quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Familielid van patiënt doet opzettelijk mondkapje af en 'besmet' 4 verplegers
https://www.nu.nl/coronav(...)et-4-verplegers.html
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat gebeurt vanzelf als je je groen en geel ergert aan je baas
Okquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ter ere van Tali heb ik de rest van de week een RIP TALI UI.
Het zou jou sieren om de dood van een parkiet niet aan te grijpen om even te laten zien hoe betrokken je wel niet bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het zou VBL sieren als we dit allemaal zouden doen.
Het zou VBL sieren als de users die er posten zich niet zo ongelofelijk aanstellen. Gek.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het zou VBL sieren als we dit allemaal zouden doen.
eensquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zou VBL sieren als de users die er posten zich niet zo ongelofelijk aanstellen. Gek.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou jou sieren om de dood van een parkiet niet aan te grijpen om even te laten zien hoe betrokken je wel niet bent.
Dankjequote:
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Dat was godverdomme een hartstikke lieve vogel jongen.
Geen idee, weet ook niet of het normaal is, maar Tali was sowieso een heel apart beestjequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat gebeurt vanzelf als je je groen en geel ergert aan je baas
Hier zat ze middenin de ruiquote:
Het was Drizzt zijn huisdier en hij was er erg gehecht aan, dus het was helemaal niet zo raar om hem even sterkte te wensen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit een hoop drukte om een vogel.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ter ere van Tali heb ik de rest van de week een RIP TALI UI.
En bij parkieten gaat de rui gepaard met een hongerstaking? Ik weet niets van parkieten, zoals je merktquote:
De tering niet maar dit soort dingen hoeven van mij niet : (prima dat iemand anders het wel doet verder hoor)quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Drizzt zijn huisdier en hij was er erg gehecht aan, dus het was helemaal niet zo raar om hem even sterkte te wensen.
Maar vogels betekenen niks voor jou dus dan kan iedereen de tering krijgen blijkbaar.
Ja en dat is nog een teringlelijk beest ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
Benji had toen ik hem kocht wel blauwe ogen
Toen dacht ik wow cool! Blijkt dat bij kittens altijd zo te zijn en 2 dagen later waren ze gewoon geel.
Zit ik nog met dat beest.
Laat je hem daarom verhongeren?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
Toen dacht ik wow cool! Blijkt dat bij kittens altijd zo te zijn en 2 dagen later waren ze gewoon geel.
Je vond haar vorige week nog mooi.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat is nog een teringlelijk beest ook
Zo zie je maar dat de goeden altijd eerder dood gaan!
7/10quote:
Je kitten aankoop was dus net zo doordacht als het Disney + pakket?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
Laat dat lekker in het cryptotopic.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:aTypisch is viesmad in het cryptotopic
Wat ben je toch een goedzak, andere mensen hadden dat beest gelijk verdronken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
Vorige week had ze overigens last van haar ogen, dus moest ik druppels kopenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kitten aankoop was dus net zo doordacht als het Disney + pakket?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:aTypisch is viesmad in het cryptotopic
Ik vind er geen reet aan dat hele Disney+.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week had ze overigens last van haar ogen, dus moest ik druppels kopen
69,95 godverdomme.
Had ik een jaar lang geen Disney+ van kunnen kijken.
Als er wat mis mee is zijn het vaak dure grappen bij die beesten ja. Hopelijk voelt ze zich nu weer wat beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
69,95 godverdomme.
Als je gewoon geen eten meer koopt ben je ook geen geld meer kwijt aan oogdruppels.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
69,95 godverdomme.
Dan ben je vast ouder dan 12.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan dat hele Disney+.
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan dat hele Disney+.
Ja, het is over.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er wat mis mee is zijn het vaak dure grappen bij die beesten ja. Hopelijk voelt ze zich nu weer wat beter.
Deze grap was destijds al gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
Hoe komen volwassen mensen ook op het idee om disney+ aan te schaffen.
Als je nou nog een pedo ben.....OH WACHT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |