Ik doe weer aan IF dus ik bespaar behoorlijk wat geld op eten!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je gewoon geen eten meer koopt ben je ook geen geld meer kwijt aan oogdruppels.
[ afbeelding ]
Ik heb ook videoland en Netflix. Alleen dat laatste kijk ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
Hoe komen volwassen mensen ook op het idee om disney+ aan te schaffen.
Als je nou nog een pedo ben.....OH WACHT
moet jij wetenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook videoland en Netflix. Alleen dat laatste kijk ik eigenlijk.
IF betreft meer wanneer je eet dan de hoeveelheid, dus hoezo bespaar je?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe weer aan IF dus ik bespaar behoorlijk wat geld op eten!
Omdat je in de praktijk gewoon minder eet ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
IF betreft meer wanneer je eet dan de hoeveelheid, dus hoezo bespaar je?
Misschien om de oude lion king weer eens te kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan letterlijk niet 1 titel bedenken waarom ik Disney+ zou aanschaffen.
erg elukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had zeker tijd over
@:jancees check deze grap
Dan sport je niet hard genoegquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je in de praktijk gewoon minder eet ook.
Althans, ik.
Disney heeft toch recent ook FOX gekocht.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan letterlijk niet 1 titel bedenken waarom ik Disney+ zou aanschaffen.
Dat blijft wel een toffe film ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien om de oude lion king weer eens te kijken
Dus nu zijn het gewoon alleen die tekenfilms en Pixar?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Disney heeft toch recent ook FOX gekocht.
Ik dacht er zullen we heel veel films van Netflix naar FOX gaan.
Had ik mooi mis
Ja en die superheldencrapquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus nu zijn het gewoon alleen die tekenfilms en Pixar?
Togoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en die superheldencrap
En één of andere hondenfilm die Lenny heel leuk vindt
Ze hebben Hulu toch ook overgenomen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en die superheldencrap
En één of andere hondenfilm die Lenny heel leuk vindt
Ja maar dat bieden ze ook niet aan via Disney+quote:
Oh wat matig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat bieden ze ook niet aan via Disney+
Wat een hoeren
Ja dan stop je er toch lekker mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt allemaal wel erg veel met die streaming meuk.
Ik hou het lekker bij Netflix + downloaden. En eventueel soms nog een maandje videoland. Gaat wel steeds meer verbrokkelen ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zeggen ze al 5 jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou het lekker bij Netflix + downloaden. En eventueel soms nog een maandje videoland. Gaat wel steeds meer verbrokkelen ja.
Ik kende dat hele Hulu dus weer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou het lekker bij Netflix + downloaden. En eventueel soms nog een maandje videoland. Gaat wel steeds meer verbrokkelen ja.
van mij welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had jij niet een playstation?
Zo ja, mag ik die hebben?
heb nog wat amstel in de koelkastquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zolang er maar wat te zuipen is op je crematie vind ik het best.
Is ook alleen in de VSquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kende dat hele Hulu dus weer niet.
Mij kan niks gebeurenquote:
Ik download alles, dus heb er geen last van.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gemaild naar stichting BREINquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik download alles, dus heb er geen last van.
Ja dat deed ik vroeger ook. Maar nu niet echt meer nodig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik download alles, dus heb er geen last van.
VPN ja, Hulu heeft alleen rechten om in USA uit te zenden. Amerikaantjes kunnen op vakantie buiten Amerika ook niet kijken volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Abo op Hulu vanuit Nederland? Of bedoel je met VPN
Welke VPN gebruik jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VPN ja, Hulu heeft alleen rechten om in USA uit te zenden. Amerikaantjes kunnen op vakantie buiten Amerika ook niet kijken volgens mij.
Tragere verbinding.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bekijk Hulu anoniem, veilig en zonder afknijpen.
Afknijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |