Ik doe weer aan IF dus ik bespaar behoorlijk wat geld op eten!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je gewoon geen eten meer koopt ben je ook geen geld meer kwijt aan oogdruppels.
[ afbeelding ]
Ik heb ook videoland en Netflix. Alleen dat laatste kijk ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
Hoe komen volwassen mensen ook op het idee om disney+ aan te schaffen.
Als je nou nog een pedo ben.....OH WACHT
moet jij wetenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook videoland en Netflix. Alleen dat laatste kijk ik eigenlijk.
IF betreft meer wanneer je eet dan de hoeveelheid, dus hoezo bespaar je?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe weer aan IF dus ik bespaar behoorlijk wat geld op eten!
Omdat je in de praktijk gewoon minder eet ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
IF betreft meer wanneer je eet dan de hoeveelheid, dus hoezo bespaar je?
Misschien om de oude lion king weer eens te kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan letterlijk niet 1 titel bedenken waarom ik Disney+ zou aanschaffen.
erg elukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had zeker tijd over
@:jancees check deze grap
Dan sport je niet hard genoegquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je in de praktijk gewoon minder eet ook.
Althans, ik.
Disney heeft toch recent ook FOX gekocht.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan letterlijk niet 1 titel bedenken waarom ik Disney+ zou aanschaffen.
Dat blijft wel een toffe film ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien om de oude lion king weer eens te kijken
Dus nu zijn het gewoon alleen die tekenfilms en Pixar?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Disney heeft toch recent ook FOX gekocht.
Ik dacht er zullen we heel veel films van Netflix naar FOX gaan.
Had ik mooi mis
Ja en die superheldencrapquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus nu zijn het gewoon alleen die tekenfilms en Pixar?
Togoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en die superheldencrap
En één of andere hondenfilm die Lenny heel leuk vindt
Ze hebben Hulu toch ook overgenomen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en die superheldencrap
En één of andere hondenfilm die Lenny heel leuk vindt
Ja maar dat bieden ze ook niet aan via Disney+quote:
Oh wat matig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat bieden ze ook niet aan via Disney+
Wat een hoeren
Ja dan stop je er toch lekker mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt allemaal wel erg veel met die streaming meuk.
Ik hou het lekker bij Netflix + downloaden. En eventueel soms nog een maandje videoland. Gaat wel steeds meer verbrokkelen ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt allemaal wel erg veel met die streaming meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |