Hoe was je pizza?quote:
Ik had gewoon avg.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed
en de jouwe
smaakte naar normale bodem lol
jouw probleemquote:Op zondag 5 juli 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weer de boel aan het blokkeren hier
Die jongens blijven ook maar bezig.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus jij knielt niet voor boeren begrijp ik?quote:
Maar jij bent toch een boerquote:Op zondag 5 juli 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet iedereen in een dorp is een boer. Heb wel twee vrienden die van de boerderij komen.quote:
miss gezonder?quote:Op zondag 5 juli 2020 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had gewoon avg.
Dan voegt het dus niet echt wat toe, die courgettebodem.
Neequote:Op zondag 5 juli 2020 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus jij knielt niet voor boeren begrijp ik?
Dat dan weer wel.quote:
Oei Rens, je bent niet erg #WOKEquote:
oh ik vind iedereen buiten de Randstad een boerquote:Op zondag 5 juli 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet iedereen in een dorp is een boer. Heb wel twee vrienden die van de boerderij komen.
moet jij weten.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik vind iedereen buiten de Randstad een boer
Mocht 'ie willen, dat 'ie met zo'n onweerstaanbare klets als de mijne door het leven kon gaan.quote:
Ik vind je wel een lieve jongen hoor. Had vandaag een verjaardag net een boerquote:
2.quote:Je pakket komt zo snel mogelijk jouw kant op
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst
@onlogisch @Lenny_Leonard @maxi-mus @Tjacka @Dj_Day-V @Caland @Muskusboktor57 @Scrummie2.1 (2 lampen) @Zipportalquote:Uiterlijk maandag wordt een pakket met bestelde artikelen bezorgd
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst
Graag mij uit deze mentionlijst te halen.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:02 schreef GGMM het volgende:
1.
[..]
2.
[..]
@:onlogisch @:lenny_leonard @:maxi-mus @:tjacka @:dj_day-v @:caland @:muskusboktor57 @:scrummie2.1 (2 lampen) @:zipportal
boeit mij echt helemaal niksquote:Op zondag 5 juli 2020 23:02 schreef GGMM het volgende:
1.
[..]
2.
[..]
@:onlogisch @:lenny_leonard @:maxi-mus @:tjacka @:dj_day-v @:caland @:muskusboktor57 @:scrummie2.1 (2 lampen) @:zipportal
Uh, oke. Lekker boeiendquote:Op zondag 5 juli 2020 23:02 schreef GGMM het volgende:
1.
[..]
2.
[..]
3 dagenquote:Op zondag 5 juli 2020 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weekend over he. Morgen weer werken voor m'n ..geld
Welke dildo heb je besteld?quote:Op zondag 5 juli 2020 23:02 schreef GGMM het volgende:
1.
[..]
2.
[..]
Is hij dood?quote:
Je moeder heeft ook twee prachtige koplampenquote:Op zondag 5 juli 2020 23:02 schreef GGMM het volgende:
1.
[..]
2.
[..]
(lol)twitter:PersburoUNN twitterde op maandag 06-07-2020 om 09:00:07Legobeeld van André Hazes op de #Dam in Amsterdam al na 6 dagen gesloopt.! https://t.co/MWQpy4cYjq reageer retweet
vast een Fin gedaanquote:Op maandag 6 juli 2020 09:08 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:PersburoUNN twitterde op maandag 06-07-2020 om 09:00:07Legobeeld van André Hazes op de #Dam in Amsterdam al na 6 dagen gesloopt.! https://t.co/MWQpy4cYjq reageer retweet
x2quote:Bezorgtijd: vandaag tussen 10:20 en 12:20
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM @onlogischtwitter:telegraaf twitterde op maandag 06-07-2020 om 10:45:18De uiterst losse omgangsvormen bij een bedrijf dat artiesten en dj’s begeleidt, kosten een personal assistent (PA) al naar twee maanden haar baan. https://t.co/ItN5juxGh1 reageer retweet
twitter:OmroepGLD twitterde op maandag 06-07-2020 om 10:42:04Slachtoffer schietpartij in Beuningen overleden, daders nog spoorloos https://t.co/go2uj6a0YH https://t.co/HnHoBfe0BO reageer retweet
Die waren er vroeg bij vanmorgen ja. Zeker van tempo team.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:OmroepGLD twitterde op maandag 06-07-2020 om 10:42:04Slachtoffer schietpartij in Beuningen overleden, daders nog spoorloos https://t.co/go2uj6a0YH https://t.co/HnHoBfe0BO reageer retweet
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bobbi werd onder het grote publiek bekend door haar reality soap Bobbi Eden: Dubbel D in LA.Is dit Joke Bruijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De morgenstond heeft lood in den mond.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waren er vroeg bij vanmorgen ja. Zeker van tempo team.
Mijn pakketjes zijn binnen!quote:Op maandag 6 juli 2020 10:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo thuis in het Rotterdamse variété.
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:49 schreef Tarado het volgende:
benendag weer gehad, ging best lekker moest me inhouden om niet zwaarder te gaan maar verwacht wel dat ik deze maand wel weer op het pre corona niveau zit, bovenlichaam zal iets langer duren denk ik
quote:
met een assist van de goatquote:Op maandag 6 juli 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Zie net die goal van Griezmann. Prima goaltje
quote:Op maandag 6 juli 2020 12:43 schreef onlogisch het volgende:
https://www.topics.nl/dit(...)D&utm_content=topics
@:Scrummie2.1
deze film heb ik het vaakst gezienquote:
twitter:axelveldhuijzen twitterde op maandag 06-07-2020 om 12:51:19Er demonstreren vandaag dus mensen tegen media die hen niet goed zouden informeren over corona. In Rotterdam staan ze bij een pand waar het AD al 8 jaar weg is. https://t.co/eFK6zYyjHm reageer retweet
Nou zegquote:Op maandag 6 juli 2020 13:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Want ik zeg dat ik het al gelezen heb ofzo?
Donder gewoon op met je infantiele gedram.
inhouden, bang dat je niet meer uit je stoel kan opstaan morgen/overmorgen?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:49 schreef Tarado het volgende:
benendag weer gehad, ging best lekker moest me inhouden om niet zwaarder te gaan maar verwacht wel dat ik deze maand wel weer op het pre corona niveau zit, bovenlichaam zal iets langer duren denk ik
ja zoietsquote:Op maandag 6 juli 2020 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
inhouden, bang dat je niet meer uit je stoel kan opstaan morgen/overmorgen?
@Rellende_Rotscholierquote:Op maandag 6 juli 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat er bij sport wat tactiek/techniek moet zijn.
Nouja zo’n spuit inbrengen is nog best lastig hoorquote:Op maandag 6 juli 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat er bij sport wat tactiek/techniek moet zijn.
Daarom heeft @GGMM ook WLR geopend hahahaha sorry dat ik weer zo om mezelf moet lachen.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Rellende_rotscholier
@:El-stinho
@:johannes_vermeer
@:maxi-mus
@:Slobeend
@:Koffieplanter
Die lijntjes veranderen ook 2x per dag.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Die warmte komt nog wel maatje. Volgende week waarschijnlijk alweer
Zeker ontzettend tof.quote:
Echt hequote:Op maandag 6 juli 2020 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die lijntjes veranderen ook 2x per dag.
Leuke dingen kunnen niet meerquote:Op maandag 6 juli 2020 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker ontzettend tof.
Kunstenaar heeft het beeld of wat er van over was vanmiddag eigenhandig weggehaald, jammer.
Woesttwitter:MZwartmans twitterde op maandag 06-07-2020 om 15:03:36@RTLnieuws Ja dat vindt de linkse kankermedia wel leuk te vermelden he. RTL JODEN DEL RTL JODEN DEL reageer retweet
Wat onaardig van Wilfredquote:Op maandag 6 juli 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Woesttwitter:MZwartmans twitterde op maandag 06-07-2020 om 15:03:36@:RTLnieuws Ja dat vindt de linkse kankermedia wel leuk te vermelden he. RTL JODEN DEL RTL JODEN DEL reageer retweet
PVV. Tegen racisme. Maar ook TEGEN slachtofferrollen. Sta open voor dialoog, op elk niveau.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Woesttwitter:MZwartmans twitterde op maandag 06-07-2020 om 15:03:36@:RTLnieuws Ja dat vindt de linkse kankermedia wel leuk te vermelden he. RTL JODEN DEL RTL JODEN DEL reageer retweet
meneer Zwartmans heeft een eigen kijk op het levenquote:Op maandag 6 juli 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, zometeen met Tali/Tarrelgodin naar de vogelarts
Laat TarrelGod met rust man. Hij heeft jou niks misdaan.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Palmboompjes kosten zo honderden euro'squote:Op maandag 6 juli 2020 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)nop-helpen~a329aab9/
Begin mei had het strandje al open moeten zijn voor een lange zomer. Toen gooide corona echter roet in het eten. Daarna waren er problemen met de levering van stroom en water, iets wat de beheerder ook niet zomaar kon oplossen door, jawel, corona. Terwijl de tweede lading palmbomen nog werd verhuisd, was een deel van de eerste lading al gejat. En van de SUV-bus die al klaar stond als koeling, waren de eerste nacht de ruiten al ingegooid.
TILBURGED![]()
@:caland
@:zipportal
@:psvcl
Sterkte makker.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lelijk dorpquote:Op maandag 6 juli 2020 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)nop-helpen~a329aab9/
Begin mei had het strandje al open moeten zijn voor een lange zomer. Toen gooide corona echter roet in het eten. Daarna waren er problemen met de levering van stroom en water, iets wat de beheerder ook niet zomaar kon oplossen door, jawel, corona. Terwijl de tweede lading palmbomen nog werd verhuisd, was een deel van de eerste lading al gejat. En van de SUV-bus die al klaar stond als koeling, waren de eerste nacht de ruiten al ingegooid.
TILBURGED![]()
@:caland
@:zipportal
@:psvcl
quote:
Gaat niet echt tof met haar, maar denk dat het met wat antibiotica of een ontwormingskuurtje wel weer goed kan komen. Het is dus niet dat ik er naartoe ga om haar in te laten slapenquote:
Huh.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat TarrelGod met rust man. Hij heeft jou niks misdaan.
Alleen stukje trailer gezien. Dacht, ik check het op een later tijdstip.quote:
Rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 6 juli 2020 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet echt tof met haar, maar denk dat het met wat antibiotica of een ontwormingskuurtje wel weer goed kan komen. Het is dus niet dat ik er naartoe ga om haar in te laten slapen
[..]
Huh.
Hij verveelt zich denk ik met zoveel vrije tijdquote:Op maandag 6 juli 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
Lenny probeert wanhopig grappig over te komen
De nieuwe Yannick is uittwitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 06-07-2020 om 17:06:38Een schande dat mijn favoriete darter Kyle Anderson niet kan meedoen aan PC9 t/m 13 omdat de Australische overheid het hem verbiedt om naar Engeland te vliegen. De klootzakken die het hem verbieden om naar Engeland te vliegen mogen wat mij betreft snel hun benen breken #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Tali bij de dierenarts achter moeten laten, ter observatie. Ze krijgt ook antibiotica enzo, maar volgens de dierenarts gaat het echt niet goed met haar
Dankje, krijg morgen een telefoontje, en anders moet ik zelf even aan het eind van de middag bellen. Er zat nog iemand anders met een ziek vogeltje, een kakariki, en die moest ook blijven, al zag dat beestje er een stuk gezonder uit dan mijn beestje.quote:
ik ben fan van deze dudequote:
Was dat die vogel die was weggevlogen?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dankje, krijg morgen een telefoontje, en anders moet ik zelf even aan het eind van de middag bellen. Er zat nog iemand anders met een ziek vogeltje, een kakariki, en die moest ook blijven, al zag dat beestje er een stuk gezonder uit dan mijn beestje.
ohquote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Tali bij de dierenarts achter moeten laten, ter observatie. Ze krijgt ook antibiotica enzo, maar volgens de dierenarts gaat het echt niet goed met haar
kipquote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aaardappeltjes met broccoli en spekreepjes.
Macaroni.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aaardappeltjes met broccoli en spekreepjes.
Wat zijn aaardappeltjes?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gevogeltequote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Nee, da's Freyja.quote:
Idd.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En RickGod dan?
Ofja die was meer weggestuurd dan weggevlogen.
Jij hebt mij nietquote:Op maandag 6 juli 2020 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd.
Verder heb ik Mortygod en Lyamgod nog.
Huh?quote:
quote:
Met zoveel vogels, dat geeft toch best een troep ook al zitten ze in een kooi.quote:
Waarom zou hij moeten stofzuigen? Komt toch geen bezoek.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zoveel vogels, dat geeft toch best een troep ook al zitten ze in een kooi.
Moet jij wetenquote:
Twee keer per week, maar het is vooral Freyja die er een zooitje van kan maken.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zoveel vogels, dat geeft toch best een troep ook al zitten ze in een kooi.
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten stofzuigen? Komt toch geen bezoek.
Tali is toch wel een probleemkindje he?quote:Op maandag 6 juli 2020 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twee keer per week, maar het is vooral Freyja die er een zooitje van kan maken.
[..]
Ze zeggen dat dieren uiteindelijk op het baasje gaan lijkenquote:
Pasta pesto. Lang gelee.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het laatste jaar wel jaquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dieren uiteindelijk op het baasje gaan lijken
Dat zou dan weer niet verklaren waarom er één naar buiten vloog
@Caland zou dit een dramaandag noemen.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:21 schreef fetX het volgende:
Wat een dag zeg. Het begon natuurlijk allemaal al met het dramatische nieuws dat het legopoppetje A. Hazes onthoofd was.
Al lang gezien.quote:
Wij hebben nog een halve pan macaroni over van gisteren, dus dat warmen we op. Stokbroodje erbij.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst/groente/kipquote:Op maandag 6 juli 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:45 schreef onlogisch het volgende:
Boys, uurtje gesport.
@:GGMM @:Caland @:Doublepain
Na die kapsalons gebeurde dat ook met mijn gewicht.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je hebt in een paar dagen je jaartotaal verdubbeld.
En met je satoshis @aTypischquote:Op maandag 6 juli 2020 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na die kapsalons gebeurde dat ook met mijn gewicht.
Gewoon overdag ook?quote:Op maandag 6 juli 2020 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
En daar ging het hoofd van Hazes...
[ afbeelding ]
Oh, toen was ‘ie al gesloopt dusquote:
Stukje beeldenstorm.quote:
met een snor kun je kussen en kietelen tegelijk.quote:Op maandag 6 juli 2020 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
"Dit is vernielzucht geweest, dat komt niet door de wind"
Zo zie je maar wat een scherpzinnige mensen er in Amsterdam wonen.
[ afbeelding ]
Waar gaat dit over?quote:
""heeeee kkneger!""quote:Op maandag 6 juli 2020 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
En daar ging het hoofd van Hazes...
[ afbeelding ]
Die lui die vandaag bij nos, ad etc hebben geprotesteerd omdat de media dingen verzwijgt!!1!!1quote:
twitter:axelveldhuijzen twitterde op maandag 06-07-2020 om 12:51:19Er demonstreren vandaag dus mensen tegen media die hen niet goed zouden informeren over corona. In Rotterdam staan ze bij een pand waar het AD al 8 jaar weg is. https://t.co/eFK6zYyjHm reageer retweet
#VIRUSWAANZINquote:Op maandag 6 juli 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die lui die vandaag bij nos, ad etc hebben geprotesteerd omdat de media dingen verzwijgt!!1!!1twitter:axelveldhuijzen twitterde op maandag 06-07-2020 om 12:51:19Er demonstreren vandaag dus mensen tegen media die hen niet goed zouden informeren over corona. In Rotterdam staan ze bij een pand waar het AD al 8 jaar weg is. https://t.co/eFK6zYyjHm reageer retweet
quote:Op maandag 6 juli 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die lui die vandaag bij nos, ad etc hebben geprotesteerd omdat de media dingen verzwijgt!!1!!1twitter:axelveldhuijzen twitterde op maandag 06-07-2020 om 12:51:19Er demonstreren vandaag dus mensen tegen media die hen niet goed zouden informeren over corona. In Rotterdam staan ze bij een pand waar het AD al 8 jaar weg is. https://t.co/eFK6zYyjHm reageer retweet
steeds dezelfde club volgens mijquote:Op maandag 6 juli 2020 20:08 schreef Caland het volgende:
Zijn er nou steeds meer gekkies die protesteren of zijn het steeds dezelfde mensen?
Leraren?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 20:08 schreef JanCees het volgende:
Een spook waart door de wereld– het spook van het coronavirus. Alle machten van de wereld hebben zich tot een heilige drijfjacht tegen dit spook verbonden. Een heilige drijfjacht met zulke drastische maatregelen dat wij – Willem Engel en Jeroen Pols – ons vragen gingen stellen als:
Is Covid-19 wel het killervirus waarvoor het wordt gehouden?
Kloppen de modellen van het RIVM? Hoe erg is een uitbraak?
Wat testen de testen? Hoe zit het met de groepsimmuniteit?
Wij gingen onderzoeken en analyseren en kwamen onder meer tot de conclusie dat de lockdown het virus niet heeft ingedamd, dat de groepsimmuniteit al veel verder is dan gedacht en dat de maatregelen buitenproportioneel zijn.
De term viruswaanzin werd geboren.
Wij besloten een kort geding te beginnen waarin wij een onmiddellijk verbod op verlenging en opheffing van de nu nog geldende maatregelen eisen. De datum van het kort geding is nog niet bekend.
Op deze website vind u onderzoeken, artikelen, podcasts en interviews die onze bevindingen boekstaven. Aan u het verzoek om ons vooral niet te geloven. Draag andere informatie aan, bewijs dat wij het bij het verkeerde eind hebben. Wij zijn de laatsten die ons willen vastbijten in ons eigen gelijk. We willen met liefde en geduld de waarheid achterhalen; open, eerlijk en transparant.
‘Aanvaard niet wat ge uit de tweede hand hoort, aanvaard niet de traditie, aanvaard niet een uitspraak alleen omdat die te lezen is in een boek, noch omdat die overeenstemt met uw overtuiging, noch omdat uw leraar het zegt. Wees uw eigen lamp.’
Boeddha
‘Twijfel is het begin van wijsheid’
Aristoteles
‘Geef me de moed te accepteren wat ik niet kan veranderen, de kracht om te veranderen wat in mijn vermogen ligt en de wijsheid om die twee van elkaar te onderscheiden.’
Epictetus
twitter:VrouwvdVrijheid twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 20:05:05Willem Engel #Viruswaanzin: "Wij zullen als organisatie morgen ook niet op persoonlijke titel aanwezig zijn."
Een lafbek is het, dagenlang ophitsen, zelfs praten over burger ongehoorzaamheid en nu snel zijn keutel intrekken en zich er van af maken. https://t.co/BDXmbvCqPB reageer retweet
Jatwitter:NOS twitterde op maandag 06-07-2020 om 20:16:40Trein stopt niet meer bij Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch https://t.co/rts3D4lAd6 reageer retweet
room is upquote:Op maandag 6 juli 2020 20:30 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:caland @:jancees @:jojoortje @:lenny_leonard
Jij sport niet. Jouw 'sport' bevat geen tactiek en techniek.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:30 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:caland @:jancees @:jojoortje @:lenny_leonard
Ik ga dit niet kijken. Vorig jaar in 11/07/95 Galerij geweest dus je zou me een expert kunnen noemen.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:35 schreef Caland het volgende:
Nu het begin van die Srebrenica docureeks @:muskusboktor57
https://nl.wikipedia.org/(...)lllantysiliogogogochquote:Op maandag 6 juli 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Jatwitter:NOS twitterde op maandag 06-07-2020 om 20:16:40Trein stopt niet meer bij Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch https://t.co/rts3D4lAd6 reageer retweet
Jaloersquote:Op maandag 6 juli 2020 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga dit niet kijken. Vorig jaar in 11/07/95 Galerij geweest dus je zou me een expert kunnen noemen.
🐐twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 06-07-2020 om 20:44:09The Democrats would not have BANNED travel from heavily infected China, especially so early, therefore, far more people would have died. Corrupt Joe Biden now admits this!!! reageer retweet
lolquote:Op maandag 6 juli 2020 20:46 schreef Caland het volgende:
🐐twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 06-07-2020 om 20:44:09The Democrats would not have BANNED travel from heavily infected China, especially so early, therefore, far more people would have died. Corrupt Joe Biden now admits this!!! reageer retweet
Die stemmongool van Wikipedia heeft dat destijds ingesproken.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Zo zeg. Hallo.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij sport niet. Jouw 'sport' bevat geen tactiek en techniek.
Post afgekeurd en afgehandeld.
quote:Op maandag 6 juli 2020 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik las dat de drie delen binnen drie dagen worden uitgezonden, dus ik ga ze komend weekend achter elkaar bekijken.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:35 schreef Caland het volgende:
Nu het begin van die Srebrenica docureeks @:muskusboktor57
Oei, hier is iemand boos omdat ik tennis voor vrouwen vind.quote:Op maandag 6 juli 2020 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter dan sharknado?quote:Op maandag 6 juli 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
Laatst overigens Interstellar gezien.
7/10
@:lenny_leonard
Ik ben fan van jou en hemquote:Op maandag 6 juli 2020 17:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
ik ben fan van deze dude
Zat laatst stoer te doen bij een voetbalpot en gaat nu dood
Ik geef hem een 9/10.quote:Op maandag 6 juli 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
Laatst overigens Interstellar gezien.
7/10
@:lenny_leonard
Ja ik zag een hoop mensen doen alsof dit een legendarische film was.quote:
Was je dronken?quote:Op maandag 6 juli 2020 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag een hoop mensen doen alsof dit een legendarische film was.
Ik miste dat geloof ik, maar dat heb ik wel vaker met Nolan films.
Snap ik wel, ik vind het onderwerp gewoon ook tof dus dan is het wat makkelijker waarderen ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2020 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag een hoop mensen doen alsof dit een legendarische film was.
Ik miste dat geloof ik, maar dat heb ik wel vaker met Nolan films.
quote:Op maandag 6 juli 2020 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel gedaan alsof ik hem slecht vond omdat ik het niet kon volgen.
Het is wachten tot Mario Kart de topsport status krijgt. @GGMMquote:Op maandag 6 juli 2020 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Rellende_rotscholier
@:El-stinho
@:johannes_vermeer
@:maxi-mus
@:Slobeend
@:Koffieplanter
Ik ben echt heel goed in Double Dash andersquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wachten tot Mario Kart de topsport status krijgt. @:GGMM
quote:Op maandag 6 juli 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen Lenny, is de tweede golf al begonnen? Meer opnames e.d...quote:
User @fetX en ik hopen op de tweede golfquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedemorgen Lenny, is de tweede golf al begonnen? Meer opnames e.d...
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:fetX en ik hopen op de tweede golf
Golfgenot. Een derde sluiten wij ook niet uitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedemorgen Lenny, is de tweede golf al begonnen? Meer opnames e.d...
Ja dat denk ik ook wel. In het najaar of zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt wel lijkt me zo, gezien de ontwikkelingen in Australië waar nu winter & griepseizoen is.
Influenza en covid tegelijk is wel echt een groot probleemquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt wel lijkt me zo, gezien de ontwikkelingen in Australië waar nu winter & griepseizoen is.
Werkt op elkaar in? Als in; mensen die influenza hebben, hebben dan ook een grote kans op COVID en vice versa?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Influenza en covid tegelijk is wel echt een groot probleem
Nee. Het wordt dan een enorme teringzooi in het ziekenhuis. Beide patiënten in isolatie, maar covid los van influenza en ook los van patiënten met covid&influenza. Enorm gedoe met cohorten en voorkomen dat patiënten elkaar infecteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Werkt op elkaar in? Als in; mensen die influenza hebben, hebben dan ook een grote kans op COVID en vice versa?
stel je aan johquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Het wordt dan een enorme teringzooi in het ziekenhuis. Beide patiënten in isolatie, maar covid los van influenza en ook los van patiënten met covid&influenza. Enorm gedoe met cohorten en voorkomen dat patiënten elkaar infecteren.
Tokkiequote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:14 schreef JanCees het volgende:
boomergriepje [ afbeelding ]
@:doublepain
@:kingroland
Een 2e golf van VET bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij moeten mensen in het ziekenhuis straks weer heel hard werken!!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:16 schreef JanCees het volgende:
volle bak kan ik je vertellen [ afbeelding ]
Onverantwoordelijk stuk vreten dat je daar in je stoel geperst zit.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:16 schreef JanCees het volgende:
volle bak kan ik je vertellen [ afbeelding ]
pittig bedakken maatquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Onverantwoordelijk stuk vreten dat je daar in je stoel geperst zit.
Hoeft ie zich niet meer te vervelen !quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij moeten mensen in het ziekenhuis straks weer heel hard werken!!
Behalve Lenny.
Gelachen om die teringdomme fout van je. Gelukkig was je sportief genoeg om mij op de hoogte te stellen van de edit-geschiedenis. Derhalve zal ik je sparenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij moeten mensen in het ziekenhuis straks weer heel hard werken!!
Behalve Lenny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelachen om die teringdomme fout van je. Gelukkig was je sportief genoeg om mij op de hoogte te stellen van de edit-geschiedenis. Derhalve zal ik je sparenIk wist al dat je gelachen had, want dat stuurde je me terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dit lijkt wel alsof je me nog even voor aap wil zetten!
Voor mensen zoals @JanCeesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve Lenny.
Ik joinde maar werd gelijk geband door user @Coco.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:26 schreef GGMM het volgende:
Gisteren was je afwezig tijdens haxball overigens.
Voortaan graag aanwezig zijn. @:scrummie2.1 en ik vonden het erg gezellig!
@Coco.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik joinde maar werd gelijk geband door user @:Coco.
Of je moet eens van die OP afblijven.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Het hielp vast niet dat mijn naam nog op PatriciaPaay stond
????quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of je moet eens van die OP afblijven.
@:coco.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Het hielp vast niet dat mijn naam nog op PatriciaPaay stond
Leuk hoe iedereen weer in zijn haxball rol zat ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:26 schreef GGMM het volgende:
Gisteren was je afwezig tijdens haxball overigens.
Voortaan graag aanwezig zijn. @:scrummie2.1 en ik vonden het erg gezellig!
quote:
Stond je weer te stuntelen dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuk hoe iedereen weer in zijn haxball rol zat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |