @:napoleonfour meer over de kansen van deze mensen. Wel gelachen om die man die meteen 3 heeft gekocht, en straks het hele bedrag niet kunnen aftikken zeker.
Eens. Stelletje zwervers man.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch heb ik niet zoveel met dat soort mensen, uiteindelijk is het gewoon diefstal
Niet, want a) je moet het waarschijnlijk toch betalen en b)zoals @Tarado zegt het is diefstal.quote:
Oké dan zou ik het ook niet doen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet, want a) je moet het waarschijnlijk toch betalen en b)zoals @:tarado zegt het is diefstal.
Pauper.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké dan zou ik het ook niet doen.
Nee toch niet, ik zou er meteen 4 bestellen
Krakers.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
Politie en ME ontruimen kraakpand 'Apenrots' in Tilburg
https://www.omroepbrabant(...)-apenrots-in-tilburg
TILBURGED @:lenny_leonard
Dit is racistischquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
Politie en ME ontruimen kraakpand 'Apenrots' in Tilburg
https://www.omroepbrabant(...)-apenrots-in-tilburg
TILBURGED @:lenny_leonard
quote:
2quote:
hier opzich droog maar wel koudquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet nog wat bedenken, wat halen met dit weer is geen optie
Die mini docu over Ajax-Real (1967) al gezien?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet nog wat bedenken, wat halen met dit weer is geen optie
Dat ligt eraan of ik daarna nog honger heb.quote:
Zeker. Hier is jurisprudentie over. De rechter gaat oordelen dat je bij gezond verstand (HAHA ONLOGISCH JIJ VALT DAAR DAN DUS NIET ONDER11!!1!1!! @El-Stinho ) had kunnen weten dat dit niet de juiste prijs is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet, want a) je moet het waarschijnlijk toch betalen en b)zoals @:tarado zegt het is diefstal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |